Tryb priorytetu telefonu (TEL priority mode) DRPD
Network switch
Tryb priorytetu telefonu (TEL priority mode)
Słaba jakość odebranego faksu
Kwestia 1: Sprawdź ustawienia skanowania urządzenia (faksu) nadawcy.
Kwestia 2: Czy dla opcji Odbiór ECM (ECM RX) wybrane jest ustawienie WYŁ. (OFF)?
WŁ. (ON) Odbiór ECM (ECM RX) Ustaw. komunikacji zaawans.
(Adv. communication settings) Zaawansowane ustawienia faksu (Advanced FAX
settings) Ustawienia faksu (FAX settings)
Odbiór ECM (ECM RX)
Kwestia 3: Czy oryginalny dokument nadawcy lub obszar skanowania urządzenia
(faksu) nadawcy są zabrudzone?
Kwestia 4: Czy włączono wysyłanie/odbiór w trybie ECM pomimo złej jakości linii/
połączenia oraz czy urządzenie (faks) nadawcy jest zgodne z trybem ECM?
WŁ. (ON) Odbiór ECM (ECM RX) Ustaw. komunikacji
zaawans. (Adv. communication settings) Zaawansowane ustawienia faksu
(Advanced FAX settings) Ustawienia faksu (FAX settings)
Początkowa szybkość odbioru
(RX start speed) Ustaw. komunikacji zaawans. (Adv. communication settings)
Zaawansowane ustawienia faksu (Advanced FAX settings) Ustawienia
faksu (FAX settings)
Kwestia 5: Czy ustawienia papieru i jakości wydruku zostały potwierdzone?
Nie można odebrać kolorowego faksu
Kwestia: Czy dla opcji Odbiór ECM (ECM RX) wybrane jest ustawienie WYŁ. (OFF)?
Ustaw. komunikacji zaawans. (Adv. communication settings)
Zaawansowane ustawienia faksu (Advanced FAX settings) Ustawienia faksu (FAX
settings) Odbiór ECM (ECM RX) WYŁ. (OFF)
Odbiór ECM (ECM RX) WŁ. (ON)
Przy odbieraniu faksu często występują błędy
Kwestia 1: Sprawdź stan linii telefonicznej i połączenia.