Shimano SG-C7050-5 Instrukcja obsługi

Typ
Instrukcja obsługi

Niniejsza instrukcja jest również odpowiednia dla

Wer. 1.1
PODRĘCZNIK SERWISOWY
SG-C7000-5V
SG-C7000-5R
SG-C7000-5C
SG-C7000-5D
SG-C7050-5V
SG-C7050-5R
SG-C7050-5C
SG-C7050-5D
1
Wprowadzenie do INTER-5E
…………………………………………………………………………………………
2
Podręcznik sprzedawcy
………………………………………………………………………………………………………
4
  
SG-C7000-5V, SG-C7000-5R, SG-C7000-5C, SG-C7000-5D
    
MONT
    
REGULACJA
    
KONSERWACJA
  
SG-C7050-5V, SG-C7050-5R, SG-C7050-5C, SG-C7050-5D
    
MONT
    
POŁĄCZENIE PRZEWODÓW ELEKTRYCZNYCH
    
KONSERWACJA
Rozwiązywanie problemów
………………………………………………………………………………………
45
Demontaż i montaż
………………………………………………………………………………………………………………
49
  
Wymagane narzędzia i części
  
Wymiana zespołu przekładni wewnętrznej
  
Demontaż zespołu przekładni wewnętrznej
  
Montaż zespołu przekładni wewnętrznej
Narzędzia i części serwisowe
……………………………………………………………………………………
71
  
