Marantec STA 1 Instrukcja obsługi

Typ
Instrukcja obsługi
PL
Napęd bramy segmentowej STA 1 / Rev. D 0.3 – 1
Instrukcja eksploatacji
Napęd bramy segmentowej STA 1
2 – Napęd bramy segmentowej STA 1 / Rev. D 0.3 Napęd bramy segmentowej STA 1 / Rev. D 0.3 – 3
2 – Napęd bramy segmentowej STA 1 / Rev. D 0.3
1. Spis treści
1. Spistreści. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .2
2. Informacjaodokumencie . . . . . . . . . . . . . . . .2
3. Ogólnewskazówkidot.bezpieczeństwa . . . . .3
4. Przeglądproduktów. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .4
5. Montaż . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .5
5.1 Przygotowanie ......................5
5.2 Montaż natykowy ....................5
5.3 Montaż łańcucha ręcznej obsługi
awaryjnej (tylko przy napędach z łańcuchem
awaryjnym).........................6
6. Rozruch . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .7
6.1 Przygotowanie ......................7
6.2 Przyłącze ..........................7
6.3 Ustawienia ręczne ...................9
6.4 Ustawienia cyfrowe –
Wyłączniki krańcowe i obwód
bezpieczeństwa napędu ..............10
6.5 Kontrola instalacji...................11
7. Obsługaawaryjna . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .12
8. Serwisowanie. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .13
9. Danetechniczne. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .14
10. Deklaracjaproducenta. . . . . . . . . . . . . . . . . .22
Oryginalnainstrukcjaeksploatacji
Ochrona praw autorskich
Dodruk, również fragmentaryczny wzbroniony
Zastrzega się prawo do zmian prowadzących do
optymalizacji technicznych.
Wszystkie wymiary liniowe w milimetrach
Prezentacje nie są dokładnie wyskalowane
Objaśnieniesymboli
NIEBEZPIECZEŃSTWO!
Instrukcja bezpieczeństwa informująca o zagrożeniu
wypadkiem ciężkim lub śmiertelnym.
OSTRZEŻENIE!
Instrukcja bezpieczeństwa informująca o możliwym
zagrożeniu wypadkiem ciężkim lub śmiertelnym.
OSTROŻNIE!
Instrukcja bezpieczeństwa informująca o zagrożeniu
wypadkiem lekkim lub średniociężkimi skaleczeniami.
UWAGA!
Instrukcja bezpieczeństwa informująca o możliwym
uszkodzeniu lub zakłóceniu działania wyrobu.
KONTROLA
Informacja o konieczności przeprowadzeniu kontroli
ODNIESIENIE
Odnośnik do innej dokumentacji, z którą należy się
zapoznać i przestrzegać.
Wezwanie do działania
Lista, specykacja
Ô Odnośnik do innych miejsc w tym dokumencie
2. Informacja o dokumencie
2 – Napęd bramy segmentowej STA 1 / Rev. D 0.3 Napęd bramy segmentowej STA 1 / Rev. D 0.3 – 3
PL
3. Ogólne wskazówki dot. bezpieczeństwa
NIEBEZPIECZEŃSTWO!
Zagrożeniedlażyciaspowodowane
nieprzestrzeganiemwytycznychzdokumentacji!
Prosimy o przestrzeganie wszystkich instrukcji
bezpieczeństwa z tego dokumentu.
Gwarancja
Gwarancja prawidłowego działania i bezpieczeństwa ważna
jest tylko wtedy, gdy przestrzegane są wszystkie ostrzeżenia i
wskazówki bezpieczeństwa zawarte w niniejszej instrukcji.
Za wypadki z udziałem ludzi oraz za straty materialne
spowodowane nieprzestrzeganiem ostrzeżeń i wskazówek
bezpieczeństwa rma Marantec GmbH & Co. KG nie odpo-
wiada.
Również za szkody spowodowane stosowaniem
niedopuszczonych przez nas części zamiennych i osprzętu
wszelka gwarancja rmy Marantec wygasa.
