33 POLSKI
9. Koła wyposażone w hamulce poddawać regularnym kontrolom i sprawdzać, czy hamulce funkcjonują poprawnie. Hamulce sprawdzić raz dzien-
nie lub przed każdym użyciem wózka. Jeżeli wózek do transportu brudnej bielizny jest wyposażony w więcej niż jedno koło hamowane, aby
sprawdzić funkcjonowanie hamulców, przed pchnięciem wózka zablokować każdorazowo po jednym kole.
10. Jeżeli hamulec nie działa poprawnie z powodu zużycia lub uszkodzenia kół, natychmiast wymienić koła i ponownie sprawdzić mechanizm hamowa-
nia. Jeżeli mechanizm hamowania koła uległ uszkodzeniu i niezbędna jest naprawa lub wymiana hamulca, skontaktować się z naszym działem usług
posprzedażowych lub z autoryzowanym sprzedawcą. Po każdej wymianie hamulca należy ponownie sprawdzić funkcjonowanie kół.
5. PAKOWANIE, TRANSPORT I PRZECHOWYWANIE
1. Pakowanie wózka jest wykonywane zgodnie z ustaleniami umowy lub procedurami standardowymi.
2. Podczas transportu unikać pośpiechu i chronić wózek przed gwałtownymi drganiami, oddziaływaniem promieniowania słonecznego i deszczu.
3. Wózek przechowywać w środowisku o następującej charakterystyce:
a) Temperatura: -40℃ ~ 70℃.
b) Wilgotność względna: ≤ 95%.
c) Ciśnienie atmosferyczne: 500hPa ~ 1060 hPa.
Maksymalne obciążenie wynosi 50Kg
6. USŁUGI POSPRZEDAŻOWE
1. Przechować dokumenty dostarczone wraz z urządzeniem oraz wszystkie skalne dowody zakupu. W przypadku napraw lub konserwacji,
wykonywanych w ramach gwarancji, którą objęty jest produkt, niezbędne jest przedstawienie tychże dokumentów.
2. Skontaktować się z naszą rmą, aby uzyskać szybką i skuteczną pomoc techniczną, jeżeli podczas używania pojawią się problemy, lub aby z
odpowiednim wyprzedzeniem zamówić usługę konserwacji.
3. Produkt jest objęty gwarancją na okres jednego roku, licząc od dnia sprzedaży, pod warunkiem, że został zainstalowany poprawnie i jest
używany w sposób zgodny ze wskazaniami. Ponadto produkt może być poddany konserwacji, przez cały okres życia, po przedstawieniu odpowie-
dniego „certykatu” lub skalnego dowodu zakupu.
4. Producent zobowiązuje się do darmowej naprawy produktu, w przypadku nieprawidłowego działania lub uszkodzenia wynikającego z wad
jakościowych, w okresie jednego roku od dnia zakupu.
5. Serwis przez cały okres życia zapewniany przez producenta: JIANGSU SAIKANG MEDICAL EQUIPMENT CO LTD
WARUNKI GWARANCJI GIMA
Obowiązuje 12-miesięczna standardowa gwarancja B2B Gima