Przyłącze kasety
  
Narzędzie pomiarowe
  
Zespół silnika
  
Podkładki blokujące NEXUS
Wymiary piasty
(wymiary pomiędzy nakrętkami blokującymi i wymiary osi)
………………………………
74
Lista części zamiennych / EV
………………………………………………………………………………………
77
SPIS TREŚCI
2
Powrót do strony indeksu
SG-C7000-5C
Do hamulca wewnętrznego (5-biegów)
SG-C7000-5D
Do hamulca tarczowego (5-biegów)
SG-C7000-5R
Do hamulca rolkowego (5-biegów)
SG-C7000-5V
Do hamulca obręczowego (5-biegów)
SM-C7000-5
Zestaw małych części do SG-C7000-5
SG-C7050-5C
Do hamulca wewnętrznego (5-biegów)
SG-C7050-5D
Do hamulca tarczowego (5-biegów)
SG-C7050-5R
Do hamulca rolkowego (5-biegów)
SG-C7050-5V
Do hamulca obręczowego (5-biegów)
SM-C7050-5
Zestaw małych części do SG-C7050
5-BIEGOWA ELEKTRYCZNA ZMIANA PRZEŁOŻEŃ
SG-C7050-5CSG-C7000-5C
Piasta z wewnętrznymi przełożeniami
przeznaczona do rowerów elektrycznych (E-BIKE)
NEXUS Inter-5E to rewolucyjna piasta z wewnętrznymi przełożeniami zaprojektowana specjalnie, by sprostać wyjątkowym wymaganiom
jazdy na rowerze elektrycznym (E-BIKE). Może wytrzymywać znacznie większe siły pedałowania, nawet podczas zmiany przełożeń (+180%
w porównaniu do serii SG-C6000) optymalizując konstrukcję wzorca zmiany przełożeń.
Piasta zapewnia również zakres przełożeń z opcjonalną automatyczną zmianą przełożeń.* Jazda staje się bezstresowa, gdyż eliminuje to
potrzebę martwienia się o to, czy jest wybrane odpowiednie przełożenie lub czy trzeba zmienić przełożenie po gwałtownym zatrzymaniu.
DANE TECHNICZNE
• Przełożenie: 263%
• Wymiar między nakrętkami blokującymi: 135mm
• Opcje kolorów: czarny, srebrny
• Kompatybilny z napędem pasowym GATES
FUNKCJE
Zmiana przełożeń przy momencie pedałowania:
+180% w porównaniu do serii SG-C6000.
• Stabilność obrotów: +50% poprawy w stosunku do serii SG-C6000.
*Z wyjątkiem specyf. z hamulcem wewnętrznym
* Dane techniczne napędu pasowego są dostosowane tak, aby nie kolidować z napędem pasowym.
5-BIEGOWA MECHANICZNA ZMIANA PRZEŁOŻEŃ
*Tylko wyłącznie przy użytkowaniu w rowerze elektrycznym (E-BIKE)
Trwałość obrotowa
Moment pedałowania
wymusza zmianę przełożenia
SG-C6000
SG-C7000
SG-C6000
porównaj z serią
SG-C6000
+50%
SG-C7000
+180%
poprawione w stosunku
do serii SG-C6000
Wprowadzenie do INTER-5E
3
Powrót do strony indeksu
AUTOMATYCZNA ZMIANA PRZEŁOŻEŃ
Piasta Inter-5E kompatybilna z DI2 z SHIMANO STEPS serii E6100 i E5000 oferuje w pełni automatyczną zmianę przełożeń. System SHIMANO STEPS
automatycznie wybiera i przełącza na optymalne przełożenia w zależności od liczby obrotów ramienia mechanizmu korbowego oraz prędkości.
Również rowerzyści mogą sami ręcznie wybrać żądane przełożenie, nawet w trybie automatycznym. Jeśli tak się dzieje, system SHIMANO STEPS
wykorzystuje funkcję uczenia do rozpoznawania ręcznej operacji zmiany przełożenia i w przyszłości automatycznie dostosowuje automatyczne
