Przechowywanie anonimowych danych o użytkowaniu...........................................................53
5Rozwiązywanie problemów
Pomoc techniczna firmy HP......................................................................................................55
Uzyskiwanie pomocy elektronicznej...................................................................................56
Pomoc techniczna firmy HP przez telefon..........................................................................56
Zanim zadzwonisz........................................................................................................57
Okres obsługi telefonicznej...........................................................................................57
Po upływie okresu obsługi telefonicznej.......................................................................57
Ogólne wskazówki i zasoby diagnostyczne..............................................................................57
Rozwiązywanie problemów z drukarką....................................................................................58
Drukarka niespodziewanie wyłącza się..............................................................................58
Wyrównanie nie powiodło się.............................................................................................58
Drukarka nie odpowiada (nie drukuje)................................................................................59
Drukarka drukuje powoli.....................................................................................................59
Drukarka emituje nieoczekiwany hałas..............................................................................61
Strona pusta lub częściowo zadrukowana.........................................................................61
Brak niektórych fragmentów na wydruku lub nieprawidłowe wydruki.................................62
Nieprawidłowe położenie tekstu lub grafiki.........................................................................62
Rozwiązywanie problemów z jakością drukowania..................................................................63
Rozwiązywanie problemów z podawaniem papieru.................................................................67
Rozwiązywanie problemów z używaniem usług sieci Web i witryn HP....................................69
Rozwiązywanie problemów z usługami sieci Web.............................................................69
Rozwiązywanie problemów podczas korzystania ze stron internetowych HP....................70
Rozwiązywanie problemów z urządzeniami pamięci masowej................................................70
Drukarka nie może odczytać urządzenia pamięci masowej...............................................71
Drukarka nie może odczyta
ć zdjęć z urządzenia pamięci masowej...................................71
Rozwiązywanie problemów z siecią Ethernet...........................................................................71
Rozwiązywanie ogólnych problemów sieciowych..............................................................72
Rozwiązywanie problemów z siecią bezprzewodową..............................................................72
Podstawowe rozwiązywanie problemów z siecią bezprzewodową....................................72
Krok 1 — Upewnij się, że lampka sieci bezprzewodowej (802.11) świeci....................73
Krok 2 — Ponownie uruchom elementy sieci bezprzewodowej...................................73
Krok 3 — Uruchom polecenie Drukuj raport z testu sieci bezprzewodowej.................73
Zaawansowane rozwiązywanie problemów z siecią bezprzewodową...............................73
Krok 1 — upewnij się, że komputer jest podłączony do sieci.......................................74
Krok 2 — upewnij się, że drukarka jest podłączona do sieci........................................75
Krok 3 — upewnij się, że komputer nie jest podłączony do sieci za pomocą
wirtualnej sieci prywatnej (VPN)...................................................................................76
Krok 4 — upewnij się, że drukarka jest w trybie online i jest gotowa...........................77
Krok 5 — upewnij się, że wybrano jako drukarkę domyślną bezprzewodową
wersję drukarki (tylko w systemie Windows)................................................................77
Krok 6 — sprawdź, czy zapora nie blokuje komunikacji...............................................78
Po rozwiązaniu problemów.................................................................................................79
Konfiguracja oprogramowania zapory sieciowej do współdział
ania z drukarkami...................79
Rozwiązywanie problemów z zarządzaniem drukarką.............................................................80
Nie można otworzyć wbudowanego serwera internetowego..............................................80
Rozwiązywanie problemów z instalacją...................................................................................81
Sugestie dotyczące instalacji sprzętu.................................................................................82
Sugestie dotyczące instalacji oprogramowania HP............................................................82
Rozwiązywanie problemów z siecią........................................................................................83
Spis treści
3