Canon PIXMA MX725 Instrukcja obsługi

Typ
Instrukcja obsługi
MX720 series
Podręcznik online
Rozwiązywanie problemów
polski (Polish)
Rozwiązywanie problemów
Nie można włączyć urządzenia
Drukowanie nie rozpoczyna się
Papier nie jest poprawnie podawany/pojawia się błąd „Brak papieru”
Wyniki drukowania są niezadowalające
Atrament nie jest dozowany
Zacięcia papieru
W przypadku błędu:
Problemy z wysyłaniem faksów
Problemy z odbieraniem faksów
Wyszukiwanie wszystkich funkcji
Problemy z komunikacją sieciową
Problemy z drukowaniem
Problemy z jakością wydruku
Problemy ze skanowaniem
Problemy z faksowaniem
Problemy z urządzeniem
Problemy z instalacją/pobieraniem
Informacje na temat wyświetlanych błędów/komunikatów
Jeśli nie można rozwiązać problemu
2
Problemy z komunikacją sieciową
Problemy z urządzeniem podczas korzystania z sieci
Nie można wykryć urządzenia w sieci
Inne problemy z siecią
3
Problemy z drukowaniem
Drukowanie nie rozpoczyna się
Zacięcia papieru
Papier nie jest poprawnie podawany/pojawia się błąd „Brak papieru”
Nie można prawidłowo drukować z użyciem automatycznego druku dwustronnego
Kopiowanie/drukowanie zatrzymuje się przed zakończeniem
Nie można poprawnie drukować z urządzenia bezprzewodowego
4
Problemy z jakością wydruku
Wyniki drukowania są niezadowalające
Atrament nie jest dozowany
5
Problemy ze skanowaniem
Problemy ze skanowaniem
Wyniki skanowania są niezadowalające
Problemy z oprogramowaniem
6
Problemy z faksowaniem
Problemy z wysyłaniem faksów
Problemy z odbieraniem faksów
Nie można wysłać wyraźnego faksu
Problemy z telefonem
7
Problemy z urządzeniem
Nie można włączyć urządzenia
Nie można nawiązać prawidłowego połączenia z komputerem przy użyciu kabla USB
Nie można się połączyć z urządzeniem przy użyciu połączenia USB
Wyświetlacz LCD nie jest widoczny
Na wyświetlaczu LCD wyświetlany jest niepożądany język
Uchwyt głowicy drukującej nie przesuwa się na pozycję pozwalającą na wymianę kasety
Monitor stanu drukarki nie jest wyświetlany
Jeśli przedłużenie tacy wyjściowej odpadnie
Problemy z połączeniem Bluetooth
8
Problemy z instalacją/pobieraniem
Nie można zainstalować sterowników MP Drivers
Nie można uruchomić programu Easy-WebPrint EX lub menu programu Easy-WebPrint EX nie jest
wyświetlane
Sposoby aktualizowania sterowników MP Drivers w środowisku sieciowym
Odinstalowywanie programu IJ Network Tool
9
Informacje na temat wyświetlanych błędów/komunikatów
W przypadku błędu:
Na ekranie LCD wyświetlany jest komunikat dotyczący faksowania
Wyświetla się komunikat
Urządzenie zgodne ze standardem PictBridge zgłasza błąd
10
Nie można włączyć urządzenia
Kwestia 1: Naciśnij przycisk WŁ. (ON).
Kwestia 2: Upewnij się, że kabel zasilania został poprawnie podłączony
do złącza kabla zasilania urządzenia, po czym włącz urządzenie
ponownie.
Kwestia 3: Odłącz urządzenie od źródła zasilania, a następnie podłącz
urządzenie ponownie i włącz urządzenie po upływie co najmniej 3
minut.
Jeśli problem nie zostanie rozwiązany, skontaktuj się z centrum serwisowym.
11
Drukowanie nie rozpoczyna się
Kwestia 1: Upewnij się, że kabel zasilania został prawidłowo
podłączony i włącz urządzenie.
