v awarii ani uszkodzenia wynikającego z niewłaściwego używania, wypadku,
modyfikacji, niezapewnienia odpowiedniego środowiska fizycznego lub środowiska
pracy, klęsk żywiołowych, przepięć zasilania czy też niewłaściwej konserwacji przez
Klienta;
v szkód spowodowanych przez nieautoryzowanego dostawcę usług;
v uszkodzeń lub szkód spowodowanych przez produkty stron trzecich, w tym produkty
dostarczane przez Lenovo lub integrowane z produktami Lenovo na żądanie Klienta;
v jakiegokolwiek wsparcia technicznego czy innego, takiego jak udzielanie odpowiedzi
na pytania typu ″jak to zrobić″ lub pytania dotyczące instalacji i konfiguracji produktu.
Gwarancja ta przestaje obowiązywać w przypadku usunięcia lub zmiany naklejek
identyfikacyjnych umieszczonych na produkcie lub jego częściach.
Ograniczenie odpowiedzialności
Lenovo ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie produktu Klienta jedynie: 1)
gdy produkt znajduje się w posiadaniu Dostawcy Usług lub 2) podczas transportu
produktu, w przypadku gdy odpowiedzialność za transport spoczywa na Dostawcy Usług.
Ani Lenovo, ani Dostawca Usług nie ponoszą odpowiedzialności za jakiekolwiek dane,
w tym informacje poufne, prawnie zastrzeżone ani dane osobowe zgromadzone w
produkcie. Klient usunie takie informacje z produktu i/lub utworzy ich kopie zapasowe
zanim produkt zostanie zwrócony lub oddany do serwisu.
W przypadku wystąpienia określonych okoliczności, za które odpowiedzialność - z
powodu zwłoki po stronie Lenovo lub z innego tytułu - ponosi Lenovo, Klient może być
upoważniony do uzyskania od Lenovo odszkodowania. W każdej takiej sytuacji, bez
względu na zaistniałe okoliczności, które stanowią podstawę do roszczeń wobec Lenovo
(włączywszy w to naruszenie postanowień Umowy, niedbalstwo, wprowadzenie w błąd
lub inne roszczenia z tytułu odpowiedzialności kontraktowej lub deliktowej), z
wyjątkiem zakresu odpowiedzialności, którego, stosownie do obowiązującego prawa, nie
można wyłączyć ani ograniczyć, odpowiedzialność Lenovo ograniczona jest do kwoty
odszkodowania za rzeczywiste bezpośrednie szkody poniesione przez Klienta, nie
wyższej jednak niż kwota zapłacona przez Klienta za produkt. Powyższe ograniczenie nie
ma zastosowania do odszkodowań z tytułu uszkodzenia ciała (w tym śmierci) i szkód w
majątku ruchomym i nieruchomym, za które, zgodnie z obowiązującym prawem, Lenovo
ponosi odpowiedzialność.
Ograniczenie to odnosi się również do dostawców i reselerów Lenovo oraz Dostawcy
Usług. Wskazane powyżej kwoty określają maksymalny zakres odpowiedzialności
ponoszonej łącznie przez Lenovo, dostawców i reselerów Lenovo oraz Dostawcę Usług.
W ŻADNYM PRZYPADKU LENOVO ANI DOSTAWCY, RESELERZY CZY
DOSTAWCY USŁUG LENOVO NIE BĘDĄ PONOSIĆ ODPOWIEDZIALNOŚCI
ZA: 1) ROSZCZENIA STRON TRZECICH; 2) UTRATĘ LUB USZKODZENIE
DANYCH; 3) SZKODY SZCZEGÓLNE, UBOCZNE, POŚREDNIE ANI
10 Informacje dotyczące gwarancji i wsparcia