Lenovo ThinkServer RD530 Instrukcja obsługi

Typ
Instrukcja obsługi
ThinkServer
Informacjedotyczącegwarancjiiwsparcia
Typymaszyn:3057,3059,3061,3064,3065,3069,3070,3071,3072,3073,
3074,4302,4304,4305i4306
Uwaga:
Przedwykorzystanieminformacjizawartychwniniejszymdokumencielubprzed
użyciemproduktu,któregodotyczą,przeczytajzezrozumieniem:
„SafetyInformation(Informacjedotyczącebezpieczeństwa)“nastronieiii
Rozdział3„OgraniczonaGwarancjaLenovo“nastronie13
Rozdział5„Uwagi“nastronie27
Wydaniepierwsze(sierpień2012)
©CopyrightLenovo2012.
KLAUZULAOGRANICZONYCHPRAW:Jeżeliprodukty,dane,oprogramowanie
komputerowelubusługidostarczanezgodniezumowąGeneralServices
Administration(GSA),ichużytkowanie,reprodukcjalubujawnianiepodlega
ograniczeniomokreślonymwumowienrGS-35F-05925.
Spistreści
SafetyInformation(Informacjedotyczącebezpieczeństwa).....iii
Rozdział1.Źródłainformacji................1
Dokumentacja......................1
SerwisWWWThinkServer..................4
SerwisWWWwsparciaLenovo................4
Zapisinformacjioserwerze.................4
Rozdział2.Pomociserwis.................7
RejestrowanieserwerawrmieLenovo.............7
Zanimzadzwonisz....................7
Kontakttelefonicznyzserwisem................7
OgólnoświatowalistatelefonówdodziałuwsparciaLenovo......8
Korzystaniezinnychusług.................11
Dodatkoweusługipłatne.................12
Rozdział3.OgraniczonaGwarancjaLenovo..........13
Część1Postanowieniaogólne..............13
Część2Postanowieniawłaściwedlakrajów..........17
Część3Informacjeoserwisiegwarancyjnym..........21
SuplementodeGarantíaparaxico.............23
Rozdział4.Częściwymienianeprzezklienta(CRU).......25
Rozdział5.Uwagi...................27
Dodatkowauwaga...................28
Unijnyznakzgodności..................28
Znakitowarowe....................28
©CopyrightLenovo2012i
iiThinkServerInformacjedotyczącegwarancjiiwsparcia
SafetyInformation(Informacjedotyczące
bezpieczeństwa)
Informacja:Beforeusingtheproduct,besuretoreadandunderstandthe
multilingualsafetyinstructionsonthedocumentationDVDthatcomeswiththe
product.
Antesdeusaroproduto,leiaeentendaasinstruçõesdesegurançamultilíngues
noDVDdedocumentaçãoqueoacompanha.
Предидаизползватетозипродукт,задължителнопрочететеивникнетев
многоезичнитеинструкциизабезопасноствDVDдискасдокументация,
койтосепредоставяспродукта.
Prijeupotrebeovogproizvodaobaveznopročitajtevišejezičnesigurnosneupute
kojesenalazenaDVD-usdokumentacijomkojidobivateuzproizvod.
Předpoužitímproduktujetřebasipřečístaporozumětbezpečnostnímpokynům
uvedenýmnadiskuDVDsdokumentací,kterýjedodávánsproduktem.
Førdubrugerproduktet,skaldusørgeforatlæseogforstådesikkerhedsforskrifter,
derndeseresprog,dendokumentations-dvd,derfølgermedproduktet.
LuetuotteenmukanatoimitetullaDVD-tietolevylläolevatmonikielisetturvaohjeet
ennentämäntuotteenkäyttöä.
Avantd'utiliserleproduit,veillezàbienlireetcomprendrelesinstructionsde
sécuritémultilinguesgurantsurleDVDdedocumentationfourniavecleproduit.
Πρινχρησιμοποιήσετετοπροϊόν,βεβαιωθείτεότιέχετεδιαβάσεικαικατανοήσει
τιςοδηγίεςασφάλειας,οιοποίεςείναιδιαθέσιμεςσεδιάφορεςγλώσσεςστοDVD
τεκμηρίωσηςπουσυνοδεύειτοπροϊόν.