Użytkowaniezgodnezprzeznaczeniem
Napędy serii STA 1 przeznaczone są wyłącznie do otwierania
i zamykania bram segmentowych posiadających kompensację
ciężaru.
Adresaci
Jedynie wykwalikowani i wyszkoleni monterzy mają prawo
ten napęd montować i prowadzić mechaniczne serwisowanie.
Wykwalikowani i wyszkoleni monterzy spełniają następujące
wymagania:
Znajomość ogólnych i szczegółowych przepisów
bezpieczeństwa i zapobiegania wypadkom (BHP),
Znajomość odpowiednich przepisów montażu,
Kwalikacje w eksploatacji i konserwacji odpowiednich
urządzeń zabezpieczających,
Zdolność do rozpoznawania zagrożeń związanych z
montażem.
Jedynie wykwalikowani elektrycy mają prawo podłączać
napęd oraz prowadzić serwisowanie od strony elektrycznej.
Wykwalikowani i wyszkoleni elektrycy spełniają następujące
wymagania:
Znajomość ogólnych i szczegółowych przepisów
bezpieczeństwa i zapobiegania wypadkom (BHP),
Znajomość odpowiednich przepisów z dziedziny
elektrotechniki,
Kwalikacje w eksploatacji i konserwacji odpowiednich
urządzeń zabezpieczających,
Mają zdolność do rozpoznawania zagrożeń ze strony
instalacji i elementów będących pod napięciem.
Instrukcjemontażu,podłączeniaikonserwacji
Przed rozpoczęciem prac elektrycznych należy instalację
całkowicie odłączyć od zasilania elektrycznego. Podczas
pracy należy zapewnić to, aby zasilanie w energię
elektryczną było trwale odłączone.
Należy przestrzegać miejscowych przepisów ochronnych.
Przewody sieciowe i zasilające należy kłaść osobno.
Należy przestrzegać obowiązujących norm i przepisów!
4 – Napęd bramy segmentowej STA 1 / Rev. D 0.3 Napęd bramy segmentowej STA 1 / Rev. D 0.3 – 5
4. Przegląd produktów
Możliwe są następujące warianty dostaw napędu STA 1:
STA/STAW 1 E (sterowanie zewnętrzne z odryglowaniem)
STA/STAW 1 KE (sterowanie zewnętrzne z łańcuchem)
STA/STAW 1 KU (sterowanie zewnętrzne z korbą)
STA/STAW 1 E - HD (sterowanie zewnętrzne z
odryglowaniem, HD*)
STA/STAW 1 KE - HD (sterowanie zewnętrzne z łańcuchem,
HD*)
STA/STAW 1 KU - HD (sterowanie zewnętrzne z korbą, HD*)
STAC/STAWC 1 E (zintegrowany sterownik z
odryglowaniem)
STAC/STAWC 1 KE (zintegrowany sterownik z łańcuchem)
STAC/STAWC 1 KU (zintegrowany sterownik z korbą)
* HD = Napędy z tym oznaczeniem mają dłuższy czas
załączenia.
Dokładne parametry napędów można znaleźć w
Ô „9. Dane techniczne“
Możliwe są również inne kombinacje produktów.
Informacje w tym zakresie dostępne są za pośrednictwem
producenta.
4 – Napęd bramy segmentowej STA 1 / Rev. D 0.3 Napęd bramy segmentowej STA 1 / Rev. D 0.3 – 5
PL
5. Montaż
5.1 Przygotowanie
OSTRZEŻENIE!
Niewłaściwiewykonywanymontażnapędumoże
spowodowaćciężkiwypadek!
Napęd należy zamontować beznaprężeniowo.
Napęd nie ma prawa przesuwać się na wale.
Wszelkie elementy konstrukcyjne i podłoża muszą być
dopasowane pod względem przenoszonych obciążeń.
Montaż należy prowadzić zajmując bezpieczną pozycję
(na przykład z rusztowania).
UWAGA!
