PIXMA MX925

Canon PIXMA MX925, PIXMA MX924 Instrukcja obsługi

  • Cześć! Jestem chatbotem AI, który pomoże Ci z Canon PIXMA MX925 Instrukcja obsługi. Zapoznałem się już z dokumentem i mogę pomóc w prosty i zrozumiały sposób.
MX920 series
Podręcznik online
Rozwiązywanie problemów
Wyszukiwanie wszystkich funkcji
Problemy z komunikacją sieciową
Problemy z drukowaniem
Problemy z jakością wydruku
Problemy ze skanowaniem
Problemy z faksowaniem
Problemy z urządzeniem
Problemy z instalacją/pobieraniem
Informacje na temat wyświetlanych błędów/komunikatów
Nie można włączyć urządzenia
Kwestia 1: Naciśnij przycisk WŁ. (ON).
Kwestia 2: Upewnij się, że kabel zasilania został poprawnie podłączony
do złącza kabla zasilania urządzenia, po czym włącz urządzenie
ponownie.
Kwestia 3: Odłącz urządzenie od źródła zasilania, a następnie podłącz
urządzenie ponownie i włącz urządzenie po upływie co najmniej 3
minut.
Drukowanie nie rozpoczyna się
Kwestia 1: Upewnij się, że kabel zasilania został prawidłowo
podłączony i włącz urządzenie.
Uwaga
Kwestia 2: Upewnij się, że urządzenie zostało prawidłowo podłączone
do komputera.
Kwestia 3: Jeśli drukujesz za pomocą komputera i występują na nim
zbędne zadania drukowania, usuń je.
Kwestia 4: Upewnij się, że pokrywa wewnętrzna (pokrywa podajnika
dysku) jest zamknięta.
OK
Kwestia 5: Upewnij się, że w oknie dialogowym Drukuj wybrano
prawidłową nazwę urządzenia.
Uwaga
Ustaw jako drukarkę
domyślną (Set as Default Printer)
Kwestia 6: Skonfiguruj prawidłowo port drukarki.
1.
2.
Start
Papier nie jest poprawnie podawany/pojawia się błąd „Brak
papieru”
Kwestia 1: Upewnij się, że papier jest załadowany.
Kwestia 2: Przed włożeniem papieru sprawdź następujące elementy.
Ważne
Kwestia 3: Sprawdź, czy papier, na którym drukujesz, nie jest zbyt
gruby lub zawinięty.
Kwestia 4: Przed włożeniem pocztówek Hagaki lub kopert sprawdź
następujące elementy:
Kwestia 5: Sprawdź, czy ustawienia typu nośnika i rozmiaru papieru
odpowiadają załadowanemu papierowi.
Kwestia 6: Upewnij się, że pokrywa wewnętrzna (pokrywa podajnika
dysku) została całkowicie zamknięta.
Kwestia 7: Wyczyść rolkę podawania papieru.
Uwaga
Kwestia 8: Jeśli z kasety podawane są równocześnie co najmniej dwa
arkusze, należy wyczyścić wnętrze kasety.
Kwestia 9: Czy pokrywa zespołu przenoszenia papieru i pokrywa tylna
są poprawnie zamocowane?
Wyniki drukowania są niezadowalające
Kwestia 1: Czy ustawienia rozmiaru i typu nośnika są zgodne z
rozmiarem i typem załadowanego papieru?
Kwestia 2: Sprawdź, czy w sterowniku drukarki wybrano odpowiednią
jakość drukowania, zgodnie z tabelą przedstawioną w Kwestii 1.
Uwaga
Kwestia 3: Jeśli problem występuje nadal, może mieć inne przyczyny.
Atrament nie jest dozowany
Kwestia 1: Czy zabrakło atramentu?
Kwestia 2: Czy na pojemniku pozostała pomarańczowa taśma lub folia
ochronna?
Kwestia 3: Czy dysze głowicy drukującej nie są zablokowane?
Zacięcia papieru
Gdy na ekranie komputera wyświetlane są kod pomocniczy i
komunikat:
Gdy na wyświetlaczu LCD pojawią się kod pomocniczy i komunikat:
Uwaga
W przypadku błędu:
Gdy na ekranie komputera wyświetlane są kod pomocniczy i
komunikat:
Gdy na wyświetlaczu LCD pojawią się kod pomocniczy i komunikat:
Uwaga
Problemy z wysyłaniem faksów
Nie można wysłać faksu
Kwestia 1: Czy zasilanie jest włączone?
WŁ. (ON)
WŁ. (ON)
WŁ. (ON)
Ważne
Uwaga
Kwestia 2: Czy trwa właśnie wysyłanie dokumentu z pamięci lub odbieranie faksu do
pamięci?
Kwestia 3: Czy pamięć urządzenia jest zapełniona?
Kwestia 4: Czy typ linii telefonicznej jest ustawiony prawidłowo?
Kwestia 5: Czy dla opcji Ustawienia klawiszy łączenia (Hook key setting) wybrane jest
ustawienie Wyłączone (Disable)?
Ustawienia klawiszy
łączenia (Hook key setting) Włącz (Enable) Kontrola zabezpieczeń
(Security control) Ustawienia faksu (FAX settings)
Kwestia 6: Czy dla opcji Wykryto sygnał wybierania (Dial tone detect) wybrane jest
ustawienie WŁ. (ON)?
1/276