VorVerwendungdesProduktssolltenSieunbedingtdiemehrsprachigen
SicherheitsanweisungenaufderDokumentations-DVDlesen,dieimLieferumfang
desProduktsenthaltenist.
©CopyrightLenovo2012iii
Atermékhasználataelőttmindenképpenolvassaelésértelmezzeatermékhez
kapottdokumentációsDVDlemezentalálható,többnyelvenelolvashatóbiztonsági
előírásokat.
Primadiutilizzareilprodotto,accertarsidileggereecomprendereleinformazioni
sullasicurezzamultilinguedisponibilisulDVDdidocumentazionefornitoconil
prodotto.
使DocumentationDVD
使
DVD
.
Voordatuhetproductgebruikt,moetuervoorzorgendatudemeertalige
veiligheidsinstructiesopdedocumentatie-dvdvanhetproducthebtgelezenen
begrijpt.
Przedskorzystaniemzproduktunależyzapoznaćsięzwielojęzycznymi
instrukcjamibezpieczeństwaznajdującymisięnapłycieDVDzdokumentacją
dostarczonąwrazzproduktem.
Antesdeutilizaroproduto,leiaatentamenteasinstruçõesdesegurança
multilinguesqueconstamnoDVDdedocumentaçãofornecidocomoproduto.
Înaintedeautilizaprodusul,asiguraţi-văaţicititşiînţelesinstrucţiunilede
siguranţăînmaimultelimbidepeDVD-ulcudocumentaţiecareînsoţeşte
produsul.
Førdubrukerproduktet,duleseogforstådenerspråklige
sikkerhetsinformasjonenDVDenmeddokumentasjonsomfølgermed
produktet.
Преждечемиспользоватьэтотпродукт,внимательноознакомьтесьс
инструкциямипотехникебезопасностинаразныхязыках,которыеможно
найтинаDVD-дискесдокументациейвкомплектеспродуктом.
使DVD
Prenegotoupotrebiteproizvodobaveznopaljivoproitajteiprouiteviejeziko
uputstvozabezbednostnadokumentacionomDVD-ukojistedobiliuzproizvod.
PredpouvanmproduktusipretajteviacjazynbezpenostnpokynynadiskuDVDs
dokumentcioudodanomsproduktom.
ivThinkServerInformacjedotyczącegwarancjiiwsparcia
Predenzačneteuporabljatiizdelek,jepomembno,daprebereteinrazumete
večjezičnavarnostnanavodilanaDVD-juzdokumentacijo,kistegaprejeliskupaj
zizdelkom.
Antesdeutilizarelproducto,asegúresedeleerycomprenderlasinstrucciones
deseguridadmultilingüesdelDVDdedocumentaciónqueseproporcionacon
elproducto.
Varnogamedattläsasäkerhetsinstruktionernadokumentations-DVD-skivan
somföljermedprodukteninnandubörjaranvändaprodukten.
使DVD
Buürünükullanmadanönce,ürünlebirliktegönderilenbelgeDVD'siüzerindeki
çokdiliçerengüvenlikyönergeleriniokuyupanladýðýnýzdaneminolun.
Передвикористаннямцьогопродуктууважноознайомтесязінструкціями
зтехнікибезпекинарізнихмовах,щоможназнайтинаDVD-дискуз
документацієювкомплектізпродуктом.
ThinkServerInformacjedotyczącegwarancjiiwsparciav
viThinkServerInformacjedotyczącegwarancjiiwsparcia
Rozdział1.Źródłainformacji
Niniejszyrozdziałzawierainformacjeodostępiedoużytecznychzasobów
związanychzkorzystaniemzproduktuLenovo
®
ThinkServer
®
.
Dokumentacja
Tentematzawieraogólneopisyróżnegorodzajudokumentówdotyczących
serweraorazinformacjeosposobieuzyskaniawszystkichdokumentów.
Dokumentydrukowane
Poniższedokumentywydrukowaneidołączanedopudełkazserwerem.
ReadMeFirst(Przeczytajnapoczątek)
Jesttodokumentwwielujęzykach,którynależyprzeczytaćjakopierwszy.
Informujeon,żeprzedużyciemproduktunależyprzeczytaćpełneinformacje
natematgwarancji,bezpieczeństwaiwsparciaznajdującesięnadyskuDVDz
dokumentacjądołączonymdoserwera.Zawierarównieżinformacjeosposobie
znajdowanianajnowszychinformacjiwserwisieWWWwsparciaLenovo.