Uszkodzeniaelementówkonstrukcyjnych
spowodowaneniewłaściwymmontażemnapędu!
W celu uniknięcia uszkodzeń napędu oraz bramy, napęd
wolno jest montować tylko wtedy, gdy:
napęd jest nieuszkodzony,
temperatura otoczenia wynosi od -20 ºC do +60ºC,
wysokość nad poziomem morza nie przekracza
1.000metrów,
wybrano właściwy rodzaj ochrony.
Przed montażem prosimy się upewnić, czy
- napęd nie jest zablokowany,
- napęd został wydany z magazynu po dłuższym stanie
wyłączenia z ruchu,
- wszystkie przyłącza wykonane zostały prawidłowo,
- kierunek obrotów jest prawidłowy,
- wszystkie urządzenia ochronne silnika są aktywne,
- nie występują inne źródła zagrożeń,
- miejsce montażu zostało w pełni ogrodzone.
5.2 Montażnatykowy
UWAGA!
Możliweuszkodzeniaistratymaterialne
spowodowaneniewłaściwymmontażemnapędu!
W celu uniknięcia uszkodzenia napędu i bramy należy
montować napęd na konsoli lub na króćcu momentu
obrotowego w sposób wykluczający generowanie drgań.
ODNIESIENIE
Do montażu napędu do bramy należy przestrzegać
odpowiedniej instrukcji samej bramy.
Wałpełen
5.2 / 1
Prosimy sprawdzić, czy klin pasuje do występującego wałka
klinowego.
6 – Napęd bramy segmentowej STA 1 / Rev. D 0.3 Napęd bramy segmentowej STA 1 / Rev. D 0.3 – 7
5.3 Montażłańcucharęcznejobsługi
awaryjnej(tylkoprzynapędachz
łańcuchemawaryjnym)
W celu osiągnięcia niezawodnego działania ogniwa łańcucha
nie mogą być przekręcone.
5.3 / 1
Prosimy zamknąć łańcuch ogniwem zamykającym.
UWAGA!
Stratymaterialnespowodowaneniewłaściwą
obsługąnapędu!
W celu uniknięcia uszkodzeń napędu lub bramy należy
podczas elektrycznego trybu pracy bramy zabezpieczyć
łańcuch obsługi awaryjnej.
Montażzkróćcemdynamometrycznym
5.2 / 2
A
B
C
D
Prosimy zamontować króciec dynamometryczny/konsolę (a).
Prosimy posmarować wał klinowy (B) w stree przyłożenia
napędu.
Prosimy umieścić klin (C) w wale klinowym (B).
Prosimy wetknąć napęd (D) na wał klinowy (B).
Prosimy zabezpieczyć klin (C) przed przesuwaniem się.
Klin można zabezpieczać dwoma obejmami wężowymi lub
pierścieniem osadczym.
Prosimy przymocować napęd 4 śrubami co króćca momentu
obrotowego.
Montaż
6 – Napęd bramy segmentowej STA 1 / Rev. D 0.3 Napęd bramy segmentowej STA 1 / Rev. D 0.3 – 7
PL
6.1 Przygotowanie
NIEBEZPIECZEŃSTWO!
Niebezpieczeństwośmiertelnegoporażenia
elektrycznego!
Przed pracami związanymi z okablowaniem należy
koniecznie odłączyć system napędu od zasilania
elektrycznego. Prosimy zapewnić to, aby podczas prac
okablowywania stan wyłączenia od zasilania został
zabezpieczony.
UWAGA!
Uszkodzeniaelementówkonstrukcyjnych
spowodowaneniewłaściwymmontażemnapędu!
W celu uniknięcia uszkodzeń napędu należy przestrzegać
następujących zasad:
Rodzaje przewodów i przekroje należy dobrać według
obowiązujących przepisów.
Prądy znamionowe i rodzaj połączenia muszą
odpowiadać parametrom podanym na tabliczce
znamionowej.
Parametry napędu muszą zgadzać się z parametrami
przyłącza.
