Asus U9087 Instrukcja obsługi

  • Cześć! Jestem chatbotem AI, który pomoże Ci z Asus U9087 Instrukcja obsługi. Zapoznałem się już z dokumentem i mogę pomóc w prosty i zrozumiały sposób.
Polski
Szanowny Kliencie,
Dziękujemy za zakupienie produktu rmy ASUS!
1. Zarejestrujsięterazonlineikorzystajzpełniusługgwarancyjnych,jakoklientVIPrmyASUS!
2. UzyskajusługiiprzywilejeklientaVIP:
• OstatnienowościoproduktachASUS,działaniapromocyjneiinnekorzyści
• Powiadomieniaoaktualizacjioprogramowania/Firmware
UWAGA:Wceluuzyskaniadodatkowychinformacjidotyczącychgwarancjiispraw
gwarancyjnychprosimyodwiedzićocjalnąstronęinternetowąASUSVIPpodadresem
http://vip.asus.com
Adres strony ogólnoświatowej: http://www.asus.com
Rejestracja VIP: http://vip.asus.com
WAŻNE:Prosimyzachować tę kartę naprzyszłość.FirmaASUSzastrzegasobieprawo
dozażądaniategodokumentuprzedakceptacjąwykonanianaprawygwarancyjnej.
Informacje Użytkownika ASUS
Pan/Pani: __________________________________________________
Numer telefonu:_____________________________________________
Adres:_____________________________________________________
E-mail:_____________________________________________________
Data zakupu (DD/MM/RRRR):__________________________________
Nazwa sprzedawcy:__________________________________________
Adres sprzedawcy:__________________________________________
Numer seryjny *:
Polski
TagwarancjaproducentaASUS(zwanadalej“Gwarancją”)jestzapewnianaprzezASUSTeKComputer
Inc.Tajwan(zwanydalej“ASUS”)dlanabywcynowowyprodukowanegosystemukomputerowego
(zwanegodalej“Użytkownikiem”).Kartagwarancyjnajestdostarczanaz“Produktem”,audzielenie
gwarancjiwymagaaprobatynastępującychokreśleńiwarunków.Naprawyrealizowanenapodstawietej
GwarancjibędąwykonywaneprzezakredytowanychprzedstawicieliserwisuASUSipunktyserwisowe.
Okres gwarancji produktu
Tagwarancjaobowiązujewokresiewskazanymnanaklejceetykietyztyłuproduktu,naprzykład:
12Moznacza12miesięcy,24Moznacza24miesiące,36Moznacza36miesięcyoddatyzakupu.Jeśli
niemożnadostarczyćdowoduzakupu,producentjakodatęzakupubędzieuznawałdatęprodukcji
produktu.
Gwarancje ustawowe
Gwarancjaniewyłącza,nieograniczaaniniezawieszauprawnieńkupującegowynikającychz
niezgodnościtowaruzumową.
1. Uwagi ogólne
FirmaASUSgwarantuje,żetenProduktbędziewolnyoddefektówwytwarzaniaiwadmateriałowych
wokresieobowiązywaniagwarancji.Gwarancjanieobejmujedostarczonychrazemzproduktem
akcesoriów,takichjak:kable,mysz,itd.Jeśliproduktulegnieawariiwtrakcienormalnegoi
prawidłowegoużywaniawokresieobowiązywaniagwarancji,rmaASUSnaprawilubwymieni
uszkodzoneczęściProduktualbosamProduktnanowylubzawierającyelementyfunkcjonalnie
rónoważneoryginalnemuproduktowilublepsze.
TaGwarancjadotyczywyłącznieProduktów,któresąnowewdniuzakupu.Należyzachowaćoryginalny
dowódzakupuitękartęgwarancyjnąnawypadekpotrzebyskorzystaniazserwisugwarancyjnego.