ImportantNotices(Ważneuwagi)
Tendokumentzawierauwagidotyczącebezpieczeństwaorazuwagiprawne,
którenależyprzeczytaćzezrozumieniemprzedużyciemproduktu.
RackInstallationInstructions(Instrukcjeinstalowaniawstelażuprzemysłowym)
Niniejszydokumentzawierainstrukcjeinstalowaniaserwerawstandardowej
szaestelażowejzużyciemzestawumontażowegodostarczonegozserwerem.
Informacja:Dokumentdostępnyjestwpięciujęzykach.Wydrukowanąwersję
wjęzykuangielskimdołączonodopudełkazserwerem.Wersjewformacie
PDFwjęzykufrancuskim,niemieckim,włoskimihiszpańskimznajdująsięna
dyskuDVDzdokumentacjądołączonymdoserwera.
©CopyrightLenovo20121
DyskDVDzdokumentacją
DyskDVDzdokumentacją,któryjestdostarczanyzserwerem,zawieraróżne
dokumentydotycząceserwerawformaciePDFiHTML.PłytaDVDzdokumentacją
niejestpłytąrozruchową.AbymożnabyłowyświetlaćdokumentyzpłytyDVD,
potrzebnybędziekomputerosobistyzprzeglądarkąinternetowąiprogramem
AdobeReader,którymożnapobrzestrony
http://www.adobe.com
AbyuruchomićpłytęDVDzdokumentacją,włóżdonapęduoptycznego.Płyta
DVDmaaktywowanąfunkcjęautoodtwarzaniaiuruchamiasięautomatycznie
wwiększościśrodowisksystemuMicrosoft
®
Windows
®
.JeślipłytaDVDnie
uruchamiasięalbojeśliużywaszsystemuoperacyjnegoLinux
®
,otwórzplik
launch.htmznajdującysięwkatalogugłównympłytyDVD.
Informacja:FirmaLenovopublikujewsieciWWWstronyzawierającenajnowsze
informacjetechniczneorazdokumentację,sterownikiurządzeńiaktualizacje
dopobrania.NiektóreinformacjezawartewdokumentachnadyskuDVDz
dokumentacjąmogąuleczmianiebezpowiadomieniapopierwszymwydaniutego
dyskuDVD.Najnowsządokumentacjędotyczącąserwerazawszemożnapobrz
serwisuWWWwsparciaLenovopodadresem
http://www.lenovo.com/ThinkServerUserGuides
NastępującedokumentyznajdująsięnadyskuDVDzdokumentacjądołączonym
doserwera:
SafetyInformation(Informacjedotyczącebezpieczeństwa)
Jesttodokumentwwielujęzykachzawierającywszystkieinformacjenatemat
bezpieczeństwadotycząceproduktu,przetłumaczonenaponad30języków.
Przedużyciemproduktuprzeczytajzezrozumieniemwszystkieteinformacje.
Informacjedotyczącegwarancjiiwsparcia
TendokumentzawierainformacjegwarancyjneLenovo,informacjeoczęściach
wymienianychprzezklientaCRUorazinformacjeosposobiekontaktuz
działemwsparciaLenovo.
UmowaLicencyjnaLenovo
TendokumentzawierapostanowieniaUmowyLicencyjnejLenovo.
Podręcznikużytkownika
Tendokumentzawieraszczegółoweinformacjeułatwiającezapoznaniesięz
serweremorazpomocneprzyjegokongurowaniu,użytkowaniuikonserwacji.
RackInstallationInstructions(Instrukcjeinstalowaniawstelażuprzemysłowym)
Niniejszydokumentzawierainstrukcjeinstalowaniaserwerawstandardowej
szaestelażowejzużyciemzestawumontażowegodostarczonegozserwerem.