ODNIESIENIE
W przypadku pracy ze sterownikami elektronicznymi należy
uwzględnić odpowiednie instrukcje rozruchu i schematy
elektryczne.
6.2 Przyłącze
Otwarcienapędu
6.2 / 1
Prosimy zdjąć osłonę napędu.
Wprowadzićkabel
6.2 / 2
Prosimy wprowadzić kabel przez śrubunek kablowy do
napędu.
6. Rozruch
8 – Napęd bramy segmentowej STA 1 / Rev. D 0.3 Napęd bramy segmentowej STA 1 / Rev. D 0.3 – 9
Przyłączewyłącznikakrańcowego
(wtykowy,standardowy)
6.2 / 3
6.2 / 4
A
B
C
D
E
F
A przyłącze bezpotencjalowe GÓRA
B przyłącze bezpotencjalowe ZAM
C wyłączenie obwodu bezpieczeństwa
D wyłączenie przy pozycji krańcowej GÓRA
E wyłączenie przy pozycji krańcowej ZAM
Rozruch
F wewnętrzne obwody bezpieczeństwa
S1 Dodatkowy wyłącznik krańcowy GÓRA (standard tylko
przy napędach bez zintegrowanego sterownika)
S2 Wyłącznik krańcowy GÓRA
S3 Wyłącznik krańcowy bezpieczeństwa GÓRA
S4 Wyłącznik krańcowy bezpieczeństwa ZAM
S5 Wyłącznik krańcowy ZAM
S6 Dodatkowy wyłącznik krańcowy ZAM (standard tylko
przy napędach bez zintegrowanego sterownika)
S7 Wyłącznik krańcowy bezpieczeństwa ręcznej obsługi awaryjnej
F2 Zabezpieczenie termiczne silnika
Przyłączewyłącznikakrańcowego
6.2 / 5
1
4 2
6.2 / 6
S1 Dodatkowy wyłącznik
krańcowy GÓRA
(standard tylko przy
napędach bez zintegro-
wanego sterownika)
S2 Wyłącznik krańcowy
GÓRA
S3 Wyłącznik krańcowy
bezpieczeństwa GÓRA
S4 Wyłącznik krańcowy
bezpieczeństwa ZAM
S5 Wyłącznik krańcowy ZAM
S6 Dodatkowy wyłącznik
krańcowy ZAM
(Standard tylko przy napę-
dach bez zintegrowanego
sterownika)
8 – Napęd bramy segmentowej STA 1 / Rev. D 0.3 Napęd bramy segmentowej STA 1 / Rev. D 0.3 – 9
PL
Przyłącze3x400Vwukładziegwiazdy(standard)
Silnik jest fabrycznie okablowany dla przyłącza 3 x 400 V w
układzie gwiazdy.
6.2 / 7
Prosimy podłączyć wymagany kabel.
Oznakowanieżył
U1 czerwona
V1 niebieska
W1 biała
V2 czarna
W2 brązowa
U2 zielona
Przyłącze3x230Vwukładzietrójkąta
Aby móc eksploatować napęd w sieci 3 x 230 V należy
zwrócić się do producenta.
Przyłącze1x230V
Silnik jest fabrycznie okablowany dla 230V/1 fazowego
AUF
ZU
PE
N
6.2 / 8
Prosimy podłączyć wymagany kabel.
