Canon PIXMA MX395 Instrukcja obsługi

Typ
Instrukcja obsługi

Niniejsza instrukcja jest również odpowiednia dla

MX390 series
Podręcznik online
Rozwiązywanie problemów
polski (Polish)
Rozwiązywanie problemów
Nie można włączyć urządzenia
Drukowanie nie rozpoczyna się
Papier nie jest poprawnie podawany/pojawia się błąd „Brak papieru”
Wyniki drukowania są niezadowalające
Atrament nie jest dozowany
Zacięcia papieru
W przypadku błędu:
Problemy z wysyłaniem faksów
Problemy z odbieraniem faksów
Wyszukiwanie wszystkich funkcji
Problemy z drukowaniem
Problemy z jakością wydruku
Problemy ze skanowaniem
Problemy z faksowaniem
Problemy z urządzeniem
Problemy z instalacją/pobieraniem
Informacje na temat wyświetlanych błędów/komunikatów
Jeśli nie można rozwiązać problemu
Problemy z drukowaniem
Drukowanie nie rozpoczyna się
Zacięcia papieru
Papier nie jest poprawnie podawany/pojawia się błąd „Brak papieru”
Kopiowanie/drukowanie zatrzymuje się przed zakończeniem
Problemy z jakością wydruku
Wyniki drukowania są niezadowalające
Atrament nie jest dozowany
Problemy ze skanowaniem
Problemy ze skanowaniem
Wyniki skanowania są niezadowalające
Problemy z oprogramowaniem
Problemy z faksowaniem
Problemy z wysyłaniem faksów
Problemy z odbieraniem faksów
Nie można wysłać wyraźnego faksu
Problemy z telefonem
Problemy z urządzeniem
Nie można włączyć urządzenia
Nie można ustanowić prawidłowego połączenia z komputerem
Wyświetlacz LCD nie jest widoczny
Na wyświetlaczu LCD wyświetlany jest niepożądany język
Monitor stanu drukarki nie jest wyświetlany
Problemy z instalacją/pobieraniem
Nie można zainstalować sterowników MP Drivers
Nie można uruchomić programu Easy-WebPrint EX lub menu programu Easy-WebPrint EX nie jest
wyświetlane
Informacje na temat wyświetlanych błędów/komunikatów
W przypadku błędu:
Na ekranie LCD wyświetlany jest komunikat dotyczący faksowania
Wyświetla się komunikat
Nie można włączyć urządzenia
Kwestia 1: Naciśnij przycisk WŁ. (ON).
Kwestia 2: Upewnij się, że kabel zasilania został poprawnie podłączony
do złącza kabla zasilania urządzenia, po czym włącz urządzenie
ponownie.
Kwestia 3: Odłącz urządzenie od źródła zasilania, a następnie podłącz
urządzenie ponownie i włącz urządzenie po upływie co najmniej 3
minut.
Jeśli problem nie zostanie rozwiązany, skontaktuj się z centrum serwisowym.
Drukowanie nie rozpoczyna się
Kwestia 1: Upewnij się, że kabel zasilania został prawidłowo
podłączony i włącz urządzenie.
Jeśli miga kontrolka ZASILANIE (POWER), urządzenie przeprowadza inicjalizację. Poczekaj, aż
kontrolka ZASILANIE (POWER) przestanie migać i zacznie świecić ciągłym światłem.
Uwaga
W przypadku drukowania dużej ilości danych (np. fotografii lub grafiki) przygotowanie do
rozpoczęcia drukowania może trwać dłużej. Gdy kontrolka ZASILANIE (POWER) miga na
zielono, komputer przetwarza dane i przesyła je do urządzenia. Poczekaj do rozpoczęcia
drukowania.
Kwestia 2: Upewnij się, że kabel USB został starannie podłączony do
urządzenia i komputera.
W przypadku podłączenia urządzenia do komputera za pomocą kabla USB sprawdź, czy są spełnione
następujące warunki:
Jeśli korzystasz z przekaźnika, takiego jak koncentrator USB, odłącz go, podłącz urządzenie
bezpośrednio do komputera i ponownie rozpocznij drukowanie. Jeśli drukowanie rozpocznie się
prawidłowo, oznacza to problem z urządzeniem pośrednim. Aby uzyskać dalsze informacje,
skontaktuj się ze sprzedawcą urządzenia pośredniego.
Problemem może być również kabel USB. Wymień kabel USB i ponów próbę drukowania.
Kwestia 3: Upewnij się, że przednia taca jest otwarta.
Kwestia 4: Jeśli drukujesz za pomocą komputera i występują na nim
zbędne zadania drukowania, usuń je.
