9Rozwiązywanie problemów
Pomoc techniczna firmy HP...................................................................................................109
Uzyskiwanie pomocy elektronicznej.................................................................................110
Pomoc techniczna firmy HP przez telefon........................................................................110
Zanim zadzwonisz......................................................................................................111
Okres obsługi telefonicznej.........................................................................................111
Po upływie okresu obsługi telefonicznej.....................................................................111
Ogólne wskazówki i zasoby diagnostyczne............................................................................111
Rozwiązywanie problemów z drukarką..................................................................................112
Drukarka niespodziewanie wyłącza się............................................................................112
Wyrównanie nie powiodło się...........................................................................................113
Drukarka nie odpowiada (nie drukuje)..............................................................................113
Drukarka drukuje powoli...................................................................................................114
Drukarka emituje nieoczekiwany hałas............................................................................115
Strona pusta lub częściowo zadrukowana.......................................................................115
Brak niektórych fragmentów na wydruku lub nieprawidłowe wydruki...............................116
Nieprawidłowe położenie tekstu lub grafiki.......................................................................116
Rozwiązywanie problemów z jakością drukowania................................................................117
Rozwiązywanie problemów z podawaniem papieru...............................................................121
Rozwiązywanie problemów z kopiowaniem...........................................................................123
Kopia nie została wykonana.............................................................................................123
Puste kopie.......................................................................................................................124
Brak dokumentów lub wyblakłe dokumenty......................................................................124
Zmniejszony rozmiar.........................................................................................................124
Niska jakość kopii ............................................................................................................125
Na kopii widoczne są różnego rodzaju defekty................................................................125
Drukarka drukuje połowę strony, a następnie wysuwa papier..........................................126
Niezgodność rodzaju papieru...........................................................................................126
Rozwiązywanie problemów ze skanowaniem........................................................................126
Skaner niczego nie wykonał.............................................................................................127
Zbyt długie skanowanie....................................................................................................127
Część dokumentu nie jest skanowana lub brakuje tekstu................................................128
Nie można edytować tekstu..............................................................................................128
Pojawiają się komunikaty o błędach................................................................................129
Słaba jakość zeskanowanych obrazów............................................................................129
Widoczne wady na zeskanowanym obrazie.....................................................................131
Rozwiązywanie problemów z faksowaniem...........................................................................131
Test faksu nie powiódł się................................................................................................132
Rozwiązywanie problemów z używaniem usług sieci Web i witryn HP..................................147
Rozwiązywanie problemów z usługami sieci Web...........................................................147
Rozwiązywanie problemów podczas korzystania ze stron internetowych HP..................148
Rozwiązywanie problemów z rozwiązaniami cyfrowymi HP...................................................148
Rozwiązywanie problemów związanych z funkcją bezpośredniej archiwizacji
cyfrowej HP.......................................................................................................................149
Typowe problemy.......................................................................................................149
Nie można skanować do folderu sieciowego..............................................................150
Nie można skanować do wiadomości e-mail..............................................................151
Okno dialogowe udostępniania zmieniło się po włączeniu funkcji bezpośredniej
archiwizacji cyfrowej HP (Windows)...........................................................................151
Rozwiązywanie problemów związanych z funkcją faksu cyfrowego HP..........................151
Spis treści
5