Oznakowanieżył
AUF (GÓRA) niebieska
ZU (ZAM) niebieska
N czerwona
6.3 Ustawieniaręczne
A
B
C
D
E
F
KJIH
LG
6.3 / 1
A Dodatkowy wyłącznik krańcowy GÓRA - S1
(bezpotencjalowy kontakt zestyku przełącznego)
B Wyłącznik krańcowy GÓRA - S2
C Wyłącznik krańcowy bezpieczeństwa GÓRA - S3
D Wyłącznik krańcowy bezpieczeństwa ZAM - S4
E Wyłącznik krańcowy ZAM - S5
F Dodatkowy wyłącznik krańcowy ZAM - S6
(bezpotencjalowy kontakt zestyku przełącznego)
G Dodatkowy wyłącznik krańcowy - krzywka sterująca
GÓRA (zielona)
H Wyłącznik krańcowy - krzywka sterująca GÓRA
(zielona)
I Wyłącznik krańcowy bezpieczeństwa - krzywka
sterująca GÓRA (czerwona)
J Wyłącznik krańcowy bezpieczeństwa - krzywka
sterująca ZAM (czerwona)
K Wyłącznik krańcowy - krzywka sterująca ZAM (biała)
L Dodatkowy wyłącznik krańcowy - krzywka sterująca
ZAM (biała)
10 – Napęd bramy segmentowej STA 1 / Rev. D 0.3 Napęd bramy segmentowej STA 1 / Rev. D 0.3 – 11
Rozruch
6.3 / 2
M Śruba dokładnej regulacji
N Śruba ustalająca
Każda krzywka sterująca dysponuje śrubą ustalającą (N) oraz
śrubą dokładnej regulacji (M).
Śrubą dokładnej regulacji (N) ustala się krzywkę sterującą
w żądanej pozycji. Dokładnego justowania można dokonać
śrubą dokładnej regulacji.
UstawianiepozycjikrańcowejZAM
Prosimy przemieścić bramę do pozycji krańcowej ZAM.
Prosimy ustawić krzywkę sterującą (K) w taki sposób,
wyłącznik krańcowy ZAM (E) zostanie uruchomiony.
Prosimy dokręcić śrubę ustalającą (N).
Wyłącznik krańcowy bezpieczeństwa ZAM (D) należy ustawić
tak, aby zaraz po przejechaniu wyłącznika krańcowego
ZAM(E) nastąpiło jego wyłączenie.
Prosimy ustawić wyłącznik krańcowy bezpieczeństwa
ZAM(D).
M
N
UstawianiepozycjikrańcowejGÓRA
Prosimy przemieścić bramę do pozycji krańcowej GÓRA.
Prosimy ustawić krzywkę sterującą (H) w taki sposób,
wyłącznik krańcowy GÓRA (B) zostanie uruchomiony.
Prosimy dokręcić śrubę ustalającą (N).
Wyłącznik krańcowy bezpieczeństwa GÓRA (C) należy ustawić
tak, aby zaraz po przejechaniu wyłącznika krańcowego
GÓRA(B) nastąpiło jego wyłączenie.
Prosimy ustawić wyłącznik krańcowy bezpieczeństwa
GÓRA(C).
6.4 Ustawieniacyfrowe–
Wyłącznikikrańcoweiobwód
bezpieczeństwanapędu
Interfejselektroniczny
6.4 / 1
A
B
A: Wtyk AWG
B: Zacisk wtykowy AWG
ODNIESIENIE
Opis regulacji pozycji krańcowych znajduje się w instrukcji
eksploatacji sterownika.
10 – Napęd bramy segmentowej STA 1 / Rev. D 0.3 Napęd bramy segmentowej STA 1 / Rev. D 0.3 – 11
PL
ObsadzenieżyłwtykuAWG
6.4 / 2
Liczby na wtyku są jednocześnie numerami żył:
4: Wejście do obwodu bezpieczeństwa
5: RS 485 B
6: Uziemienie
7: RS485 A
8: Wyjście z obwodu bezpieczeństwa
9: 7...18V
DC
ZaciskiwtykoweAWG(7-12)
6.4 / 3
C: Termoelement w napędzie
D: Awaryjne uruchamianie ręczne (korba awaryjna lub
łańcuch awaryjny)
6.5 Kontrolainstalacji
Kontrolakierunkuruchu
Prosimy przemieszczać bramę w kierunku ZAM.
Napęd powinien zamykać bramę.
Prosimy przemieszczać bramę w kierunku GÓRA.
Napęd powinien otwierać bramę.
Jeżeli kierunek ruchu nie odpowiada poleceniom ze
styczników, wtedy należy zmienić kierunek ruchu.