Usuwanie niepotrzebnego zadania drukowania
Kwestia 5: Upewnij się, że w oknie dialogowym Drukuj wybrano
prawidłową nazwę urządzenia.
Urządzenie nie będzie drukować prawidłowo, jeśli używasz sterownika przeznaczonego do innej
drukarki.
Upewnij się, że w oknie dialogowym Drukuj wybrano prawidłową nazwę urządzenia.
Uwaga
Aby skonfigurować urządzenie jako domyślne, wybierz polecenie Ustaw jako drukarkę
domyślną (Set as Default Printer).
Kwestia 6: Skonfiguruj prawidłowo port drukarki.
Upewnij się, że port drukarki został prawidłowo skonfigurowany.
1.
Zaloguj się jako użytkownik z uprawnieniami administratora.
2.
Wybierz elementy z menu Start w sposób przedstawiony poniżej.
W systemie Windows 7 wybierz w menu Start pozycję Urządzenia i drukarki (Devices
and Printers).
W systemie Windows Vista w menu Start wybierz kolejno pozycje: Panel sterowania
(Control Panel) > Sprzęt i dźwięk (Hardware and Sound) > Drukarki (Printers).
W systemie Windows XP w menu Start wybierz kolejno pozycje: Panel sterowania
(Control Panel) > Drukarki i inny sprzęt (Printers and Other Hardware) > Drukarki i
faksy (Printers and Faxes).
3. Otwórz właściwości sterownika drukarki dla urządzenia.
W systemie Windows 7 kliknij prawym przyciskiem myszy ikonę „Canon XXX Printer” (gdzie
„XXX” to nazwa używanego urządzenia), a następnie wybierz polecenie Właściwości
drukarki (Printer properties).
W systemie Windows Vista lub Windows XP kliknij prawym przyciskiem myszy ikonę
„Canon XXX Printer” (gdzie „XXX” to nazwa używanego urządzenia), a następnie wybierz
polecenie Właściwości (Properties).
4. Kliknij kartę Porty (Ports) i sprawdź ustawienia portu.
Upewnij się, że w polu Drukuj do następujących portów (Print to the following port(s)) został
wybrany port o nazwie „USBnnn” (gdzie „n” to numer), dla którego w kolumnie Drukarka (Printer)
jest wyświetlane ustawienie „Canon XXX Printer”.
Jeśli ustawienie jest nieprawidłowe:
Ponownie zainstaluj sterowniki MP Drivers.
Urządzenie jest podłączone do komputera za pomocą kabla USB i wybrany jest port o
nazwie „USBnnn”, jednak drukowanie się nie rozpoczyna:
Kliknij przycisk Start i wybierz kolejno opcje Wszystkie programy (All programs), Canon
Utilities, Canon My Printer, Canon My Printer, a następnie wybierz pozycję Diagnozuj i
napraw drukarkę (Diagnose and Repair Printer). Ustaw prawidłowy port drukarki,
wykonując instrukcje wyświetlane na ekranie, a następnie wybierz nazwę urządzenia.
Jeśli problem pozostał nierozwiązany, ponownie zainstaluj sterowniki MP Drivers.
Kwestia 7: Czy zamierzasz wydrukować bardzo dużo danych?
Na karcie Ustawienia strony (Page Setup) sterownika drukarki kliknij pozycję Opcje wydruku (Print
Options). Następnie w wyświetlonym oknie dialogowym wybierz dla opcji Zapobieganie utracie
drukowanych danych (Prevention of Print Data Loss) ustawienie Wł. (On).
* Jeśli dla opcji Zapobieganie utracie drukowanych danych (Prevention of Print Data Loss)
wybrano ustawienie Wł. (On), jakość wydruku może się pogorszyć.
Kwestia 8: Jeśli drukujesz przy użyciu komputera, uruchom go
ponownie.
Papier nie jest poprawnie podawany/pojawia się błąd „Brak
papieru”
Kwestia 1: Upewnij się, że papier jest załadowany.
Ładowanie papieru
Kwestia 2: Przed włożeniem papieru sprawdź następujące elementy.
Przed włożeniem dwóch lub większej liczby arkuszy do drukarki należy je rozwachlować.
Przed włożeniem dwóch lub większej liczby arkuszy do drukarki należy wyrównać krawędzie
arkuszy.
Przy wkładaniu więcej niż jednego arkusza papieru upewnij się, że nie zostanie przekroczona
maksymalna ilość papieru.
W przypadku niektórych typów papieru lub warunków pracy (bardzo wysoka lub bardzo niska
temperatura i wilgotność) podawanie papieru w maksymalnej ilości może okazać się niemożliwe.
W takim przypadkach zmniejsz ilość wkładanych jednocześnie arkuszy do połowy maksymalnej
ilości papieru.
Zawsze wkładaj papier pionowo, niezależnie od orientacji druku.