Jeśli na panelu operacyjnym miga jakakolwiek kontrolka, urządzenie przeprowadza inicjalizację.
Poczekaj, aż kontrolka przestanie migać i zacznie świecić ciągłym światłem.
Uwaga
W przypadku drukowania dużej ilości danych (np. fotografii lub grafiki) przygotowanie do
rozpoczęcia drukowania może trwać dłużej. Jeśli na panelu operacyjnym miga jakakolwiek
kontrolka, komputer przetwarza dane i przesyła je do urządzenia. Poczekaj do rozpoczęcia
drukowania.
Kwestia 2: Upewnij się, że urządzenie zostało prawidłowo podłączone
do komputera.
W przypadku podłączenia urządzenia do komputera przy użyciu kabla USB upewnij się, że kabel USB
został poprawnie podłączony do komputera i urządzenia, a następnie sprawdź następujące elementy:
Jeśli korzystasz z przekaźnika, takiego jak koncentrator USB, odłącz go, podłącz urządzenie
bezpośrednio do komputera i ponownie rozpocznij drukowanie. Jeśli drukowanie rozpocznie się
prawidłowo, oznacza to problem z urządzeniem pośrednim. Aby uzyskać dalsze informacje,
skontaktuj się ze sprzedawcą urządzenia pośredniego.
Problemem może być również kabel USB. Wymień kabel USB i ponów próbę drukowania.
Podczas korzystania z urządzenia za pośrednictwem sieci LAN upewnij się, że urządzenie jest
podłączone do sieci za pomocą kabla LAN i prawidłowo skonfigurowane.
Kwestia 3: Jeśli drukujesz za pomocą komputera i występują na nim
zbędne zadania drukowania, usuń je.
Usuwanie niepotrzebnego zadania drukowania
Kwestia 4: Upewnij się, że w oknie dialogowym Drukowanie wybrano
prawidłową nazwę urządzenia.
Urządzenie nie będzie drukować prawidłowo, jeśli używasz sterownika przeznaczonego do innej
drukarki.
Upewnij się, że w oknie dialogowym Drukuj wybrano prawidłową nazwę urządzenia.
Uwaga
Aby skonfigurować urządzenie jako domyślne, wybierz polecenie Ustaw jako drukarkę
domyślną (Set as Default Printer).
Kwestia 5: Skonfiguruj prawidłowo port drukarki.
Upewnij się, że port drukarki został prawidłowo skonfigurowany.
1.
Zaloguj się jako użytkownik z uprawnieniami administratora.
2.
Wybierz elementy z menu Start w sposób przedstawiony poniżej.
W systemie Windows 7 wybierz w menu Start pozycję Urządzenia i drukarki (Devices
and Printers).
W systemie Windows Vista w menu Start wybierz kolejno pozycje: Panel sterowania
(Control Panel) > Sprzęt i dźwięk (Hardware and Sound) > Drukarki (Printers).
W systemie Windows XP w menu Start wybierz kolejno pozycje Panel sterowania
(Control Panel) > Drukarki i inny sprzęt (Printers and Other Hardware) > Drukarki i
faksy (Printers and Faxes).
3.
Otwórz właściwości sterownika drukarki dla urządzenia.
12
W systemie Windows 7 kliknij prawym przyciskiem myszy ikonę „Canon XXX Printer” (gdzie
„XXX” to nazwa używanego urządzenia), a następnie wybierz polecenie Właściwości
drukarki (Printer properties).
W systemie Windows Vista lub Windows XP kliknij prawym przyciskiem myszy ikonę
„Canon XXX Printer” (gdzie „XXX” to nazwa używanego urządzenia), a następnie wybierz
polecenie Właściwości (Properties).
4. Kliknij kartę Porty (Ports) i sprawdź ustawienia portu.
Upewnij się, że w polu Drukuj do następujących portów (Print to the following port(s)) został
wybrany port o nazwie „USBnnn” (gdzie „n” to numer), dla którego w kolumnie Drukarka (Printer)
jest wyświetlane ustawienie „Canon XXX Printer”.
