Rozwiązanie 6: Wydrukuj i oceń raport z jakości wydruku ............................................................. 107
Rozwiązanie 7: Skontaktuj się z pomocą techniczną HP ................................................................ 108
Rozwiązywanie problemów z podawaniem papieru ........................................................................................ 109
Rozwiązywanie problemów z kopiowaniem ..................................................................................................... 111
Kopia nie została wykonana ........................................................................................................... 111
Kopie są puste ................................................................................................................................. 111
Brak dokumentów lub są wyblakłe ................................................................................................ 112
Zmniejszony rozmiar ...................................................................................................................... 112
Niska jakość kopii ............................................................................................................................ 112
Na kopii widoczne są różnego rodzaju defekty .............................................................................. 113
Drukarka drukuje połowę strony, a następnie wysuwa papier ...................................................... 114
Niezgodność rodzaju papieru ......................................................................................................... 114
Rozwiązywanie problemów ze skanowaniem .................................................................................................. 115
Skaner niczego nie wykonał ........................................................................................................... 115
Skanowanie trwa zbyt długo .......................................................................................................... 115
Fragment dokumentu nie został zeskanowany lub brakuje tekstu ............................................... 116
Nie można edytować tekstu ............................................................................................................ 116
Pojawiają się komunikaty o błędach ............................................................................................... 117
Zła jakość zeskanowanego obrazu ................................................................................................. 117
Widoczne wady na zeskanowanym obrazie ................................................................................... 119
Rozwiązywanie problemów z faksowaniem ..................................................................................................... 120
Test faksu nie powiódł się ............................................................................................................... 120
„Test sprzętowy faksu” nie powiódł się ....................................................................... 121
Nie powiódł się test „Faks podłączony do aktywnego gniazdka telefonicznego” ...... 121
Nie powiódł się test „Przewód telefoniczny podłączony do właściwego gniazda
faksu” ............................................................................................................................ 122
Test „użycia prawidłowego typu przewodu telefonicznego z faksem” nie powiódł
się .................................................................................................................................. 122
Nie powiódł się test „Wykrywanie sygnału wybierania” .............................................. 123
Nie powiódł się test „Jakość linii faksu” ....................................................................... 124
Na wyświetlaczu zawsze jest widoczny komunikat Podniesiona słuchawka ................................ 125
Problemy z wysyłaniem i odbieraniem faksów przy użyciu drukarki ............................................ 125
Drukarka ma problemy z ręcznym wysyłaniem faksu ................................................................... 127
Drukarka nie odbiera faksów, chociaż może je wysyłać ................................................................ 128
Drukarka nie wysyła faksów, chociaż może je odbierać ................................................................ 129
Automatyczna sekretarka nagrywa sygnał faksu .......................................................................... 129
Kabel telefoniczny dostarczony z drukarką jest za krótki ............................................................. 130
Faksy w kolorze nie są drukowane ................................................................................................. 130
Komputer nie może odbierać faksów (Fax to PC i Fax to Mac) ....................................................... 130
Rozwiązywanie problemów podczas korzystania z usług WWW i stron rmy HP ........................................... 132
Rozwiązywanie problemów podczas korzystania z usług WWW ................................................... 132
x PLWW