TaGwarancjanieobejmujeawariispowodowanychnieprawidłowąinstalacją,czyszczeniemlub
konserwacją,wypadkiem,zniszczeniem,nieprawidłowymużywaniem,zaniedbaniem,modykacjami
produktuwykonanymipozarmąASUS,wszelkichprogramów,normalnegozużyciaalbojakichkolwiek
innychzdarzeń,działań,umyślnychlubbędącychwynikiemzaniedbań,pozakontroląASUS.
WszystkiekomponentynaprawionelubwymienioneprzezserwisASUS,objętesągwarancjąna
pozostałyczasobowiązywaniagwarancjiproduktualeniekrócejniż3miesiące.Punktnaprawy
możeodzyskaćoryginalnieskongurowanysystemoperacyjny,dostarczonyzProduktem.ASUS
nieprzywracalubnieprzenosiżadnychdanychzoryginalnegonośnikapamięcimasowejProduktu.
PodczasnaprawyProduktu,wszystkiewygenerowaneprzezużytkownikadanemogązostaćtrwale
usunięte.
JeśliProduktjestnagwarancji,Użytkownikniniejszymzgadzasięnaprzeniesieniewłasności
wymienionychuszkodzonychczęści,wwynikuczegostanąsięoneautomatyczniewłasnościąASUS.
2. Wsparcie oprogramowania
Produktdostarczanyjestzfabryczniezainstalowanymoprogramowaniem.ASUSniegwarantuje
niezakłóconejibezproblemowejpracyoprogramowaniadostarczonegozProduktem.
ASUSzapewniwsparcietechnicznedladostarczonegowrazzProduktemoprogramowania,jedyniew
zakresiekoniecznymdoprawidłowegodziałaniaProduktu.Wprzypadkuwystąpieniainnychproblemów
zoprogramowaniem,sugerujemysprawdzićinstrukcjęobsługi,stronęinternetowąASUSorazzasoby
sieciInternet.Oprogramowaniermtrzecichmożewymagaćwsparciaichproducentów.
3. Odpowiedzialność klienta
Podczas używania Produktu
• Należynajpierwprzeczytaćpodręcznikużytkownikaiużywaćproduktzgodniezjegozaleceniami.
• NależyokresowowykonywaćkopiezapasowedanychzapisanychwProdukcie.
• Należyzachowaćoryginalneopakowanie-jeśliProduktwymagazwrotudonaprawy,oryginalne
opakowaniezapewnialepszezabezpieczenieProduktupodczastransportu.
• Przedkontaktemzobsługąklientanależysprawdzićwpodręcznikuinastronieinternetowej
pomocytechnicznejASUS,rozwiązanianajczęściejwystępującychproblemów.
Polski
• NależyzachowaćwbezpiecznymmiejscuhasłodomodułuTPM(TrustedPlatformModule),
dotyczytylkoproduktówwyposażonychwmodułTPM.(Uwaga:ZewzględunakonstrukcjęTPM,
niejestmożliwewyzerowanieprzezrmęASUShasładomodułuTPM(TrustedPlatformModule),
dotyczytylkoproduktówwyposażonychwmodułTPM.Poutraciehasła,Produktbędziemożna
naprawićjedyniepoprzezwymianęcałejpłytygłównej,coniejestobjętegwarancją.)
Podczas kontaktu z obsługą klienta ASUS
• Oileistniejetakamożliwość,UżytkownikpowinienmiećwłączonyProduktprzedsobą.Należy
takżeprzygotowaćnumerseryjnyProduktu,nazwęmodeluidowódzakupu.
• Numertelefonupomocytechnicznej,możnaodszukaćwinformacjachkontaktowychwsparcia
technicznegoASUS(Informacjeoserwisielokalnym)lubpodadresemhttp://support.asus.com.
Informacjekontaktowemogąuleczmianie,należysprawdzićaktualneinformacjekontaktowena
stronieinternetowej.
• UżytkowniknażądanieASUSpowinienuczestniczyćwrozwiązywaniuproblemówdotyczących
Produktu,comożeobejmowaćpodaneponiżejprzykładowedziałania:
• Przywróceniesystemuoperacyjnego,sterownikówioprogramowaniadooryginalnejkonguracji,
jakąmiałProduktpodostarczeniuzfabryki.