Uwaga
Przy korzystaniu z urządzenia za pośrednictwem sieci LAN nazwa portu urządzenia jest
wyświetlana jako „CNBJNP_xxxxxxxxxx”. „xxxxxxxxx” to ciąg znaków wygenerowany na
podstawie adresu MAC lub określony przez użytkownika przy konfigurowaniu urządzenia.
Jeśli ustawienie jest nieprawidłowe:
Ponownie zainstaluj sterowniki MP Drivers.
Urządzenie jest podłączone do komputera za pomocą kabla USB i wybrany jest port o
nazwie „USBnnn”, jednak drukowanie się nie rozpoczyna:
Kliknij przycisk Start i wybierz kolejno opcje Wszystkie programy (All programs), Canon
Utilities, Canon My Printer, Canon My Printer, a następnie wybierz pozycję Diagnozuj i
napraw drukarkę (Diagnose and Repair Printer). Ustaw prawidłowy port drukarki,
wykonując instrukcje wyświetlane na ekranie, a następnie wybierz nazwę urządzenia.
Jeśli problem pozostał nierozwiązany, ponownie zainstaluj sterowniki MP Drivers.
Gdy urządzenie jest użytkowane za pośrednictwem sieci LAN, drukowanie nie rozpoczyna
się nawet po wybraniu portu „CNBJNP_xxxxxxxxxx”.
Uruchom program IJ Network Tool i wybierz pozycję „CNBJNP_xxxxxxxxxx” zgodnie z
krokiem 4, a następnie skojarz ten port z drukarką, korzystając z opcji Kojarzenie portu
(Associate Port) w menu Ustawienia (Settings).
Jeśli problem pozostał nierozwiązany, ponownie zainstaluj sterowniki MP Drivers.
Kwestia 6: Czy zamierzasz wydrukować bardzo dużo danych?
Na karcie Ustawienia strony (Page Setup) sterownika drukarki kliknij pozycję Opcje wydruku (Print
Options). Następnie w wyświetlonym oknie dialogowym wybierz dla opcji Zapobieganie utracie
drukowanych danych (Prevention of Print Data Loss) ustawienie Wł. (On).
* Jeśli dla opcji Zapobieganie utracie drukowanych danych (Prevention of Print Data Loss)
wybrano ustawienie Wł. (On), jakość wydruku może się pogorszyć.
Kwestia 7: Jeśli drukujesz przy użyciu komputera, uruchom go
ponownie.
13
Papier nie jest poprawnie podawany/pojawia się błąd „Brak
papieru”
Kwestia 1: Upewnij się, że papier jest załadowany.
Ładowanie papieru
Kwestia 2: Przed włożeniem papieru sprawdź następujące elementy.
Przed włożeniem dwóch lub większej liczby arkuszy do drukarki należy je rozwachlować.
Przed włożeniem dwóch lub większej liczby arkuszy do drukarki należy wyrównać krawędzie
arkuszy.
Przy wkładaniu więcej niż jednego arkusza papieru upewnij się, że nie zostanie przekroczona
maksymalna ilość papieru.
W przypadku niektórych typów papieru lub warunków pracy (bardzo wysoka lub bardzo niska
temperatura i wilgotność) podawanie papieru w maksymalnej ilości może okazać się niemożliwe.
W takim przypadkach zmniejsz ilość wkładanych jednocześnie arkuszy do połowy maksymalnej
ilości papieru.
Zawsze wkładaj papier pionowo, niezależnie od orientacji druku.
Ważne
W przypadku ładowania papieru do kasety przesuń przednią prowadnicę papieru, aby
wyrównać ją z odpowiednim znacznikiem rozmiaru strony. Załaduj papier stroną do
zadrukowania W DÓŁ, załaduj stos papieru na środek kasety, a następnie przesuń
prowadnice papieru, aby wyrównać je z obydwoma krawędziami stosu arkuszy.
