nr kat. 382510 382510_-_HI
6
Obsługa
Przygotowanie do pracy
Identykację części podczas przygotowania do pracy umożliwia rysunek X w punkcje Lista kontrolna
opakowania.
1. ROZŁÓŻ górną dźwignię (A, rys. X) i wsuń pętle blokady uchwytu (B, rysunek X) na miejsce, aby
przymocować górny uchwyt do dolnego.
2. PRZYMOCUJ linkę podnoszenia zębów (C, rys. X) do dźwigni (D, rys. X) w środku uchwytu, wkładając
tam kołek. Następnie przymocuj linkę kabłąka (E, rysunek X) do kabłąka (F, rysunek X). Sprawdź przed
rozpoczęciem pracy, czy wszystkie linki działają poprawnie i nie plączą się.
3. SPRAWDŹ poziom oleju silnikowego i nalej do odpowiedniego poziomu. Sprawdź również olej w zbiorniku
przekładni redukcyjnej i dolej w razie potrzeby. Typ i ilość stosowanego oleju jest podany w instrukcji obsługi silnika.
4. PODŁĄCZ przewód świecy zapłonowej. Ustaw wyłącznik silnika (G, rysunek X) w pozycji ON.
URUCHAMIANIE SILNIKA
Typ i ilość stosowanego oleju i benzyny są podane w instrukcji producenta silnika. Podczas kontroli i
napełniania olejem i benzyną silnik musi być stać poziomo.
PRĘDKOŚĆ OBROTOWA SILNIKA: Sterowana dźwignią przy silniku. W normalnych warunkach pracuj z
minimalnym otwarciem przepustnicy.
WŁĄCZENIE/WYŁĄCZENIE: Ustaw wyłącznik w położeniu ON
ZAWÓR PALIWOWY: Ustaw zawór paliwowy w położeniu „ON”. (Honda: umieszczony pod ltrem
powietrza silnika.)
SSANIE: Użyj ssania, uruchamiając zimny silnik. (Honda: umieszczony pod ltrem powietrza silnika.)
PRZEPUSTNICA: Przesuń dźwignię przepustnicy silnika w położenie wysokich obrotów. Pociągnij za linkę
rozruchową, aby uruchomić silnik. Jeśli urządzenie nie uruchomi się, przejdź do punktu instrukcji
obsługi dotyczącego rozwiązywania problemów, przeczytaj również instrukcję obsługi silnika.
Uwaga: Silniki Hondy są wyposażone w czujnik niskiego poziomu oleju, który zapobiega uszkodzeniu
silnika. Gdy wykryje niski poziom oleju (np. gdy urządzenie pracuje lub stoi na stromym zboczu), silnik
wyłącza się. Stan niskiego poziomu oleju należy skorygować przed ponownym uruchomieniem silnika.
Więcej informacji zawiera instrukcja obsługi silnika.
NAPOWIETRZANIE
Uwaga: Zabrania się parkowania urządzenia na wszelkich pochyłościach. Parkując urządzenie, należy zawsze
ustawiać zęby w górnym położeniu.
PODNOSZENIE/OPUSZCZANIE ZĘBÓW: Zęby są podnoszone lub opuszczane w ziemię za pomocą
dźwigni włączania zębów przy górnym uchwycie. Penetracja przez zęby zależy w dużym stopniu od
przygotowania powierzchni. Przed rozpoczęciem napowietrzania przeczytaj cały punkt dotyczący obsługi.
ZAŁĄCZANIE ZĘBÓW: Gdy aerator znajduje się w obszarze roboczym, opuść zęby, zwalniając środkową
dźwignię przy uchwycie. Gdy dźwignia znajduje się w pozycji do przodu, pociągnij za kabłąk, aby załączyć zęby.
NAPOWIETRZANIE: Pchaj urządzenie z załączonymi zębami UWAGA: W niskich temperaturach załącz
zęby w pozycji uniesionej na dwie minuty, aby rozgrzać smar smarujący krzywki. Aby uzyskać maksymalną
penetrację zębów, należy naciskać uchwyt w dół.