3
Przebieg gry
Kolejność gry przebiega zgodnie z kierunkiem ruchu wskazówek zegara. Rozpoczyna
ten, kto potrafi najdłużej stać na jednej nodze, zupełnie jak flaming. Szybszą metodą
ustalenia gracza początkującego jest wybranie najmłodszej osoby.
Gracz początkujący wykonuje rzut kostką.
Co pokazuje kostka?
Jeden punkt
Weź jednego zwierzaka ze swojej puli i umieść ostrożnie jedną ręką na piramidzie.
Dwa punkty
Weź dwa zwierzaki ze swojej puli i umieść ostrożnie jedną ręką jedno po drugim na
piramidzie.
Dłoń
Wybierz jednego ze swoich zwierzaków i podaruj je dowolnemu z graczy. Teraz on musi
ostrożnie umieścić tego zwierzaka jedną ręką na piramidzie.
Znak zapytania
Pozostali gracze decydują, którego z twoich zwierzaków musisz umieścić na piramidzie.
Wybranego zwierzaka ustaw jedną ręką na piramidzie.
Krokodyl
Weź jednego zwierzaka ze swojej puli i ustaw od strony paszczy lub ogona krokodyla, tak,
aby oba zwierzaki się stykały ze sobą. Jeśli na tym miejscu znajduje się już inny zwierzak,
możesz dostawić do niego swojego zwierzaka.
W ten sposó podstawa (fundament)
piramidy się powiększa..
Ustawianie zwierzaków
Ważne zasady dotyczące ustawiania zwierzaków:
•
Figurki zwierzaków ustawiamy przy użyciu tylko jednej ręki.
•
Zwierzak, którego ustawiamy nie może dotknąć
powierzchni stołu (wyjątek: kiedy kostka pokaże nam
symbol krokodyla, wtedy zwierzak, którego ustawiamy
musi dotknąć powierzchni stołu).
•
Ważne: wszystkie zwierzaki, które ustawiamy na stole
muszą tworzyć jedną ciągłą
linię (podstawę piramid y).
Twój ruch kończy się po ustawieniu zwierzaka/ zwierzaków.
Czas na kolejnego gracza, który również
wykonuje rzut kostką.