2ThinkServerInformacjedotyczącegwarancjiiwsparcia
ThinkServerManagementModuleUserGuide(ThinkServerManagement
Modulepodręcznikużytkownika)
Tendokumentzawierainformacjeozdalnymzarządzaniuserwerem.Jeston
dostępnytylkowjęzykuangielskim.DokumentznajdujesięnadyskuDVDz
dokumentacjądołączonymdoserwera.Jeślinie,możeszgopobrzserwisu
WWWwsparciaLenovopodadresem
http://www.lenovo.com/ThinkServerUserGuides
Informacja:Abymiećdostępdozaawansowanychfunkcjizdalnego
zarządzania,należyzainstalowaćModułzarządzaniaThinkServerManagement
ModulePremium(TMMPremium)wzłączukluczaTMMPremiumnapłycie
głównej.
MegaRAIDSASSoftwareUserGuide(Podręcznikużytkownika
oprogramowaniaMegaRAIDSAS)
TendokumentzawierainformacjeomacierzyRAIDorazsposobieużywania
programównarzędziowychdokongurowania,monitorowaniaikonserwacji
macierzyRAIDserweraipowiązanychzniąurządzeń.Jestondostępnytylko
wjęzykuangielskim.
Informacja:MożnawnimznaleźćinformacjeosprzętowejmacierzyRAID,
jeśliwserwerzejestzainstalowanaobsługiwanakartaRAID.
Dokumentwyłączniedlaprzeszkolonychpracownikówserwisu
Poniższydokumentjestprzeznaczonywyłączniedoużytkuprzeszkolonych
pracownikówserwisuLenovo.
HardwareMaintenanceManual(Podręcznikkonserwacjisprzętu)
Zawieraoninformacjeorozmieszczeniupodzespołówiprocedurzewymiany
ważniejszychczęściFRUorazinformacjedotyczącediagnostykiirozwiązywania
problemów.Tendokumentjestczęstoaktualizowany.Jegonajbardziejaktualną
wersjęwjęzykuangielskimmożnazawszeznaleźćnastroniermyLenovopod
adresem
http://www.lenovo.com/ThinkServerUserGuides.
Jeśliistniejepodejrzenie,żeproblemdotyczyoprogramowania,zapoznajsięz
dokumentacją,wtymplikamireadmeiplikamipomocy,dołączonądosystemu
operacyjnegolubprogramu.
Rozdział1.Źródłainformacji3
SerwisWWWThinkServer
SerwisWWWThinkServerzawieraaktualneinformacjepomocneprzynabywaniu,
użytkowaniu,modernizacjiikonserwacjiserwera.Następująceopcjedostępne
wserwisieWWWThinkServerpodadresem:
http://www.lenovo.com/thinkserver
Nabywanieserweróworazmodernizacjiiakcesoriówdlaserwerów.
Nabywaniedodatkowychusługioprogramowania.
Nabywaniemodernizacjiorazrozszerzonychusługnaprawysprzętu.
DostępdoOgraniczonejGwarancjiLenovo(LLW).
Dostępdoelektronicznychpodręcznikówdoproduktów.
Dostępdoinformacjiorozwiązywaniuproblemówiwsparciudladanego
modeluserweraiinnychobsługiwanychproduktów.
Pobieranienajnowszychsterownikówurządziaktualizacjioprogramowania
dladanegomodeluserwera.
Znalezienienumerówtelefonówserwisuiwsparciadladanegokrajulub
regionu.
Znalezienienajbliższegodostawcyusług.
SerwisWWWwsparciaLenovo
InformacjeopomocytechnicznejdostępnewserwisieWWWLenovopod
adresem
http://www.lenovo.com/support
Wniniejszymserwisieznajdująsięnajnowszeinformacjedotyczącewsparcia,
międzyinnymi:
Sterownikiioprogramowanie
Rozwiązaniadiagnostyczne
Gwarancjanaproduktiusługi
Szczegółyproduktuiczęści
Podręcznikiużytkownika
Bazawiedzyinajczęściejzadawanepytania
Zapisinformacjioserwerze
Zapisywanieinformacjidotyczącychserweramożebyćprzydatnewrazie
koniecznościoddaniagodoserwisu.
4ThinkServerInformacjedotyczącegwarancjiiwsparcia
Nazwa,typ,modelinumerseryjnyproduktunaklejonenaserwerze.Informacje
teułatwiająserwisantomdokładneustalenieparametrówserweraiznalezienie
rozwiązańzaistniałychproblemów.Informacjetenależyzapisaćwponiższejtabeli.