Ładowanie papieru
Kwestia 3: Sprawdź, czy papier, na którym drukujesz, nie jest zbyt
gruby lub zawinięty.
Niezgodne typy nośników
Kwestia 4: Przed włożeniem pocztówek Hagaki lub kopert sprawdź
następujące elementy:
Jeśli pocztówka Hagaki jest pofałdowana, może zostać podana nieprawidłowo, nawet jeśli
wysokość stosu pocztówek nie przekracza maksymalnej ilości papieru.
Załaduj pocztówki Hagaki z kolumną na kod pocztowy skierowaną w stronę dalszego końca
kasety (górnej).
Przed drukiem na kopertach zapoznaj się z częścią Ładowanie papieru. Pamiętaj, że koperty
wymagają przygotowania przed wydrukiem.
Po przygotowaniu kopert włóż je pionowo. Jeśli koperty zostaną umieszczone w orientacji
poziomej, nie będą podawane prawidłowo.
Kwestia 5: Sprawdź, czy ustawienia typu nośnika i rozmiaru papieru
odpowiadają załadowanemu papierowi.
Kwestia 6: Wyczyść rolkę podawania papieru.
Czyszczenie rolki podawania papieru
Uwaga
Czyszczenie powoduje zużywanie rolki podawania papieru, więc procedura ta powinna być
wykonywana tylko wtedy, gdy jest to konieczne.
14
Kwestia 7: Jeśli z kasety podawane są równocześnie co najmniej dwa
arkusze, należy wyczyścić wnętrze kasety.
Informacje na temat czyszczenia wnętrza kasety można znaleźć w części Czyszczenie podstawki
kasety.
Kwestia 8: Czy pokrywa zespołu przenoszenia papieru i pokrywa tylna
są poprawnie zamocowane?
Informacje na temat pozycji pokrywy tylne można znaleźć w części Widok z tyłu.
15
Wyniki drukowania są niezadowalające
Jeśli wydruki są niezadowalające z powodu białych smug, nieregularnie drukowanych linii lub
nierównomiernie odwzorowanych kolorów, upewnij się, czy wprowadzono prawidłowe ustawienia papieru i
jakości wydruku.
Kwestia 1: Czy ustawienia rozmiaru i typu nośnika są zgodne z
rozmiarem i typem załadowanego papieru?
Jeśli te ustawienia są nieprawidłowe, nie będzie można uzyskać właściwego wyniku drukowania.
Błędnie wprowadzone ustawienia papieru przy wydrukach fotografii lub ilustracji mogą spowodować
obniżenie jakości drukowanych kolorów.
W przypadku drukowania z nieprawidłowym ustawieniem typu papieru zadrukowana powierzchnia
może zostać porysowana.
W przypadku drukowania wydruków bez obramowania może wystąpić nierównomierne rozłożenie
kolorów w zależności od relacji: ustawienie typu papieru a załadowany papier.
Metoda zatwierdzania ustawień papieru i jakości wydruku różni się zależnie od czynności
wykonywanych przy użyciu urządzenia.
Aby wykonać kopiowanie za pomocą
urządzenia
Potwierdź za pomocą panelu operacyjnego urządzenia.
Ustawianie opcji
Aby wykonać kopiowanie fotografii za
pomocą urządzenia
Potwierdź za pomocą panelu operacyjnego urządzenia.
Kopiowanie zdjęć
Aby wydrukować przy użyciu urządzenia
dokumenty zapisane w napędzie flash
USB
Potwierdź za pomocą panelu operacyjnego urządzenia.
Ustawianie opcji
Drukowanie fotografii z albumu zdjęć
online bezpośrednio za pomocą
urządzenia
Potwierdź za pomocą panelu operacyjnego urządzenia.