zmiany przełożenia zgodnie z preferencjami rowerzysty. Jazda staje się bezstresowa, gdyż rozwiązanie eliminuje konieczność zwracania uwagi na
to, czy jest wybrane odpowiednie przełożenie lub czy trzeba zmienić przełożenie po gwałtownym zatrzymaniu.
ODPOWIEDNI ZAKRES BIEGÓW I PRZEŁOŻEŃ DLA ROWERÓW ELEKTRYCZNYCH (E-BIKE)
Zapewnia ten sam zakres biegów co NEXUS Inter-8. Zalecane stosowanie
38T z przodu i 27T z tyłu.
* Całkowite przełożenie roweru (odległość na obrót korby) z wewnętrzną przerzutką w piaście
stanowi iloczyn przełożenia przerzutki wewnętrznej i współczynnika zębatki.
Komputerowy system zmiany przełożeń SHIMANO STEPS zapewnia wydajność zmiany przełożeń, która oferuje większą
dynamikę i stabilność. Ten innowacyjny system monitoruje ruch rowerzysty i określa optymalny czas natychmiastowego
obniżenia mocy na potrzeby działania silnika ze wspomaganiem pedałów. Tymczasowe zmniejszenie napięcia łańcucha
sprawia, że zmiana przełożenia funkcjonuje płynnie i bez zakłóceń.
Zalecana kombinacja dla Inter-5E
SM-CRE61 / CRE50
27T 38T
CS-C7000
Łańcuch 8s
W połączeniu z rowerem elektrycznym (E-BIKE) zalecany jest współczynnik 1,3–1,5.
0,5 1 1,5 2 2,5 3 3,5 4
NEXUS Inter-8NEXUS Inter-8
NEXUS Inter-5ENEXUS Inter-5E
0,50 1 1,5 2 2,5 3
NEXUS Inter-8NEXUS Inter-8
NEXUS Inter-5ENEXUS Inter-5E
Odległość na obrót korbyPrzełożenie
0
25
Prędkość roweru
(km/h)
Czas
Zmiana
przełożeń
Numer przełożenia
Czas zmiany
przełożenia
3
4
4
5
3
5
6
6
7
100%
0%
MOC
SILNIKA
0
25
Prędkość roweru
(km/h)
Czas
Zmiana
przełożeń
2 razy szybsza zmiana
przełożenia niż w
przypadku INTER-8
Numer przełożenia
Czas zmiany przełożenia
2
2
3
3
4
4
5
100%
0%
MOC
SILNIKA
Szybsze osiągnięcie prędkości 25 km/h
Automatyczna zmiana przełożeń
*Gdy rozmiar opon to 28 cali, współczynnik zębatki wynosi 2,1 (Inter-8) / 1,4 (Inter-5E).
4
Powrót do strony indeksu
Podręcznik sprzedawcy
SG-C7000-5V
SG-C7000-5R
SG-C7000-5C
SG-C7000-5D
5
https://si.shimano.com/DM/CASG002
Podręcznik sprzedawcy (SG-C7000-5V / SG-C7000-5R / SG-C7000-5C / SG-C7000-5D)
Powrót do strony indeksu
Kliknij tutaj, aby pobrać najnowszy podręcznik sprzedawcy
MONT
Montaż zębatki na piaście
Zamontować w elemencie napędzającym prawą osłonę przeciwkurzową C w pozycji
pokazanej na rysunku.
Następnie zamontuj zębatkę i unieruchom ją na miejscu za pomocą pierścienia
sprężynującego.
(A)
Pierścień sprężynujący
(B)
Zębatka
(C)
Prawa kapa ochronna C
(D)
Element napędzający
(E)
Prawa kapa ochronna A
Dane techniczne
Stosowane zębatki
Montaż na zewnątrz Montaż do wewnątrz
INTER-5E 24T, 27T, 30T 24T, 27T, 30T
(A)
(D)
(E)
(B)
(C)
6
https://si.shimano.com/DM/CASG002
Podręcznik sprzedawcy (SG-C7000-5V / SG-C7000-5R / SG-C7000-5C / SG-C7000-5D)
Powrót do strony indeksu
Kliknij tutaj, aby pobrać najnowszy podręcznik sprzedawcy
Montaż przyłącza kasety na piaście
1
(B)
(A)
(C)
(z)
(A)
(D)
(C)
Zamocować osłonę elementu
napędzającego w pozycji pokazanej na