Nazwaproduktu
________________________________________
Typimodelkomputera(MT-M)
________________________________________
Numerseryjny(S/N)
________________________________________
Datazakupu
________________________________________
Rozdział1.Źródłainformacji5
6ThinkServerInformacjedotyczącegwarancjiiwsparcia
Rozdział2.Pomociserwis
Niniejszyrozdziałzawierainformacjeouzyskiwaniupomocyiserwisu.
RejestrowanieserwerawrmieLenovo
SerwermożeszzarejestrowaćwrmieLenovo,postępujączgodniezinstrukcjami
podanymipodadresem:
http://www.lenovo.com/register
Informacjeozarejestrowanymserwerzewprowadzanedobazydanych,
copozwalarmieLenovonakontaktzużytkownikiemwprzypadkuzwrotu
produktulubinnegopoważnegoproblemu.Pozarejestrowaniuserwerawrmie
Lenovomaszdostępdoszybszejobsługiserwisowej,jeślizadzwoniszdormy
Lenovo,abyuzyskaćpomoc.Ponadtowpewnychlokalizacjachzarejestrowanym
użytkownikomoferowanerozszerzoneprzywilejeiusługi.
Zanimzadzwonisz
Zanimzadzwonisz,wykonajnastępująceczynności,abyspróbowaćsamodzielnie
rozwiązaćproblem:
Sprawdźwszystkiekable,abyupewnićsię,żepodłączone.
Sprawdźwyłącznikizasilania,abyupewnićsię,żesystemiurządzenia
opcjonalnewłączone.
Skorzystajzinformacjiorozwiązywaniuproblemówwdokumentacji
systemowejnadyskuDVDzdokumentacjądołączonymdoproduktu.
Sprawdźdostępnośćnowychsterownikówurządzeńorazaktualneinformacjei
wskazówkiwserwisieWWWwsparciaLenovopodadresem
http://www.lenovo.com/support
Wtrakcierozmowytelefonicznejwmiaręmożliwościprzebywajwpobliżu
komputera.Przygotujnastępująceinformacje:
typimodelkomputera;
numeryseryjnesprzętuLenovo;
opisproblemu;
dokładniezapisaneewentualnekomunikatyobłędach;
informacjeokonguracjisprzętuioprogramowania.
Kontakttelefonicznyzserwisem
Wokresiegwarancyjnymmożnauzyskaćpomociinformacjeprzeztelefon,
korzystajączCentrumWsparciaKlienta.
©CopyrightLenovo20127
Wokresiegwarancyjnymdostępnenastępująceusługi:
Określanieproblemówdodyspozycjijestprzeszkolonypersonel
serwisowy,którypomagawokreślaniuproblemówzesprzętemiw
podejmowaniudecyzjioniezbędnychdziałaniachmającychnaceluusunięcie
problemu.
Naprawasprzętujeśliprzyczynąproblemujestsprzętpodlegający
gwarancji,dostępnyjestprzeszkolonypersonel,któryzapewniaodpowiedni
zakresserwisu.
Zarządzaniezmianamiserwisowymimogąwystąpićzmiany,których
wprowadzeniejestwymaganeposprzedażyproduktu.Lenovolub
odsprzedawcazapewniwprowadzeniewybranychzmianserwisowych
(EngineeringChangesEC),któremajązastosowaniedodanegosprzętu.
Gwarancjanieobejmuje:
wymianylubinstalowaniaczęściinnychniżwyprodukowaneprzezLenovo
lubnieobjętychgwarancjąLenovo;
identykacjiźródełproblemówzoprogramowaniem;
kongurowaniaUEFIBIOSjakoczęściinstalacjilubmodernizacji;
zmiany,modykacjelubaktualizacjesterownikówurządzeń;
instalowaniaiobsługisieciowegosystemuoperacyjnego(networkoperating
systemNOS);
instalowaniaiobsługiaplikacji.
TypiokresgwarancjidlategoproduktupatrzRozdział3„Ograniczona
GwarancjaLenovo“nastronie13
.Abymóckorzystaćzserwisugwarancyjnego,
musiszzachowaćdowódzakupu.