Drukowanie zdjęć z albumu fotografii online
Aby wydrukować dokumenty z
urządzenia zgodnego ze standardem
PictBridge
Potwierdź za pomocą urządzenia zgodnego ze
standardem PictBridge.
Informacje o Ustawienia drukow. Pictbridge
Potwierdź za pomocą panelu operacyjnego urządzenia.
Ustawienia drukow. Pictbridge
W celu drukowania z telefonu
komórkowego
Potwierdź za pomocą panelu operacyjnego urządzenia.
Ustawienia druku przez tel. kom.
Aby wydrukować dokumenty przy użyciu
komputera
Potwierdź przy użyciu sterownika drukarki.
Drukowanie przy użyciu opcji Łatwa konfiguracja
Kwestia 2: Sprawdź, czy w sterowniku drukarki wybrano odpowiednią
jakość drukowania, zgodnie z tabelą przedstawioną w Kwestii 1.
Wybierz jakość wydruku odpowiadającą papierowi i drukowanemu obrazowi. W przypadku
zamazanych obszarów lub nierównomiernych kolorów należy zwiększyć ustawienie jakości wydruku i
ponownie podjąć próbę drukowania.
Uwaga
W przypadku drukowania z urządzenia zgodnego ze standardem PictBridge jakość wydruku
należy ustawić za pomocą panelu operacyjnego urządzenia.
Tego ustawienia nie można zmieniać przy użyciu urządzenia zgodnego ze standardem
PictBridge.
Ustawienia jakości wydruku nie można zmieniać w przypadku drukowania z telefonu
komórkowego.
Kwestia 3: Jeśli problem występuje nadal, może mieć inne przyczyny.
Zapoznaj się również z następującymi rozdziałami:
Nie można wydrukować zadania do końca
Część strony nie jest drukowana
Brak wydruków/Wydruki są rozmazane/Kolory są źle odwzorowane/Białe smugi
Linie zostały nierówno wydrukowane
16
Linie nie są drukowane lub są drukowane częściowo
Obrazy nie są drukowane lub są drukowane częściowo
Zadrukowany papier odkształca się lub atrament się rozlewa
Papier jest zaplamiony/Zadrukowana powierzchnia jest porysowana
Z drugiej strony papieru widać smugi
Po bokach wydruku drukowane są pionowe linie
Kolory są nakładane nierównomiernie lub występują smugi
17
Atrament nie jest dozowany
Kwestia 1: Czy zabrakło atramentu?
Sprawdź kod pomocniczy wyświetlany na ekranie LCD i podejmij odpowiednie działania w celu jego
usunięcia.
Lista kodów pomocniczych
Kwestia 2: Czy na pojemniku pozostała pomarańczowa taśma lub folia
ochronna?
Upewnij się, że zdjęto całą folię ochronną i odsłonięto cały otwór w kształcie litery Y, jak przedstawiono
na rysunku (A).
Jeśli na pojemniku pozostawiono pomarańczową taśmę (B), zdejmij ją.
Kwestia 3: Czy dysze głowicy drukującej nie są zablokowane?
Aby sprawdzić, czy atrament jest prawidłowo dozowany z dysz głowic drukujących, wydrukuj deseń
dysz głowicy drukującej.
Informacje na temat drukowania deseniu testu dysz oraz zwykłego i dokładnego czyszczenia głowicy
drukującej można znaleźć w części Gdy wydruk staje się blady lub kolory są niewłaściwe.
Jeśli test wzoru dysz nie jest drukowany poprawnie:
Sprawdź, czy zbiornik z atramentem danego koloru nie jest pusty.
Jeśli test wzorku dysz głowicy nie jest drukowany poprawnie, mimo że urządzenie dysponuje
odpowiednią ilością atramentu, przeprowadź czyszczenie głowic drukujących i spróbuj
wydrukować test wzorku dysz ponownie.
Jeśli problem nie ustąpił po dwukrotnym wyczyszczeniu głowic drukujących:
Wykonaj dokładne czyszczenie głowicy drukującej.