rysunku.
Zwrócić uwagę na kierunek osłony
elementu napędzającego.
(z)
Strona elementu napędzającego
(A)
Osłona elementu napędzającego
(B)
Element napędzający
(C)
Zębatka
(D)
Pierścień sprężynujący
2
(z)
(A)
(B)
Obrócić kółko przyłącza kasety w
kierunku wskazywanym strzałką tak, aby
dopasować czerwone oznaczenia na
kółku i wsporniku.
(z) Powinny zostać dopasowane
(A)
Kółko
(B)
Wspornik
3
(A)
(z)
(z)
Podczas montażu dopasować czerwone
oznaczenia (z) na przyłączu kasety do
czerwonego oznaczenia (z) z prawej
strony korpusu piasty.
(A)
Przyłącze kasety
7
https://si.shimano.com/DM/CASG002
Podręcznik sprzedawcy (SG-C7000-5V / SG-C7000-5R / SG-C7000-5C / SG-C7000-5D)
Powrót do strony indeksu
Kliknij tutaj, aby pobrać najnowszy podręcznik sprzedawcy
4
LOCK
(A)
(B)
(z)
Zamocować przyłącze kasety do piasty za
pomocą pierścienia mocującego
przyłącze kasety.
Podczas montażu pierścienia mocującego
przyłącze kasety dopasować żółte
oznaczenie (z) do żółtego oznaczenia
(z) na kółku przyłącza kasety.
(A)
Pierścień mocujący przyłącza
kasety
(B)
Kółko
5
LOCK
(A)
(B)
Obrócić pierścień mocujący przyłącze
kasety o 45° w prawo.
Podczas wykonywania tej czynności
mocno przytrzymać wspornik.
(A)
Pierścień mocujący przyłącza
kasety
(B)
Wspornik
8
https://si.shimano.com/DM/CASG002
Podręcznik sprzedawcy (SG-C7000-5V / SG-C7000-5R / SG-C7000-5C / SG-C7000-5D)
Powrót do strony indeksu
Kliknij tutaj, aby pobrać najnowszy podręcznik sprzedawcy
Montaż hamulca INTER M do korpusu piasty
(z)
(A) (B)
Dopasować ząbki korpusu piasty do
wypustów hamulca (z) INTER M, a
następnie tymczasowo dokręcić nakrętkę
mocującą zespół hamulca (z).
(A)
Hamulec INTER M
(B)
Korpus piasty
Montaż piasty do ramy
1
(A)
(B)
Założyć łańcuch na zębatkę, a następnie
wstawić oś piasty w haki tylnego
trójkąta.
(A)
Oś piasty
(B)
Haki tylnego trójkąta
9
https://si.shimano.com/DM/CASG002
Podręcznik sprzedawcy (SG-C7000-5V / SG-C7000-5R / SG-C7000-5C / SG-C7000-5D)
Powrót do strony indeksu
Kliknij tutaj, aby pobrać najnowszy podręcznik sprzedawcy
2
Nałożyć nieruchome podkładki z prawej i lewej strony osi piasty.
Jednocześnie obrócić przyłącze kasety tak, aby występy podkładek blokujących były
dopasowane do rowków w hakach tylnego trójkąta. Po zakończeniu tej czynności można
zamocować przyłącze kasety tak, aby było ustawione prawie równolegle do dolnej rury
tylnego trójkąta.
(A)
Nieruchoma podkładka (dla lewej
strony)
(B)
Rowek w hakach tylnego trójkąta
(C)
Przyłącze kasety
(D)
Dolna rurka tylnego trójkąta ramy
(E)
Nieruchoma podkładka
(dlaprawej strony)
UWAGA
Podczas montowania do osi piasty części,
takich jak wspornik błotnika, montaż należy
przeprowadzić w kolejności pokazanej na
poniższej ilustracji.
Nieruchoma podkładka
Dolna rurka tylnego trójkąta
Wspornik bagażnika
Podkładka
Nakrętka
kołpakowa
(A)
(E)
(D)(C)
(B)
WSKAZÓWKI
Występ powinien znajdować się po stronie haków tylnego trójkąta.