Następnie, należy ponownie sprawdzić kierunek ruchu
ODNIESIENIE
Zmiana kierunku obrotów znajduje się w instrukcji
eksploatacji sterownika.
Prosimysprawdzićustawieniawyłączników
krańcowych
Prosimy przemieścić bramę do pozycji krańcowej ZAM.
Napęd powinien zatrzymać się w żądanej pozycji.
Prosimy przemieścić bramę do pozycji krańcowej GÓRA.
Napęd powinien zatrzymać się w żądanej pozycji.
Prosimy sprawdzić dokręcenie śrub mocujących.
Prosimysprawdzićfunkcjemechaniczne.
Po montażu i zainstalowaniu wszystkich elementów
konstrukcyjnych należy skontrolować wszystkie funkcje
instalacji.
Prosimy sprawdzić wszystkie funkcje instalacji.
Prosimy sprawdzić jednolitość i spokój działania instalacji.
Prosimy sprawdzić, czy z napędu nie wycieka olej.
Jeżeli instalacja wydaje dziwne dźwięki lub traci olej, wtedy
należy:
natychmiast wyłączyć napęd,
powiadomić serwis.
12 – Napęd bramy segmentowej STA 1 / Rev. D 0.3 Napęd bramy segmentowej STA 1 / Rev. D 0.3 – 13
Napędręcznyłańcuchemawaryjnym
7 / 1
Prosimy odblokować łańcuch awaryjny z zabezpieczenia.
Prosimy przemieszczać bramę poprzez ciągnięcie łańcuch
awaryjnego w żądanym kierunku.
Napędprzyużyciukorbyawaryjnej
7 / 2
Prosimy wetknąć korbę w napęd do oporu.
Prosimy przemieszczać bramę w kierunku GÓRA lub ZAM
korbą awaryjną.
Po zakończeniu przemieszczania bramy należy wyjąć korbę.
7. Obsługa awaryjna
OSTRZEŻENIE!
Niewłaściwaobsługamożespowodowaćciężki
wypadek!
W celu uniknięcia wypadków z udziałem ludzi należy
przestrzegać następujących zasad:
Obsługę awaryjną należy prowadzić wyłącznie z
bezpiecznego i stabilnego miejsca.
Obsługę awaryjną można prowadzić wyłącznie przy
wyłączonym silniku. Podczas obsługi awaryjnej instalacja
musi być wyłączona z sieci.
W przypadku wystąpienia zakłócenia elektrycznego lub
podczas prac serwisowych można w kierunku GÓRA i ZAM
poruszać bramą w trybie awaryjnym.
JeżelibramaprzejedzieprzezpozycjekrańcoweZAM
lubGÓRA,wtedybramyniedajesięobsługiwaćw
trybienapęduelektrycznego.
Napęd bramy segmentowej STA 1 / Rev. D 0.3 – 13
PL
12 – Napęd bramy segmentowej STA 1 / Rev. D 0.3 Napęd bramy segmentowej STA 1 / Rev. D 0.3 – 13
Napędzodryglowaniem
OSTRZEŻENIE!
Niekontrolowanyruchbramymożespowodować
ciężkiwypadek!
W celu uniknięcia wypadków z udziałem ludzi należy
w przypadku przekładni z odryglowaniem założyć
zabezpieczenie przed opadnięciem bramy.
Brak zabezpieczenia przed opadnięciem powoduje, że
brama nie odpowiada wymogom ASR A1.7.
7 / 3
Prosimy pociągnąć za czerwoną pętlę.
Bramę można poruszać ręcznie.
Prosimy pociągnąć za zieloną pętlę.
Napęd może być poruszany napędem.
NIEBEZPIECZEŃSTWO!
Niebezpieczeństwośmiertelnegoporażenia
elektrycznego!
Przed pracami związanymi z okablowaniem należy
koniecznie odłączyć system napędu od zasilania
elektrycznego. Prosimy zapewnić to, aby podczas prac
okablowywania stan wyłączenia od zasilania został
zabezpieczony.
UWAGA!