OgólnoświatowalistatelefonówdodziałuwsparciaLenovo
Numerytelefonówmogąuleczmianiebezuprzedzenia.Aktualnalistatelefonów
dodziałuwsparciaLenovojestzawszedostępnapodadresem
http://www.lenovo.com/support/phone
KrajlubregionNumertelefonu
Afryka
Afryka:+44(0)1475-555-055
RepublikaPołudniowejAfryki:+27-11-3028888,
0800110756i+27-11-3027252
AfrykaŚrodkowa:należyskontaktowaćsięz
najbliższympartneremhandlowym
Argentyna
0800-666-0011(hiszpański)
Australia
1300-880-917(angielski)
Austria
01-211-454-610(niemiecki)
Belgia
02-225-3611(holenderski,francuski)
Boliwia
0800-10-0189(hiszpański)
8ThinkServerInformacjedotyczącegwarancjiiwsparcia
KrajlubregionNumertelefonu
Brazylia
RegionSaoPaulo:(11)3889-8986
PołączeniaspozaregionuSaoPaulo:0800-701-4815
(portugalskiBrazylia)
Bułgaria359-2-9734618
359-2-9693650
Kanada
1-800-565-3344(angielski,francuski)
Chile
Połączeniebezpłatne:188-800-442-488
800-361-213
(hiszpański)
Kolumbia
1-800-912-3021(hiszpański)
Kostaryka
0-800-011-1029(hiszpański)
Chorwacja
0800-0426
SpozaChorwacji:+38516110095
Cypr
+357-22-841100
Czechy
+420-2-7213-1316
Dania
Serwisgwarancyjnyiwsparcie:7010-5150(duński)
Dominikana
1-866-434-2080(hiszpański)
Ekwador
1-800-426911(hiszpański)
EgiptPołączeniebezpłatne:800-0000-418
Standardowaopłata:002-02-2594-8500
(angielski,arabski)
Salwador800-6264(hiszpański)
Estonia+3726776793lub+3726600800
Finlandia
Serwisgwarancyjnyiwsparcie:+358-800-1-4260
(ński)
Francja
0810-631-213(francuski)
Niemcy
01805-004618(niemiecki)
Grecja
+30-210-680-1700
Gwatemala1800-624-0051(hiszpański)
HondurasTegucigalpa:232-4222
SanPedroSula:552-2234
(hiszpański)
Hongkong
8205-0333(kantoński,angielski,mandaryński)
Węgry+3613825716lub+3613825720
(angielski,węgierski)
Rozdział2.Pomociserwis9
KrajlubregionNumertelefonu
Indie
1800-425-2666lub+91-80-2535-9183(angielski)
Indonezja02129925823
Tylkopołączenialokalne:001-803-606-282
DID:+60383156859
(angielski,indonezyjski)
Irlandia
01-881-1444(angielski)
Izrael
+972-3-9142800*6557(hebrajski,angielski)
Włochy
Serwisgwarancyjnyiwsparcie:+39-800-820094
(włoski)
Japonia
IntelliStationixSeries
ZobszaruJaponiiizzagranicy:
+81-46-266-4716(japoński)
Korea
1588-6782(koreański)
Łotwa+3717070360
Litwa+37052786600
Luksemburg
+352-360-385-343(francuski)
Makau
0800-336(kantoński,angielski,mandaryński)
MalezjaTylkopołączenialokalne:1800-88-1889
DID:+60383156855
(angielski,malajski)
Malta+35621445566
Meksyk
001-866-434-2080(hiszpański)
BliskiWschód+44(0)1475-555-055
Holandia
+31(0)205133939(holenderski)
NowaZelandia
0800-733-222(angielski)
Nikaragua
001-800-220-1830(hiszpański)
Norwegia
8152-1550(norweski)
Panama
CentrumwsparciadlaklientówLenovo:
001-866-434-2080(numerbezpłatny)
206-6047
(hiszpański)
Peru
0-800-50-866(hiszpański)
FilipinyTylkopołączenialokalne:1800-1601-0033
DID:+60383156858
(angielski,lipiński)
Polska
Numerogólny:+4822878-6999(polski)
10ThinkServerInformacjedotyczącegwarancjiiwsparcia
KrajlubregionNumertelefonu
Portugalia
+351-21-892-7046(portugalski)
Rumunia+4-021-224-4015
Singapur
Tylkopołączenialokalne:800-6011-343
DID:+60383156856
(angielski)
Słowacja
+421-2-4954-5555
