17
INSTRUKCJA OBSLUGI
PL
1
2
3
4
ZASTOSOWANIE
• Niezbędne urządzenie do podparcie silnika w sytuacji, gdy musi być zdjęte
zawieszenie w celu wykonania interwencji, na:
- Pasku rozrządu
- Pompie wodnej
- Alternatorze
ZALETY
• Zastosowanie wspornika trwa kilka sekund i jeden operator jest w stanie
przymocować go pod pojazdem, a następnie wykonywać wszystkie czynności
wygodnie w pozycji stojącej
• 2 pary sworzni stabilizujących (1 para 200 mm i 1 para 500 mm), aby móc działać
zarówno na samochodach osobowych jak i półciężarowych oraz dostawczych.
• Pas ładunkowy w celu ustabilizowania wspornika nawet, gdy podwozie nie ma
wygodnych otworów mocujących.
DANE TECHNICZNE
Długość: 1050 mm
Wysokość max podnośnika: 260 mm
Udźwig max: 250 kg
Waga: 12 kg
WŁAŚCIWOŚCI
• Podnośnik ze sztywnym buforem, zamiast ruchomej tarczy podporowej, aby
oprzć się na misce olejowej.
• Hak pojedynczy i centralny w stosunku do ramy dla większego bezpieczeństwa
przy mocowaniu.
• Hak przymocowany do ramy nakrętką stalową.
• Śruby podnośnika i sworznie stabilizujące posiadają gwint trapezowy dla
większej wytrzymałości.
• Pas z hakiem holowniczym dla łatwiejszego użycia (jak widać obok, w sekwencji
1-2-3-4).