- 138 - - 139 -
PLPL
8. BEZPIECZEŃSTWO I GWARANCJA
DEKLARACJA ZGODNOŚCI
JABLOCOM s.r.o. VNivách 12, 46601, Czech Republic, Entrepreneurial permit number: 27275841
jako producent deklaruje na wyłączną odpowiedzialność, że produkt
Essence Mobile Desktop Phone model GDP-06
zgodny z następujących aktów prawnych, norm i norm zharmonizowanych, w tym zmian, gdy produkt jest używany zgodnie z jego
przeznaczeniem:
Radiowych i końcowych urządzeń telekomunikacyjnych
Directive 1999/5/EC (R&TTE Directive), EN 301511 V9.0.2, EN 301 908-1 V5.2.1, EN 301 908-2 V5.2.1, EN300 440-2 V1.4.1
EMC, EMI
EN 301 489-1 V1.9.2, EN 301 489-7 V1.3.1, EN 301 489-24 V1.5.1, EN 550 22:2006, EN 550 24:1998
Wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy (SAR)
EN 60950-1:2006, EN 623 11:2008, EN 50566:2013
Najwyższa wartość promieniowania mierzona zgodnie z definicjami IEC 62209-2:2010 jest niższa niż limity SAR dla ekspozycji fal
radiowych 2W/kg.
ROHS
Directive 2011/65/EU, EN 505 81:2012
Wymogi dotyczące ekoprojektu dla Energy Related Products Directive 2009/125/EC
Produkt korzysta z UMTS / HSDPA moduł bezprzewodowy MU509-b, produkowany przez Huawei, za pomocą GSM / GPRS / EDGE
850/900/1800/1900MHz i WCDMA / HSDPA 900/2100MHz i posiada oddzielną deklarację zgodności.
Numer jednostki notyfikowanej: 0682
Dany produkt jest zgodny z zasadniczymi wymaganiami związanymi z nimi dyrektywami i posiada znak CE odpowiednio.
Jablonec nad Nisou, 7. 3. 2014 Jiří Meloun
CEO
GWARANCJA
Ograniczona gwarancja:
Zgodnie z warunkami niniejszej ograniczonej gwarancji JABLOCOM s.r.o gwarantuje, że niniejszy produkt będzie wolny od wad
konstrukcyjnych, materiałowych i produkcyjnych w chwili zakupu przez klienta oraz później, minimalnie przez okres gwarancji
obowiązującej wg przepisów krajowych. Gdyby okazało się konieczne skorzystanie z usług gwarancyjnych, należy zwrócić się do
sprzedawcy, u którego został produkt zakupiony. Usterki będą usunięte bezpłatnie przez naprawę lub, według naszego uznania, wymianą
urządzenia na nowe.
Warunki gwarancji:
Jeśli chcesz złożyć reklamację w ramach gwarancji, należy zwrócić produkt do sprzedawcy. Gwarancja jest ważna tylko wtedy, gdy
spełnione są następujące warunki:
a) produkt zostanie zwrócony ze wszystkimi akcesoriami w oryginalnym opakowaniu,
b) z oryginalnym dowodem zakupu oraz kartą gwarancyjną wydaną pierwszemu nabywcy przez sprzedawcę, posiadającą datę zakupu
i numer IMEI odpowiadający Produktu
c) Części z tworzyw sztucznych, kable lub akcesoria należące do produktu nie są widocznie uszkodzone,
d) Produkt nie wykazuje oznak kontaktu z cieczą,
e) pieczęć gwarancji nie jest uszkodzona,
f) usterka powinna być opisana w liście.
Niniejsza gwarancja nie obejmuje awarii Produktu w sposób niewłaściwego użycia, w tym, ale nie ogranicza się do
korzystania poza jej celu normalnego i zamierzony, zgodnie z instrukcją obsługi i konserwacji produktu. Niniejsza gwarancja
nie obejmuje również awarii powstałych w wyniku wypadku, modyfikacji, adaptacji, niewłaściwej naprawy lub zdarzeń
losowych. Niniejsza gwarancja nie obejmuje elementów eksploatacyjnych przy ograniczonej żywotności, takie jak baterie
lub akcesoria. Nie ma ona także zastosowanie do modułów od innych dostawców, takich jak karty SIM od operatora GSM.
Niniejsza gwarancja nie wpływa na ustawowe prawa wynikające z obowiązującego prawa krajowego, lub na prawa klienta w stosunku do
sprzedawcy, wynikające z umowy sprzedaży / kupna.
W żadnym przypadku JABLOCOM nie niesie odpowiedzialność za utratę danych lub zysków czy też za wszelkie szkody szkody
spowodowane, np. nieprawidłową konfigurację telefonu.
Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Warunki korzystania na www.jablotool.com.
Niektóre usługi i funkcje są zależne od karty SIM i / lub sieci.
Ponieważ produkt jest w trakcie ciągłego rozwoju, JABLOCOM zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian i usprawnień we wszelkich
produktach opisanych w tym dokumencie bez uprzedniego powiadomienia.
Informacje na temat utylizacji
Przed wyrzuceniem telefonu, upewnij się, że jest bezużyteczny.
Podczas utylizacji urządzenia, konieczne jest, aby dostosować się do odpowiednich przepisów krajowych w zakresie usuwania odpadów.
© Copyright 2015 by JABLOCOM. All rights reserved
7. ROZWIAZYWANIE PROBLEMÓW
JABLOCOM nieustannie ulepsza oprogramowanie Essence. Jeśli okaże się nieprawidłowe
zachowanie telefonu, sprawdź czy używasz najnowszej dostępnej wersji oprogramowania.
Podłącz telefon do www.jablotool.com I wybierz aktualizację oprogramowania. Pobierz
ostatnią wersję Instrukcji obsługi oraz podpowiedzi jak rozwiązywać problemy.
Pobierz aktualną Instrukcję obsługi oraz wskazówki dotyczące rozwiązywania
problemów pod www.jablocom.com/help.
Nie można się połączyć z telefonem poprzez www.jablotool.com
a. Jest aktywowany transfer danych na karcie SIM ? Sprawdź u operatora.
b. Jest wystarczająco mocny sygnał? Naciśnij I podtrzymaj
dopóki nie zobaczysz
symbol mocy sygnału. Moc sygnału powinna wynosić co najmniej 50 %. Przywrócić tryb
wyświetlacza możesz naciskają I podtrzymując
.
c. Wybierz
, ustawieNia > sieć > aPN aby zobaczyć parametry punktu dostępu do
internetu. Są podane parametry prawidłowe? Skontaktuj się z administratorem sieci I
ustal prawidłowe parametry.
Niski poziom sygnału Essence
Zmień tryb sieci na 2G. Operator może dostarczyć lepszy sygnał w trybie sieci 2G.
, ustawieNia > sieć > tryb sieci.
Serwis prowadzi
S.B.E. Polska Sp. z o. o.
ul. Pulawska 34
05-500 Piaseczno
(+48) 227 164 333
www.sbe-online.pl
Karta gwarancyjna
Typ produktu: GDP-06 Essence
Nr IMEI: ...............................................................................
Data sprzedaży: ..................................................................
Podpis sprzedającego: .......................................................
…............................
Pieczęć sprzedawcy