Beta 3012C Instrukcja obsługi

Typ
Instrukcja obsługi
16
WSPORNIK SILNIKA PODWIESZANY 3012C
ZAWARTOŚĆ
• 1. Rama pozioma
• 2. Stabilizator poprzeczny
• 3. Pary sworzni stabilizujących, regulowane
• 4. Podnośnik pantografowy
• 5. Bufor do podparcie silnika
• 6. Trapezowa śruba do uruchamiania podnośnika
• 7. Hak do przymocowania podwozia pojazdu
• 8. Nakrętka do przymocowania haka do ramy
Komponenty wspornika silnika podwieszanego i ich położenie
PL
17
INSTRUKCJA OBSLUGI
PL
1
2
3
4
ZASTOSOWANIE
• Niezbędne urządzenie do podparcie silnika w sytuacji, gdy musi być zdjęte
zawieszenie w celu wykonania interwencji, na:
- Pasku rozrządu
- Pompie wodnej
- Alternatorze
ZALETY
• Zastosowanie wspornika trwa kilka sekund i jeden operator jest w stanie
przymocować go pod pojazdem, a następnie wykonywać wszystkie czynności
wygodnie w pozycji stojącej
2 pary sworzni stabilizujących (1 para 200 mm i 1 para 500 mm), aby móc działać
zarówno na samochodach osobowych jak i półciężarowych oraz dostawczych.
• Pas ładunkowy w celu ustabilizowania wspornika nawet, gdy podwozie nie ma
wygodnych otworów mocujących.
DANE TECHNICZNE
Długość: 1050 mm
Wysokość max podnośnika: 260 mm
Udźwig max: 250 kg
Waga: 12 kg
WŁAŚCIWOŚCI
• Podnośnik ze sztywnym buforem, zamiast ruchomej tarczy podporowej, aby
oprzć się na misce olejowej.
• Hak pojedynczy i centralny w stosunku do ramy dla większego bezpieczeństwa
przy mocowaniu.
• Hak przymocowany do ramy nakrętką stalową.
• Śruby podnośnika i sworznie stabilizujące posiadają gwint trapezowy dla
większej wytrzymałości.
• Pas z hakiem holowniczym dla łatwiejszego użycia (jak widać obok, w sekwencji
1-2-3-4).
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20

Beta 3012C Instrukcja obsługi

Typ
Instrukcja obsługi