PRONAR ZM-2300M ROZDZIAŁ 1
1.6
Gwarancją nie są objęte części i podzespoły maszyny, które ulegają zużyciu w normalnych
warunkach eksploatacyjnych niezależnie od okresu gwarancji. Do grupy tych elementów
zalicza się min. następujące części/podzespoły:
• elementy robocze szczotki walcowej i szczotki bocznej,
• listwa uszczelniająca pod zbiornikiem zanieczyszczeń,
• kółka podporowe,
• powłoki ochronne mające kontakt ze zanieczyszczeniami, włosiem szczotek i
punktami zaczepowymi,
• łożyska, filtry, bezpieczniki,
• prowadnice szczotki walcowej.
Świadczenia gwarancyjne dotyczą tylko takich przypadków jak: uszkodzenia mechaniczne
nie wynikające z winy użytkownika, wady fabryczne części itp.
W przypadku, kiedy szkody powstały w wyniku:
• uszkodzeń mechanicznych powstałych z winy użytkownika, wypadku drogowego,
• z niewłaściwej eksploatacji, regulacji i konserwacji, użytkowania maszyny
niezgodnie z przeznaczeniem,
• użytkowania uszkodzonej lub niesprawnej maszyny,
• wykonywania napraw przez osoby nieuprawnione, nieprawidłowe wykonanie
napraw,
• wykonania samowolnych zmian w konstrukcji maszyny,
użytkownik traci świadczenia gwarancyjne.
WSKAZÓWKA
Należy żądać od sprzedawcy dokładnego wypełnienia KARTY GWARANCYJNEJ
i kuponów reklamacyjnych. Brak np. daty sprzedaży lub pieczątki punktu sprzedaży
naraża użytkownika na nie uznanie ewentualnych reklamacji.
Użytkownik zobowiązany jest do natychmiastowego zgłoszenia wszystkich zauważonych
ubytków powłok malarskich lub śladów korozji, oraz zlecenia usunięcia usterek niezależnie
od tego, czy uszkodzenia są objęte gwarancją czy też nie. Szczegółowe warunki gwarancji
podane są w KARCIE GWARANCYJNEJ dołączonej do nowo zakupionej maszyny.