Stratymaterialnespowodowaneniewłaściwym
serwisowaniemnapędu!
W celu uniknięcia uszkodzeń napędu i bramy należy
przestrzegać następujących zasad:
Serwisowanie może być prowadzone wyłącznie przez
osoby autoryzowane.
Należy przestrzegać dyrektyw ASR A1.7.
Zużyte lub uszkodzone elementy należy natychmiast
wymieniać.
Wolno montować wyłącznie części dopuszczone przez
producenta.
Serwisowanie należy dokumentować.
Przekładnia ma trwałe smarowania i jest bezobsługowa.
Wał drążony należy chronić przed korozją.
Prosimy sprawdzić wszystkie mocowania pod względem
solidności.
Prosimy sprawdzić naciąg sprężyn w bramie.
Sprężyny muszą być wyregulowane odpowiednio do ciężaru
bramy.
Prosimy sprawdzić hamulce (o ile występują).
Prosimy sprawdzić wyłączniki krańcowe i wyłączniki
krańcowe bezpieczeństwa.
Prosimy sprawdzić poziom hałasu i utratę oleju.
Prosimy sprawdzić mocowanie napędu pod względem
korozji.
Prosimy sprawdzić obudowę pod względem uszkodzeń.
Uszkodzone i wymienione elementy należy odstawić do
punktu zbiórki surowców wtórnych.
8. Serwisowanie
14 – Napęd bramy segmentowej STA 1 / Rev. D 0.3
Typ(E/KU/KE):
STA1-11-19
STAC1-11-19
STA1-10-24
STAC1-10-24
STA1-13-15
STAC1-13-15
STA1-12-19
STAC1-12-19
STA1-11-24
STAC1-11-24
STA1-10-30
STAC1-10-30
Moment obrotowy napędu
(Nm):
110 100 130 120 110 100
Statyczny moment blokujący
(Nm):
600 600 600 600 600 600
Prędkość obrotowa napędu
(min -1):
19 24 15 19 24 30
Moc silnika (kW): 0,37 0,37 0,55 0,55 0,55 0,55
Napięcie robocze (V): 230 / 400 / 3~ 230 / 400 / 3~ 230 / 400 / 3~ 230 / 400 / 3~ 230 / 400 / 3~ 230 / 400 / 3~
Częstotliwość prądu w sieci
(Hz):
50 50 50 50 50 50
Napięcie sterujące (V): 24 24 24 24 24 24
Prąd znamionowy silnika (A): 3,5 / 2,0 3,5 / 2,0 3,1 / 1,8 4,1 / 2,4 4,1 / 2,4 3,5 / 2,0
Maks; Przełączenia na godzinę*: 20 20 20 20 20 20
Bezpieczniki w gestii inwestora: 10,0 10,0 10,0 10,0 10,0 10,0
Rodzaj ochrony (IP): 54 54 54 54 54 54
Zakres temperatury (°C) **: -20 / +60 -20 / +60 -20 / +60 -20 / +60 -20 / +60 -20 / +60
Trwały poziom ciśnienia
akustycznego (dB (A)):
< 70 < 70 < 70 < 70 < 70 < 70
Masa 1 sztuki (kg): 15 15 15 15 15 15
Maksymalna prędkość obrotowa
napędu:
20 20 20 20 20 20
Wał drążony (mm): 25,4 25,4 25,4 25,4 25,4 25,4
* Jedno włączenie odpowiada jednemu cyklowi otwierania i zamykania bramy.
Podane wartości są oparte na założeniu jednolitego rozdziału.