Jeśli problem nadal występuje po dwukrotnym dokładnym wyczyszczeniu głowic drukujących,
wyłącz urządzenie i przeprowadź kolejne dokładne czyszczenie głowicy drukującej po 24
godzinach. Po wyłączeniu urządzenia nie należy odłączać go od źródła zasilania.
Jeśli problem nie ustąpił po dwukrotnym dokładnym wyczyszczeniu głowic drukujących:
Jeśli problem nadal występuje po dokładnym czyszczeniu głowicy drukującej, może to oznaczać,
że jest ona uszkodzona. Skontaktuj się z centrum serwisowym.
18
Zacięcia papieru
Po zacięciu papieru pojawi się automatycznie komunikat o sposobie rozwiązania problemu. Należy
wykonać odpowiednie czynności opisane w komunikacie.
Gdy na ekranie komputera wyświetlane są kod pomocniczy i
komunikat:
Gdy na wyświetlaczu LCD pojawią się kod pomocniczy i komunikat:
Szczegółowe informacje na temat usuwania zakleszczonego papieru można znaleźć w części Lista kodów
pomocniczych (w przypadku zacięcia papieru).
Uwaga
Czynności, które umożliwiają usunięcie błędów sygnalizowanych na komputerze lub na wyświetlaczu
LCD przy użyciu kodów pomocniczych, możesz wyszukiwać według kodu pomocniczego.
Kliknij tutaj, aby rozpocząć wyszukiwanie
19
W przypadku błędu:
W przypadku wystąpienia błędu wydruku, takiego jak brak lub zacięcie papieru w urządzeniu,
automatycznie wyświetlany jest komunikat umożliwiający usunięcie błędu. Należy wykonać odpowiednie
czynności opisane w komunikacie.
Jeśli wystąpi jakiś błąd, na ekranie komputera lub na wyświetlaczu LCD podawany jest odpowiedni kod
pomocniczy (numer błędu).
Gdy na ekranie komputera wyświetlane są kod pomocniczy i
komunikat:
Gdy na wyświetlaczu LCD pojawią się kod pomocniczy i komunikat:
Szczegółowe informacje na temat usuwania błędów sygnalizowanych kodami pomocniczymi można
znaleźć w części Lista kodów pomocniczych.
Uwaga
Czynności, które umożliwiają usunięcie błędów sygnalizowanych na komputerze lub na wyświetlaczu
LCD przy użyciu kodów pomocniczych, możesz wyszukiwać według kodu pomocniczego.
Kliknij tutaj, aby rozpocząć wyszukiwanie
Szczegółowe informacje na temat usuwania błędów, które nie są sygnalizowane kodami pomocniczymi,
można znaleźć w części Wyświetla się komunikat.
