58
tarczy w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara
(wyświetlany jest tymczasowy wynik, wskazujący segment, który
ma zostać trafiony). Uwaga: w pojedynczej rundzie może zostać
trafione tylko jedno pole podwójne i potrójne. Co więcej, trafienie
pola o nieprawidłowym numerze (czyli w kolorze przeciwnika)
powoduje odliczenie jego wartości od wyniku gracza - należy
więc zachować ostrożność. Zwycięzcą zostaje gracz, który na
zakończenie gry zgromadzi większą liczbę punktów.
GRA 28: GOLD HUNTING (GORĄCZKA ZŁOTA)
Celem gry jest znalezienie “złota.” Gracz otrzymuje złoto za
każde 50 punktów. Gracz uzyskuje złoto jedynie, kiedy jego wynik
wynosi dokładnie 50 lub wielokrotność 50 (100, 150 itd.) w
dowolnej chwili podczas rundy. Niemniej jednak, ponieważ “złoto”
może doprowadzić do chciwości, za każdy wynik stanowiący
wielokrotność 50, gracz nie tylko zdobywa złoto, ale także odbiera
1 złoto pozostałym uczestnikom gry. W związku z tym, gracz nie
tylko zdobywa złoto, ale także odbiera 1 złoto wszystkim
pozostałym uczestnikom gry. Wynik gracza może więc zarówno
zwiększać się, jak i zmniejszać, a zwycięzcą zostaje uczestnik,
który jako pierwszy zdobędzie wymaganą ilość sztuk złota.
GRA 29: CASINO A - FLUSH
Ta gra, inspirowana grą kasynową, poddaje twoje nerwy oraz
umiejętności sprawdzianowi, gdy obstawiasz punkty w celu
ogrania przeciwnika. Gra polega na tym, kto pierwszy osiągnie
wyznaczoną całkowitą liczbę punktów. Uwaga: można ustawić
całkowitą liczbę punktów kończących grę.
Tarcza wskaże liczbę, którą musisz trafić. Domyślnym „zakładem”
jest 10 punktów. Jednakże, każdy gracz może zwiększyć zakład
na początku każdej rundy do 20, 30, 40... 90 punktów. Gracze
zwykle wysoko obstawiają liczby, o których są pewni, że je trafią.
Aby zmienić zakład (na początku rundy), naciśnij przycisk
BOUNCE OUT. Twój nowy zakład zostanie wyświetlony (na
przykład, wyświetli się „b20”, co oznacza zakład o 20 punktów).
Zakład zostanie automatycznie zmieniony na 10 punktów na
początku każdej rundy.
Aby „zainkasować” zakład, musisz trafić w określony segment
liczbny. Pojedyncze trafienie w pierwszym rzucie to tzw.
„pchnięcie” i nie przyznaje się za nie punktów. Jednakże
podwójne lub potrójne trafienie prawidłowego segmentu przy
pierwszym rzucaniu liczy się odpowiednio 1x oraz 2x wartość
twojego zakładu. Twoje dwie następne rzutki w rundzie liczą się
jako 1x, 2x oraz 3x wartość twojego zakładu dla pojedynczego,
podwójnego lub potrójnego trafienia. Wyświetlacz punktów
segmentu zapali się, aby wskazać liczbę pomyślnych trafień,
które udało ci się zdobyć. Nie trafienie w aktywny segment w
rundzie kosztuje cię wartość zakładu, który wybrałeś na początku
rundy. Pierwszy gracz, który osiągnie określoną liczbę całkowitą
punktów jest zwycięzcą.
GRA 30: CASINO B - STRAIGHT
Ta gra, choć podobna do Casino A, ma dodatkowy element w
grze. Jak wcześniej, gra polega na tym, kto pierwszy osiągnie
wyznaczoną całkowitą liczbę punktów. Uwaga: można ustawić
całkowitą liczbę punktów kończących grę.
Tarcza wskaże liczbę, którą musisz trafić. Domyślnym „zakładem”
jest 10 punktów. Jednakże, każdy gracz może zwiększyć zakład
na początku każdej rundy do 20, 30, 40... 90 punktów. Gracze
zwykle wysoko obstawiają liczby, o których są pewni, że je trafią.
Aby zmienić zakład (na początku rundy), naciśnij przycisk
BOUNCE OUT. Twój nowy zakład zostanie wyświetlony (na
przykład, wyświetli się „b20”, co oznacza zakład o 20 punktów).
Zakład zostanie automatycznie zmieniony na 10 punktów na
początku każdej rundy.
Aby „zainkasować” zakład, musisz trafić w określony segment
liczby. Pojedyncze trafienie w pierwszym rzucie to tzw.