• Instalacjaaktualizacji,popraweklubpakietówservicepack.
• Uruchamianiewprodukciediagnostycznychnarzędziiprogramów.
• UmożliwienieprzedstawicielowipomocytechnicznejASUSdostępudoProduktu,przy
wykorzystaniuzdalnychnarzędzidiagnostycznych(jeślisądostępne).
• WykonywanieinnychracjonalnychdziałańwymaganychprzezASUS,wspomagających
identykacjęlubrozwiązanieproblemów.
• ProduktnależyzgłosićdoserwisuASUS,jeśliproblemuniemożnarozwiązaćzdalnie,ASUS
wystawinumernaprawyRMA.NumerRMAnależyzapisaćwcelumonitorowaniastatusuczynności
serwisowych.
• Należyjasnoiwpełniopisaćproblemwformularzuzgłoszeniowym.
• Należydołączyćkopięwypełnionejkartygwarancyjnejikopiędowoduzakupuzawierającego
szczegółydotyczącezakupuProduktu.(WAŻNE:ASUSzastrzegasobieprawodożądania
oryginalnychdokumentów).ASUSprzyjmiejakodatęzakupudatęprodukcjiProduktu,jeśli
użytkownikniedostarczywymaganychdokumentówwceluuwierzytelnieniaważnościgwarancji.
• Przedrozpoczęciemprocesureklamacjinależysięupewnić,żewykonanazostałapełnakopia
zapasowawszystkichdanychzapisanychwProdukcieUżytkownikaoraz,żeusuniętezostały
wszelkieinformacjeosobiste,poufnelubdotyczącewłasności.Użytkownikakceptujefakt,żerma
ASUSmożeusunąćwszelkiedane,oprogramowanielubprogramyzainstalowanewProdukcie,
bezichprzywracania.Użytkownikodpowiadazazabezpieczenieprzedwszelkimitrwałymistratami,
szkodamilubbrakiemmożliwościwykorzystaniadanych,zpowodunieutworzeniakopiizapasoweji
usunięciadanychzurządzenia.
• Produktnależyzapakowaćworyginalneopakowanie.Oryginalneopakowaniezapewnialepsze
zabezpieczenieProduktupodczasdostawy.JeśliProduktniezostaniezapakowanyworyginalne
opakowanie,rmaASUSniebędzieodpowiadaćzawszelkieszkody,któremogąpowstaćpodczas
transportu.NienależywysyłaćniczegopozasamymProduktem,bezspecjalnegożądaniaprzez
rmęASUS.NależyusunąćzProduktuwszystkieakcesoriaorazwszelkiewymienneurządzenia
pamięcimasowej,takiejakkartypamięci,dyski,pamięciash.FirmaASUSnieodpowiadaza
utratę,uszkodzenielubzniszczenieakcesoriówlubwymiennychurządzeńpamięcimasowej,jeśli
niewynikłotozeświadomegodziałanialubzaniedbaniarmyASUS.
• Należyusunąćlubdostarczyćwszelkiehasła,jakimizabezpieczonyjestProdukt.Jeślidostępdo
Produktujestzablokowanyhasłami,serwisASUSmożeniebyćwstaniewykryćinienaprawić
wszystkichusterekProduktu.
• JeślikonstrukcjaProduktuumożliwiakorzystaniezfunkcjiTPM(TrustedPlatformModule)należy
dostarczyćhasłodomodułuTPM.
Polski
4. Zgłoszenie usterki urządzenia
JeśliwystąpiłyjakiekolwiekproblemynaturytechnicznejwtrakcieużywaniaProduktuASUS,
sugerujemysprawdzićinstrukcjęobsługilubstronęinternetowąASUSwceluwstępnegorozpoznaniai
usunięciaproblemu.ZalecamyrównieżKontaktzewsparciemtechnicznymASUS.FirmaASUSmoże,
wedługwłasnegowyboru,uprościćproceduręserwisu,poprzezzaoferowaniedostarczeniaProduktudo
sklepu,gdziedokonanozakupulubpoprzezbezpłatnąusługępobraniaidostarczenia.