20
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35
  • Page 36 36
  • Page 37 37
  • Page 38 38
  • Page 39 39
  • Page 40 40
  • Page 41 41
  • Page 42 42
  • Page 43 43
  • Page 44 44
  • Page 45 45
  • Page 46 46
  • Page 47 47
  • Page 48 48
  • Page 49 49
  • Page 50 50
  • Page 51 51
  • Page 52 52
  • Page 53 53
  • Page 54 54
  • Page 55 55
  • Page 56 56
  • Page 57 57
  • Page 58 58
  • Page 59 59
  • Page 60 60
  • Page 61 61
  • Page 62 62
  • Page 63 63
  • Page 64 64
  • Page 65 65
  • Page 66 66
  • Page 67 67
  • Page 68 68
  • Page 69 69
  • Page 70 70
  • Page 71 71
  • Page 72 72
  • Page 73 73
  • Page 74 74
  • Page 75 75
  • Page 76 76
  • Page 77 77
  • Page 78 78
  • Page 79 79
  • Page 80 80
  • Page 81 81
  • Page 82 82
  • Page 83 83
  • Page 84 84
  • Page 85 85
  • Page 86 86
  • Page 87 87
  • Page 88 88
  • Page 89 89
  • Page 90 90
  • Page 91 91
  • Page 92 92
  • Page 93 93
  • Page 94 94
  • Page 95 95
  • Page 96 96
  • Page 97 97
  • Page 98 98
  • Page 99 99
  • Page 100 100
  • Page 101 101
  • Page 102 102
  • Page 103 103
  • Page 104 104
  • Page 105 105
  • Page 106 106
  • Page 107 107
  • Page 108 108
  • Page 109 109
  • Page 110 110
  • Page 111 111
  • Page 112 112
  • Page 113 113
  • Page 114 114
  • Page 115 115
  • Page 116 116
  • Page 117 117
  • Page 118 118
  • Page 119 119
  • Page 120 120
  • Page 121 121
  • Page 122 122
  • Page 123 123
  • Page 124 124
  • Page 125 125
  • Page 126 126
  • Page 127 127
  • Page 128 128
  • Page 129 129
  • Page 130 130
  • Page 131 131
  • Page 132 132
  • Page 133 133
  • Page 134 134
  • Page 135 135
  • Page 136 136
  • Page 137 137
  • Page 138 138
  • Page 139 139
  • Page 140 140
  • Page 141 141
  • Page 142 142
  • Page 143 143
  • Page 144 144
  • Page 145 145
  • Page 146 146
  • Page 147 147
  • Page 148 148
  • Page 149 149
  • Page 150 150
  • Page 151 151
  • Page 152 152
  • Page 153 153
  • Page 154 154
  • Page 155 155
  • Page 156 156
  • Page 157 157
  • Page 158 158
  • Page 159 159
  • Page 160 160
  • Page 161 161
  • Page 162 162
  • Page 163 163
  • Page 164 164
  • Page 165 165
  • Page 166 166
  • Page 167 167
  • Page 168 168
  • Page 169 169
  • Page 170 170
  • Page 171 171
  • Page 172 172
  • Page 173 173
  • Page 174 174
  • Page 175 175
  • Page 176 176
  • Page 177 177
  • Page 178 178
  • Page 179 179
  • Page 180 180
  • Page 181 181
  • Page 182 182
  • Page 183 183
  • Page 184 184
  • Page 185 185
  • Page 186 186
  • Page 187 187
  • Page 188 188
  • Page 189 189
  • Page 190 190
  • Page 191 191
  • Page 192 192
  • Page 193 193
  • Page 194 194
  • Page 195 195
  • Page 196 196
  • Page 197 197
  • Page 198 198
  • Page 199 199
  • Page 200 200
  • Page 201 201
  • Page 202 202
  • Page 203 203
  • Page 204 204
  • Page 205 205
  • Page 206 206
  • Page 207 207
  • Page 208 208
  • Page 209 209
  • Page 210 210
  • Page 211 211
  • Page 212 212
  • Page 213 213
  • Page 214 214
  • Page 215 215
  • Page 216 216
  • Page 217 217
  • Page 218 218
  • Page 219 219
  • Page 220 220
  • Page 221 221
  • Page 222 222
  • Page 223 223
  • Page 224 224
  • Page 225 225
  • Page 226 226
  • Page 227 227
  • Page 228 228
  • Page 229 229
  • Page 230 230
  • Page 231 231
  • Page 232 232
  • Page 233 233
  • Page 234 234
  • Page 235 235
  • Page 236 236
  • Page 237 237
  • Page 238 238
  • Page 239 239
  • Page 240 240
  • Page 241 241
  • Page 242 242
  • Page 243 243
  • Page 244 244
  • Page 245 245
  • Page 246 246
  • Page 247 247
  • Page 248 248
  • Page 249 249
  • Page 250 250
  • Page 251 251
  • Page 252 252
  • Page 253 253
  • Page 254 254
  • Page 255 255

Canon PIXMA MX725 Instrukcja obsługi

Typ
Instrukcja obsługi