Słowenia+386-1-4255-205(słoweński)
Hiszpania
0901-100-000(hiszpański)
SriLanka+94112493547lub+94112493548(angielski)
Szwecja077-117-1040(szwedzki)
Szwajcaria
0800-55-54-54
(niemiecki,francuski,włoski)
Tajwan
886-2-82273299lub0800-000-702(mandaryński)
Tajlandia6622734088
Tylkopołączenialokalne:1-800-060-066
DID:+60383156857
(tajski,angielski)
TrinidadiTobago1-800-645-3330
Turcja
00800-4463-2041(turecki)
Ukraina0800502235lub0800507333
(ukraiński,rosyjski,angielski)
ZjednoczoneEmiratyArabskie
80004447023(angielski,arabski)
WielkaBrytania
Standardowewsparciegwarancyjne:08705-500-900
(angielski)
StanyZjednoczone1-800-426-7378(angielski)
Urugwaj
000-411-005-6649(hiszpański)
Wenezuela
0-800-100-2011(hiszpański)
Wietnam
ObszarpółnocnyiHanoi:
84439462000lub84439426457
ObszarpołudniowyiHoChiMinh:
84838295160lub84439426457
(wietnamski,angielski)
Korzystaniezinnychusług
OsobyczasowolubnastałewyjeżdżająceznotebookiemLenovozagranicę
dokraju,wktórymdanytypkomputeradesktop,notebookalubserwerajest
Rozdział2.Pomociserwis11
sprzedawany,mogąmiećprawodoMiędzynarodowegoSerwisuGwarancyjnego,
któryautomatycznieuprawniadouzyskaniausługgwarancyjnychwokresie
gwarancyjnym.Usługiwykonywaneprzezdostawcówusługupoważnionych
dowykonywaniausługgwarancyjnych.
Poszczególnekrajeróżniąsięodsiebiepodwzględemprocedurimetod
świadczeniausługserwisowych;ponadtowpewnychkrajachzakresdostępnych
usługjestzawężony.MiędzynarodowySerwisGwarancyjnyjestprowadzony
zgodniezmetodąświadczeniausługserwisowych(tzn.usługawpunkcie
serwisowym,zodbioremodklientalubnamiejscu)przyjętąwkrajuświadczenia
usługi.Wpewnychkrajachpunktyserwisowemogąświadczyćusługitylko
wprzypadkuniektórychmodelidanegotypukomputera.teżkraje,gdzie
świadczenieusługserwisowychodbywasiępodwarunkiemuiszczeniaopłat
orazzpewnymiograniczeniami.
Wceluustalenia,czyposiadaniedanegokomputerauprawniadokorzystaniaz
MiędzynarodowegoSerwisuGwarancyjnego,izapoznaniasięzlistąkrajów,gdzie
serwisjestdostępny,należyotworzyćstronęhttp://www.lenovo.com/support,
kliknąćopcjęWarranty(Gwarancja)iwykonywaćinstrukcjewyświetlanena
ekranie.
Abyuzyskaćpomoctechnicznąwzakresieinstalowaniapakietówserwisowych
dozainstalowanegosystemuMicrosoft
®
Windows
®
lubuzyskaćodpowiedźna
pytaniaznimizwiązane,należyskorzystaćzserwisuMicrosoftProductSupport
Servicespodadresemhttp://support.microsoft.com/directorylubskontaktować
sięzCentrumwsparciadlaklientów.Usługamożebyćodpłatna.
Dodatkoweusługipłatne
Wokresiegwarancyjnymipojegozakończeniumożnanabyćusługidodatkowe,
takiejakwsparciedlasprzętuorazsystemówoperacyjnychiaplikacji,usługi
instalowaniaikongurowaniasieci,zaktualizowanelubrozszerzoneusługi
naprawysprzętu,atakżeusługiinstalacjiniestandardowych.Dostępnośćtych
usługorazichnazwyróżnewposzczególnychkrajachiregionach.Więcej
informacjinatemattychusługznajdzieszwserwisieWWWLenovopodadresem
http://www.lenovo.com
12ThinkServerInformacjedotyczącegwarancjiiwsparcia
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35
  • Page 36 36
  • Page 37 37
  • Page 38 38
  • Page 39 39
  • Page 40 40

Lenovo ThinkServer RD530 Instrukcja obsługi

Typ
Instrukcja obsługi