5. Wyłączenia z ograniczonych usług gwarancyjnych
(a) Produktemmanipulowały,dokonywałyjegonaprawyi/lubmodykacjiosobynieupoważnione.
(b) Numerseryjnynaprodukcie,podzespołachlubwyposażeniuzostałzmieniony,zatartylubusunięty.
(c) Plombagwarancyjnazostałazerwanalubzmieniona.
(d) Zestarzenie.
(e) KosmetyczneuszkodzenieProduktu,któreniewpływanadziałanieifunkcjeProduktu,takiejak,
alenietylko,korozja,zmianakoloru,teksturylubwykończenia,zużycie,stopniowyspadekjakości
działania.
(f) UszkodzenieProduktuwwynikuwojny,terroryzmu,pożaru,wypadku,katastrofynaturalnej,
zamierzonegolubprzypadkowegonieprawidłowegoużycia,nadużycia,zaniedbanialub
nieprawidłowejkonserwacji,używaniawnienormalnychwarunkach.
(g) UszkodzenieProduktuspowodowaneinstalacjąlubpodłączeniemProduktudourządzenia
peryferyjnegoinnejmarkiniżASUSlubniesprzedawanegoprzezASUS.
(h) Stwierdzonouszkodzeniespowodowaneniewłaściwąinstalacją,lubpodłączeniemzewnętrznego
urządzenia(takiegojakdrukarka,czyzewnętrznynapędCD,kartęsieciową,luburządzeniaUSB,
itd).
(i) Wystąpiłouszkodzeniespowodowanezewnętrznąusterkąelektrycznąlubjakimkolwiekwypadkiem.
(j) Uszkodzeniespowodowanejestużytkowaniempozazakresemdopuszczalnychparametrów
użytkowania,składowanialubwarunkówotoczeniaokreślonychwinstrukcjiobsługi.
(k) UszkodzenieProduktuspowodowaneoprogramowaniemstrontrzecichlubwirusamialboutratą
oprogramowanialubdanych,podczasnaprawylubwymiany.
(l) Brakużytecznościspowodowanyzapomnieniemlubzagubieniemhaseł.
(m)BrakużytecznościlubuszkodzenieProduktuspowodowaneniebezpiecznymisubstancjami,
chorobami,szkodnikamilubpromieniowaniem.
(n) Oszustwo,kradzież,niewyjaśnionezniknięcielubświadomedziałanie.
Pozaprzypadkami,któreobejmujetagwarancjaiwmaksymalnymzakresiedozwolonymprzez
prawo,rmaASUSnieodpowiadazabezpośrednie,specjalne,przypadkowelubwynikoweszkody,
spowodowaneniedotrzymaniemwarunkówgwarancjilubwzakresiedziałaniawszelkichinnychteorii
prawa,włącznie,alenietylkozutratąmożliwościużywania;utratądochodów;utratąrzeczywistych
izakładanychzysków(włączniezutratąprotówzumów);utratąwartościpieniędzy;utratą
zakładanychoszczędności;utratąmożliwościprowadzeniadziałalności;utratąszans;utratąwartości
przedsiębiorstwa;utratąreputacji;stratą,uszkodzeniemlubzniszczeniemdanych;lubwszelkie
inneniebezpośrednielubwynikowestratylubszkody,spowodowaneużyciemwymianąurządzenia
iwłasności,wszelkiekosztyprzywrócenialubodtworzeniajakichkolwiekdanychzapisanychlub
używanychzProduktem.Powyższeograniczenieniepowinnodotyczyćroszczeńzwiązanychze
śmierciąlubobrażeniamiosobistymialbowszelkiejodpowiedzialnościustawowejzazamierzonei
karygodnezaniedbaniai/lubuchybieniaspowodowaneprzezrmęASUS.Wniektórychjurysdykcjach
niedopuszczalnesąwyłączenialubograniczeniaodpowiedzialnościzaprzypadkowelubwynikowe
szkody;wtychjurysdykcjach,wymienionepowyżejograniczeniatejGwarancji,mogąniedotyczyć
Użytkownika.