** Zakresy temperatury < -5 °C: Rodzaje oleju i ogrzewanie elektryczne na zapytanie
9. Dane techniczne
PL
Napęd bramy segmentowej STA 1 / Rev. D 0.3 – 15
Typ(E/KU/KE):
STA1-13-15
HD
STA1-12-19
HD
STA1-11-24
HD
STA1-10-30
HD
STAW1-7-19
STAWC1-7-19
Moment obrotowy napędu
(Nm):
130 120 110 100 70
Statyczny moment blokujący
(Nm):
600 600 600 600 600
Prędkość obrotowa napędu
(min -1):
15 19 24 30 19
Moc silnika (kW): 0,55 0,55 0,55 0,55 0,37
Napięcie robocze (V): 230 / 400 / 3~ 230 / 400 / 3~ 230 / 400 / 3~ 230 / 400 / 3~ 230 / 1~
Częstotliwość prądu w sieci
(Hz):
50 50 50 50 50
Napięcie sterujące (V): 24 24 24 24 24
Prąd znamionowy silnika (A): 3,1 / 1,8 3,0 / 1,7 3,0 / 1,7 3,0 / 1,7 6,2
Maks; Przełączenia na godzinę*: 30 30 30 30 8
Bezpieczniki w gestii inwestora: 10,0 10,0 10,0 10,0 10,0
Rodzaj ochrony (IP): 54 54 54 54 54
Zakres temperatury (°C) **: -20 / +60 -20 / +60 -20 / +60 -20 / +60 -20 / +60
Trwały poziom ciśnienia
akustycznego (dB (A)):
< 70 < 70 < 70 < 70 -
Masa 1 sztuki (kg): 23 23 23 23 23
Maksymalna prędkość obrotowa
napędu:
20 20 20 20 20
Wał drążony (mm): 25,4 25,4 25,4 25,4 25,4
* Jedno włączenie odpowiada jednemu cyklowi otwierania i zamykania bramy.
Podane wartości są oparte na założeniu jednolitego rozdziału.
** Zakresy temperatury < -5 °C: Rodzaje oleju i ogrzewanie elektryczne na zapytanie
16 – Napęd bramy segmentowej STA 1 / Rev. D 0.3
STA/STAW 1 KE
55
105
140
245
55
108
6.35
25.4
120
A
104
102
409
145 90
3.5
166
9 / 2
A 4x M8x16 głęboki, obustronny
STA/STAW 1 E
55
108
55
140
245
120
A
6.35
25.4
50
104
369102
145
105
3.5
166
9 / 1
A 4x M8x16 głęboki, obustronny
Dane techniczne
Napęd bramy segmentowej STA 1 / Rev. D 0.3 – 17
PL
STA/STAW 1 KU
55
140
55
108
120
A
6.35
3.5
25.4
245
104
105
145
399
80
102
166
9 / 3
A 4x M8x16 głęboki, obustronny
STA/STAW1E-HD
55
108
55
140
245
120
6.35
25.4
145
3.5
104
A
105
336
183
136
9 / 4
A 4x M8x16 głęboki, obustronny
18 – Napęd bramy segmentowej STA 1 / Rev. D 0.3
STA/STAW1KE-HD
55
140
245
55
108
6.35
25.4
120
145
105
180150
A
104
191 105
438
3.5
9 / 5
A 4x M8x16 głęboki, obustronny
STA/STAW1KU-HD
55
55
108
120
6.35
3.5
25.4
105
140
245
145
A
104
136
180
396
63
9 / 6
A 4x M8x16 głęboki, obustronny
Dane techniczne
Napęd bramy segmentowej STA 1 / Rev. D 0.3 – 19
PL
STAC/STAWC 1 KE
55
108
55
105
140
245
120
A
6.35
3.5
25.4
104
145 90
406102
166
9 / 8
A 4x M8x16 głęboki, obustronny
STAC/STAWC 1 E
55
105
245
140
55
108
145 50
A
3.5
25.4
6.35
120
104
369102
166
9 / 7
A 4x M8x16 głęboki, obustronny
20 – Napęd bramy segmentowej STA 1 / Rev. D 0.3
STAC/STAWC 1 KU
55
140
245
55
108
120
A
6.35
25.4
104
105
145
3.5
399
80
102
166
9 / 9
A 4x M8x16 głęboki, obustronny
Dane techniczne
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24

Marantec STA 1 Instrukcja obsługi

Typ
Instrukcja obsługi