Założyć podkładki blokujące tak, aby występ wszedł w rowek haków tylnego trójkąta z każdej strony osi piasty.
Należy użyć dowolnych podkładek blokujących odpowiadających kształtowi haków tylnego trójkąta. Dla prawej i lewej strony są stosowane różne podkładki
blokujące.
Haki tylnego trójkąta
Nieruchoma podkładka
Oznaczenie/kolor
Rozmiar
Prawa strona Lewa strona
Standard
5R/żółta 5L/brązowa ϴ ≤20°
7R/czarna 7L/szara 20°≤ ϴ ≤38°
Odwrócone 6R/srebrna 6L/biała ϴ =0°
Odwrócone (pełna
obudowa łańcucha)
5R/żółta 5L/brązowa ϴ =0°
Pionowe 8R/niebieska 8L/zielona ϴ =60° - 90°
Uwaga: Pionowe: oprócz specyfikacji z hamulcem wewnętrznym
θ
Oznaczenie
10
https://si.shimano.com/DM/CASG002
Podręcznik sprzedawcy (SG-C7000-5V / SG-C7000-5R / SG-C7000-5C / SG-C7000-5D)
Powrót do strony indeksu
Kliknij tutaj, aby pobrać najnowszy podręcznik sprzedawcy
Specyfikacja z hamulcem INTER M
2
(A)
(B)
(C)
(D)
Ramię hamulca INTER M należy
zamocować do dolnej rurki tylnego
trójkąta za pomocą obejmy ramienia
hamulca.
Następnie tymczasowo lekko dokręcić
śrubę i nakrętkę obejmy.
(A)
Podkładka mocująca zespołu
hamulca
(wkładana ręcznie)
(B)
Nakrętka obejmy
(C)
Obejma ramienia hamulca
(D)
Śruba obejmy (M6 × 16 mm)
UWAGA
Sprawdzić, czy zespół hamulca jest pewnie
zamocowany do piasty za pomocą podkładki
mocującej zespołu hamulca.
WSKAZÓWKI
Jeśli nakrętki piasty są nakrętkami
kołpakowymi, należy używać ramy z hakami
tylnego trójkąta o grubości przynajmniej
7 mm.
3
(A)
Zlikwidować luz łańcucha i zamocować
koło do ramy za pomocą nakrętki
kołpakowej.
(A)
Nakrętka piasty
Moment dokręcania
30–45 Nm
UWAGA
Sprawdzić również, czy koło jest pewnie
zamocowane do ramy za pomocą nakrętek
piasty.
11
https://si.shimano.com/DM/CASG002
Podręcznik sprzedawcy (SG-C7000-5V / SG-C7000-5R / SG-C7000-5C / SG-C7000-5D)
Powrót do strony indeksu
Kliknij tutaj, aby pobrać najnowszy podręcznik sprzedawcy
4
Ramię hamulca należy poprawnie zamocować do dolnej rurki tylnego trójkąta ramy za
pomocą obejmy ramienia hamulca.
Sprawdzić, czy ramię hamulca jest pewnie zamocowane do dolnej rurki tylnego trójkąta
ramy za pomocą obejmy ramienia hamulca.
(A)
Obejma ramienia hamulca
(B)
Dolna rurka tylnego trójkąta ramy
(C)
Ramię hamulca
(D)
Nakrętka obejmy
(E)
Śruba obejmy (M6 × 16 mm)
Moment dokręcania
2–3 Nm
OSTRZEŻENIE
Podczas mocowania ramienia hamulca do
ramy należy pamiętać o zastosowaniu
obejmy ramienia hamulca odpowiedniego
do wielkości dolnej rurki tylnego trójkąta
ramy i poprawnie połączyć je za pomocą
śruby i nakrętki obejmy, stosując określony
moment dokręcania.
Jako nakrętki obejmy należy użyć nakrętki
blokującej z wkładką nylonową (nakrętka
samoblokująca).
Zaleca się użycie śrub obejmy, nakrętek
obejmy i obejm ramienia hamulca
wyprodukowanych przez SHIMANO.
Jeśli nakrętka obejmy zejdzie z ramienia
hamulca lub jeśli śruba obejmy albo obejma
ramienia hamulca ulegną uszkodzeniu,