6. Zabezpieczenie danych
Użytkownikakceptujeirozumiefakt,żermaASUSmusizbierać,przenosićiprzetwarzaćdane
osobowewceluusprawnieniawymaganejusługi;idotegoceludaneUżytkownikamogąbyć
przenoszoneiprzetwarzanewdowolnymkraju,wktórymznajdująsiębiuraASUSluboddziałytejrmy.
WszelkiedaneUżytkownikapodlegająregułomisąchronionepoprzezpolitykęprywatnościASUS
(http://www.asus.com/Terms_of_Use_Notice_Privacy_Policy/Privacy_Policy/).
Polski
7. Przypadki nie objęte gwarancją
ZwrotproduktudopunktunaprawyASUSwokresieobowiązywaniagwarancji,nieoznacza
automatycznie,żenaprawabędziewykonanabezopłat.Poodebraniuproduktu,rmaASUSzastrzega
sobieprawodosprawdzeniaważnościgwarancjiiżądaniaUżytkownikawykonaniausługigwarancyjnej.
Jeśliokresobowiązywaniagwarancjizakończyłsięlub,gdymajązastosowaniewszelkiewyłączenia
wymienionewpunkcie5,żądanieUżytkownikabędzieuważanezanieobjętegwarancją(“OOW”).
JeśliżądaniuUżytkownikazostanienadanystatusOOW,Użytkownikowizostaniedostarczony
kosztorysnaprawyzofertąnaprawy,którymożezostaćzaakceptowanylubodrzucony.Jeśli
Użytkownikzaakceptujenaprawę,zostaniewystawionafakturazarobociznę,częścizapasoweiinne
kosztyokreślonewkosztorysie.Fakturęnależyopłacićwciągu4tygodnioddatywystawieniafaktury.
Naprawamożezostaćwykonanapowystawieniufaktury.
Wcałymzakresieobowiązującegoprawa,jeśliokażesię,żeżądanieUżytkownikanastatusOOW,a
użytkownikodrzuciofertęnaprawy,lubgdyproduktniewymaganaprawy,rmaASUSmożeobciążyć
Użytkownikakosztamidiagnostyki(włączniezkosztamitransportu)wwysokoścido100USD(lub
równoważnejkwotywwalucielokalnej).
8. Porzucona własność
PonaprawieProduktuUżytkownikalub,gdyUżytkownikodrzuciofertęnaprawy,rmaASUSzaoferuje
zwrotpoprzezuzgodnionąmetodęRMA.JeśliProduktniezostanieodebranylubgdyniemożna
godostarczyćnapodanyprzezUżytkownikaadres,rmaASUSbędzieprzechowywaćProdukt
Użytkownikaprzez60dni.Potymczasie,rmaASUSwyśleUżytkownikowinotęnaadresdostarczony
wżądaniuusługi.JeśliUżytkowniknadalnieodbierzeProduktu,rmaASUSzastrzegasobieprawo
dożądaniazapłatyodUżytkownika,włączniezkosztamizaprzechowywanie;zausunięcieproduktu,
zgodniezestosownymlokalnymprawemiprzepisami;orazdoustawowegoprawazastawuza
niezapłaconerachunki.
9. Międzynarodowa gwarancja i pomoc techniczna
FirmaASUSniezapewniausługigwarancyjnejpozakrajem,wktórymzakupionyzostałkomputerASUS
Chromebox.
10. Informacje kontaktowe Centrum serwisowego ASUS
Sprawdźinformacjekontaktoweztyłutejkartygwarancyjnej.
Szczegółowe informacje o kontaktach ASUS
Tagwarancjajestdostarczanaprzez:
ASUSTeK Computer Inc.
No.15Li-TeRoad,Peitou
Taipei112,Taiwan
Telefon:+886-2-2894-3447
Polski
1/105