„pchnięcie” i nie przyznaje się za nie punktów. Jednakże
podwójne lub potrójne trafienie prawidłowego segmentu przy
pierwszym rzucaniu liczy się odpowiednio 1x oraz 2x wartość
twojego zakładu. W tym miejscu do gry wkracza nowy element.
Zamiast trafiać w ten sam segment podczas każdej rundy, twoim
zadaniem jest trafiać w cały obszar tarczy. Na przykład, jeżeli
wyświetlacz wskazuje, że należy trafić w segment 1, musisz trafić
w segment 1, następnie w środek tarczy, a dalej w segment 19.
Tymczasowe wyświetlanie punktacji wskazuje segment, w który
należy celować w każdym rzucie.
Twoje dwie następne rzutki w rundzie liczą się jako 1x, 2x oraz 3x
wartość twojego zakładu dla pojedynczego, podwójnego lub
potrójnego trafienia (środek tarczy nie posiada potrójnego
obszaru). Wyświetlacz punktów segmentu zapali się, aby
wskazać liczbę pomyślnych trafień, które udało ci się zdobyć. Nie
trafienie w aktywny segment w rundzie kosztuje cię wartość
zakładu, który wybrałeś na początku rundy. Pierwszy gracz, który
osiągnie określoną liczbę całkowitą punktów jest zwycięzcą.
GRA 31: CASINO C - 3-STAR
Ta wersja Casino jest bardzo trudna, ponieważ musisz trafić
przynajmniej 3 razy w aktywny segment podczas każdej rundy,
aby zdobyć punkty. Jak wcześniej, gra polega na tym, kto
pierwszy osiągnie wyznaczoną całkowitą liczbę punktów. Uwaga:
można ustawić całkowitą liczbę punktów kończących grę.
Tylko segmenty 15 do 20 oraz środek tarczy są aktywne w tej
grze. Wyświetlanie segmentu punktowego będzie włączone na
początku każdej rundy. Domyślnym „zakładem” jest 10 punktów.
Jednakże, każdy gracz może zwiększyć zakład na początku
każdej rundy do 20, 30, 40... 90 punktów. Gracze zwykle wysoko
obstawiają liczby, o których są pewni, że je trafią. Aby zmienić
zakład (na początku rundy), naciśnij przycisk BOUNCE OUT.
Twój nowy zakład zostanie wyświetlony (na przykład, wyświetli
się „b20”, co oznacza zakład o 20 punktów). Zakład zostanie
automatycznie zmieniony na 10 punktów na początku każdej
rundy.
Aby „zainkasować” zakład, musisz trafić w aktywny segment (15 -
20 oraz środek tarczy) 3 razy lub potrójne trafienie „otwiera”
segment do punktowania i dany gracz otrzymuje 3 razy wartość
swojego zakładu. Podwójne i potrójne trafienia liczy się jako 2 i 3
trafienia. Nieudane trafienie segmentu 3 razy sprawia, że gracz
traci wartość swojego zakładu. Trafienia w obrębie segmentu nie
są przenoszone do następnej rundy. Pierwszy gracz, który
osiągnie określoną liczbę całkowitą punktów jest zwycięzcą.
GRA 32: ELIMINACJA
Celem gry jest „wyeliminowanie” przeciwników. Zasady są bardzo
proste. Każdy gracz musi osiągnąć wyższą liczbę punktów przy
pomocy 3 rzutek niż poprzedni gracz. Każdy gracz ma 3 życia.
Jeżeli gracz nie uzyska wyższej liczby punktów niż poprzednik,
traci życie. Remis również powoduje utratę życia. Zwycięzcą jest
gracz, któremu pozostały życia. Uwaga: można zmieniać liczbę
żyć.
GRA 33: PODKOWY
Ta gra, przeznaczona dla 2 graczy, używa tylko segmentów 20
oraz 3, które reprezentują podkowy. Gracz 1 rzuca w segment 20,
a Gracz 2 rzuca w segment 3. Punkty sumuje się w każdej
rundzie. Pierwszy gracz, który zdobędzie 15 punktów, wygrywa.
Punktacja przebiega następująco:
POTRÓJNY PIERŚCIEŃ = Dzwonnik 3 punkty
WEWNĘTRZNY POJEDYNCZY SEGMENT (trójkąt) = 1 punkt
PODWÓJNY PIERŚCIEŃ = Uczeń 2 punkty
ZEWNĘTRZNY POJEDYNCZY SEGMENT (prostokąt) = 0
punktów
Punkty będą zaliczone graczowi lub drużynie z największą ilością
punktów w rundzie. Na przykład, jeżeli gracz 1 uzyska 3 punkty i