ramię hamulca może się obracać na dolnej
rurce tylnego trójkąta ramy i powodować
nagłe szarpnięcia kierownicy lub też koło
roweru może się zablokować, powodując
upadek roweru i poważne obrażenia.
UWAGA
Jeśli nie zostanie ono poprawnie
zamocowane, może się pogorszyć skuteczność
hamulców. Należy pamiętać, aby podczas
montażu nie przykładać zbyt dużej siły.
W przypadku przyłożenia nadmiernej siły do
ramienia hamulca podczas mocowania koło
będzie hałasować i trudno będzie je obrócić.
Po zamontowaniu obejmy ramienia
hamulca należy sprawdzić, czy śruba
obejmy wystaje na około 2-3 mm poza
powierzchnię nakrętki obejmy.
Nakrętka obejmy
Ramię hamulca
Obejma ramienia
hamulca
Śruba obejmy
(M6 × 16 mm)
2-3 mm
Przed użyciem hamulca wolnego biegu należy
sprawdzić, czy hamulec działa poprawnie i czy
koło obraca się równomiernie.
(A)(B)
(C)
Specyfikacja z hamulcem wewnętrznym
(D)(C) (E)
(A)(B)
12
https://si.shimano.com/DM/CASG002
Podręcznik sprzedawcy (SG-C7000-5V / SG-C7000-5R / SG-C7000-5C / SG-C7000-5D)
Powrót do strony indeksu
Kliknij tutaj, aby pobrać najnowszy podręcznik sprzedawcy
Montaż tarczy hamulca
System Center Lock
(A) (B) (C)
(A)
Tarcza hamulca
(B)
Pierścień blokujący mocowania
tarczy hamulcowej
(C)
TL-LR10
Moment dokręcania
40 Nm
13
https://si.shimano.com/DM/CASG002
Podręcznik sprzedawcy (SG-C7000-5V / SG-C7000-5R / SG-C7000-5C / SG-C7000-5D)
Powrót do strony indeksu
Kliknij tutaj, aby pobrać najnowszy podręcznik sprzedawcy
Montaż dźwigni
Zamontować dźwignię w sposób pokazany na ilustracji.
(B)
(C)
(A)
(D)
(y)
(z)
(E)
Zamocować przy dźwigni podkładkę
dystansową chwytu i przeciągnąć ją
przez kierownicę.
Zamocować krótki chwyt.
Dokręcić śrubę mocującą za pomocą
klucza imbusowego 3 mm.
(y) Co najmniej 166 mm
(z) Ø22,2 mm
(A)
Śruba mocująca
(B)
Kierownica
(C)
Klucz imbusowy 3 mm
(D)
Krótki chwyt
(E)
Element dystansowy chwytu
Moment dokręcania
2–2,5 Nm
WSKAZÓWKI
W przypadku korzystania z krótkiego
chwytu SHIMANO prosty odcinek
kierownicy powinien mieć długość
przynajmniej 166mm.
Dźwignię REVOSHIFT należy przymocować
do tego prostego odcinka.
Pozostawić otwór 0,5 mm między dźwignią
REVOSHIFT a krótkim chwytem.
Montaż linki przerzutki
Informacje dotyczące wymiany linki znajdują się w rozdziale dotyczącym konserwacji.
(y) (z)
(A)
Użyć linki przerzutki z jednym
bębenkiem.
Linka przerzutki z jednym bębenkiem:
OT-SP41
(y) Strona dźwigni przerzutki
(z) Strona przyłącza kasety
(A)
Uszczelniona końcówka pancerza
UWAGA
Należy się upewnić, że uszczelniona końcówka
pancerza znajduje się na końcu dźwigni
przerzutki.
14
https://si.shimano.com/DM/CASG002
Podręcznik sprzedawcy (SG-C7000-5V / SG-C7000-5R / SG-C7000-5C / SG-C7000-5D)
Powrót do strony indeksu
Kliknij tutaj, aby pobrać najnowszy podręcznik sprzedawcy
Zamontowanie do przyłącza kasety
Dla CJ-C7000-5
1
(z)
(A) (B)
Przeciągnąć linkę przez pancerz OT-SP41
(przez koniec z końcówką plastikową).
(z) Strona dźwigni
(A)
Końcówka aluminiowa
(B)
Końcówka plastikowa
WSKAZÓWKI
Skracanie pancerza
Jeśli konieczne jest skracanie pancerza, należy
to zrobić w pobliżu końcówki plastikowej, gdy
jest ona nadal zamocowana.
Końcówka plastikowa
Następnie należy nadać skróconej końcówce
idealnie okrągły kształt, po czym założyć
końcówkę plastikową.
2
(A)
Ustawić SL-C7000-5 na 5.
(A)
Dźwignia REVOSHIFT
3
(A) (B) (C)
Jeśli dołączono mieszek gumowy i osłonę
gumową, zamontować je do uchwytu
pancerza.
(A)
Mieszek gumowy
(B)
Oparcie pancerza
(C)
Osłona gumowa
15
https://si.shimano.com/DM/CASG002
Podręcznik sprzedawcy (SG-C7000-5V / SG-C7000-5R / SG-C7000-5C / SG-C7000-5D)
Powrót do strony indeksu
Kliknij tutaj, aby pobrać najnowszy podręcznik sprzedawcy
4
Zetrzeć wszelki smar, jaki mógł się znaleźć na lince.
UWAGA
Użyć nowej linki. Nie używać linki z obciętym
końcem.
5
(B)(A)
Przeciągnąć linkę przez uchwyt pancerza
i ustawić ją.
(A)
Uchwyt pancerza
(B)
Linka
Mieszek gumowy i osłona gumowa są
dołączone
(A) (B)
(A)
Jeśli dołączono mieszek gumowy i osłonę
gumową, przytrzymać koniec mieszka
gumowego i włożyć linkę.
Przesunąć i ustawić mieszek gumowy.
(A)
Mieszek gumowy
(B)
Linka
UWAGA
Należy uważać, aby nie przebić mieszka
gumowego końcem linki.
6
(A) (B) (C)
Ustawić pancerz w uchwycie pancerza.
Wcisnąć pancerz tak, aby dotknął oparcia
pancerza.
(A)
Linka
(B)
Uchwyt pancerza
(C)
Pancerz
Mieszek gumowy i osłona gumowa są
dołączone
(A)
(D) (E)
(B) (C)
Jeśli dołączono mieszek gumowy i osłonę
gumową, włożyć pancerz do osłony
gumowej i ustawić go w uchwycie
pancerza.
Wcisnąć pancerz tak, aby dotknął oparcia
pancerza.
(A)
Linka
(B)
Uchwyt pancerza
(C)
Pancerz
(D)
Mieszek gumowy
(E)
Osłona gumowa
16
https://si.shimano.com/DM/CASG002
Podręcznik sprzedawcy (SG-C7000-5V / SG-C7000-5R / SG-C7000-5C / SG-C7000-5D)
Powrót do strony indeksu
Kliknij tutaj, aby pobrać najnowszy podręcznik sprzedawcy
7
(v)
(w)
(A)
(B)
(C)
(x)
(z)
(D)
Mieszek gumowy i osłona gumowa są
dołączone
(x)
(y)
(z)
(D)
Po upewnieniu się, że koniec pancerza
jest prawidłowo osadzony w pokrętle
regulacyjnym linki dźwigni przerzutki,
należy przymocować śrubę mocującą do
linki.
(v)
10 mm
(w)
Przeciągnąć linkę przez otwór
(x)
145 mm
(y)
63 mm lub mniej
(z)
Podczas przykręcania śruby
mocującej linkę naciągnąć linkę
(A)
Nakrętka mocująca linkę (czarna)
(B)
Podkładka mocująca linkę (czarna)
(C)
Śruba mocująca linkę (czarna)
(D)
Śruba mocująca linkę
Moment dokręcania
3,5 – 5,5 Nm
UWAGA
Użyć tej śruby mocującej jak pokazano
poniżej.
Można użyć: CJ-S700/CJ-C7000-8/
CJ-C7000-5
Nie można użyć: CJ-NX10/CJ-NX40/CJ-8S20/
CJ-8S40
WSKAZÓWKI
Do montażu śruby mocującej linkę należy
używać narzędzia TL-S700-B.
8
(A)
Obrócić dźwignię kółka w prawo.
Wykonać kroki 9 i 11 przy takiej pozycji
dźwigni.
(A)
Dźwignia kółka
17
https://si.shimano.com/DM/CASG002
Podręcznik sprzedawcy (SG-C7000-5V / SG-C7000-5R / SG-C7000-5C / SG-C7000-5D)
Powrót do strony indeksu
Kliknij tutaj, aby pobrać najnowszy podręcznik sprzedawcy
9
(A)
(B)
(z)
(y)
Owinąć linkę wokół kółka przyłącza
kasety i przytrzymać tak, aby nakrętka
mocująca linkę była skierowana na
zewnątrz (w stronę haków tylnego
trójkąta), a następnie przesunąć płaską
część (y) podkładki mocującej linkę przez
odstęp (z) w kółku.
(A)
Nakrętka mocująca linkę
(B)
Kółko
10
(A)
Obrócić linkę o 60° w lewo i zamocować
ją w uchwycie.
(A)
Uchwyt
18
https://si.shimano.com/DM/CASG002
Podręcznik sprzedawcy (SG-C7000-5V / SG-C7000-5R / SG-C7000-5C / SG-C7000-5D)
Powrót do strony indeksu
Kliknij tutaj, aby pobrać najnowszy podręcznik sprzedawcy
11
(B)
(A)
(C)
(y)
(D)
(z)
(B)
(F)
(E)
Umieścić linkę w kółku w pokazany
sposób, włożyć linkę w szczelinę
wspornika przyłącza kasety (y), a
następnie poprawnie osadzić zespół
uchwytu pancerza w uchwycie pancerza
przyłącza kasety (z).
(A)
Uchwyt pancerza
(B)
Linka
(C)
Szczelina
(D)
Zespół uchwytu pancerza
(E)
Kółko
(F)
Wspornik
UWAGA
Sprawdzić, czy linka jest poprawnie osadzona
w prowadnicy kółka.
Prowadnica Prowadnica
19
https://si.shimano.com/DM/CASG002
Podręcznik sprzedawcy (SG-C7000-5V / SG-C7000-5R / SG-C7000-5C / SG-C7000-5D)
Powrót do strony indeksu
Kliknij tutaj, aby pobrać najnowszy podręcznik sprzedawcy
11
Mieszek gumowy i osłona gumowa są
dołączone
(G)
(A)
(C)
(y)
(H)
(z)
(D)
(B)
(F)
(E)
Umieścić linkę w kółku w pokazany
sposób i, przytrzymując osłonę gumową,
wsunąć mieszek gumowy linki w
szczelinę wspornika przyłącza kasety (y),
a następnie poprawnie osadzić zespół
uchwytu pancerza w uchwycie pancerza
przyłącza kasety (z). Uważać, aby nie
uszkodzić przy tym mieszka gumowego.
(A)
Uchwyt pancerza
(B)
Linka
(C)
Szczelina
(D)
Zespół uchwytu pancerza
(E)
Kółko
(F)
Wspornik
(G)
Mieszek gumowy
(H)
Osłona gumowa
UWAGA
Sprawdzić, czy linka jest poprawnie osadzona
w prowadnicy kółka.
Prowadnica Prowadnica
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35
  • Page 36 36
  • Page 37 37
  • Page 38 38
  • Page 39 39
  • Page 40 40
  • Page 41 41
  • Page 42 42
  • Page 43 43
  • Page 44 44
  • Page 45 45
  • Page 46 46
  • Page 47 47
  • Page 48 48
  • Page 49 49
  • Page 50 50
  • Page 51 51
  • Page 52 52
  • Page 53 53
  • Page 54 54
  • Page 55 55
  • Page 56 56
  • Page 57 57
  • Page 58 58
  • Page 59 59
  • Page 60 60
  • Page 61 61
  • Page 62 62
  • Page 63 63
  • Page 64 64
  • Page 65 65
  • Page 66 66
  • Page 67 67
  • Page 68 68
  • Page 69 69
  • Page 70 70
  • Page 71 71
  • Page 72 72
  • Page 73 73
  • Page 74 74
  • Page 75 75
  • Page 76 76
  • Page 77 77
  • Page 78 78
  • Page 79 79
  • Page 80 80
  • Page 81 81
  • Page 82 82
  • Page 83 83
  • Page 84 84
  • Page 85 85

Shimano SG-C7050-5 Instrukcja obsługi

Typ
Instrukcja obsługi
Niniejsza instrukcja jest również odpowiednia dla