Podczas ładowania papieru umieść go stroną do zadrukowania skierowaną DO DOŁU i przesuń
prowadnice papieru, aby wyrównać je z obiema stronami papieru.
Ładowanie papieru
Przy ładowaniu papieru wsuwaj stos arkuszy, aż jego przednia krawędź dotknie tylnej strony
przedniej tacy.
Kwestia 3: Sprawdź, czy papier, na którym drukujesz, nie jest zbyt
gruby lub zawinięty.
Niezgodne typy nośników
Kwestia 4: Przed włożeniem pocztówek Hagaki lub kopert sprawdź
następujące elementy:
Jeśli pocztówka Hagaki jest pofałdowana, może zostać podana nieprawidłowo, nawet jeśli
wysokość stosu pocztówek nie przekracza maksymalnej ilości papieru.
Załaduj pocztówki Hagaki z kolumną na kod pocztowy skierowaną w stronę dalszego krańca
przedniej tacy.
Przed drukiem na kopertach zapoznaj się z częścią Ładowanie papieru. Pamiętaj, że koperty
wymagają przygotowania przed wydrukiem.
Po przygotowaniu kopert włóż je pionowo. Jeśli koperty zostaną umieszczone w orientacji
poziomej, nie będą podawane prawidłowo.
Kwestia 5: Sprawdź, czy ustawienia typu nośnika i rozmiaru papieru
odpowiadają załadowanemu papierowi.
Kwestia 6: Jeśli urządzenie pobiera po kilka arkuszy papieru zwykłego,
włącz funkcję zapobiegania pobieraniu dwóch arkuszy papieru
zwykłego.
Jeśli urządzenie pobiera po kilka arkuszy papieru zwykłego, włącz funkcję zapobiegania pobieraniu
dwóch arkuszy papieru zwykłego za pomocą panelu operacyjnego lub komputera.
Po zakończeniu drukowania wyłącz zapobieganie pobieraniu dwóch arkuszy papieru zwykłego,
ponieważ w przeciwnym wypadku funkcja ta pozostanie włączona także następnym razem.
Ustawianie za pomocą panelu operacyjnego
Naciśnij przycisk Ustawienia (Setup), wybierz kolejno opcje Ustaw. urządzenia (Device
settings) i Ustaw. drukowania (Print settings), a następnie wybierz dla opcji Zapob. pobier. 2
ark. (Prevent double-feed) ustawienie WŁ. (ON).
Zmiana ustawień urządzenia na wyświetlaczu LCD
Ustawianie za pomocą komputera
Otwórz okno dialogowe ustawień sterownika drukarki i w obszarze Ustawienia niestandardowe
(Custom Settings) na karcie Obsługa (Maintenance) zaznacz pole wyboru Zapobieganie
pobieraniu dwóch arkuszy (Prevent paper double-feed), a następnie kliknij przycisk OK.
Informacje na temat otwierania okna ustawień sterownika drukarki można znaleźć w części Jak
otworzyć okno ustawień sterownika drukarki.
Uwaga
Jeśli jest włączone zapobieganie pobieraniu dwóch arkuszy papieru zwykłego, szybkość
drukowania może się zmniejszyć.
Kwestia 7: Wyczyść rolkę podawania papieru.
Czyszczenie rolki podawania papieru
Uwaga
Czyszczenie powoduje zużywanie rolki podawania papieru, więc procedura ta powinna być
wykonywana tylko wtedy, gdy jest to konieczne.
Wyniki drukowania są niezadowalające
Jeśli wydruki są niezadowalające z powodu białych smug, nieregularnie drukowanych linii lub
nierównomiernie odwzorowanych kolorów, upewnij się, czy wprowadzono prawidłowe ustawienia papieru i
jakości wydruku.
Kwestia 1: Czy ustawienia rozmiaru i typu nośnika są zgodne z
rozmiarem i typem załadowanego papieru?
Jeśli te ustawienia są nieprawidłowe, nie będzie można uzyskać właściwego wyniku drukowania.
Błędnie wprowadzone ustawienia papieru przy wydrukach fotografii lub ilustracji mogą spowodować
obniżenie jakości drukowanych kolorów.
W przypadku drukowania z nieprawidłowym ustawieniem typu papieru zadrukowana powierzchnia
może zostać porysowana.
W przypadku drukowania wydruków bez obramowania może wystąpić nierównomierne rozłożenie
kolorów w zależności od relacji: ustawienie typu papieru a załadowany papier.
Metoda zatwierdzania ustawień papieru i jakości wydruku różni się zależnie od czynności
wykonywanych przy użyciu urządzenia.
Aby wykonać kopiowanie za pomocą
urządzenia
Potwierdź za pomocą panelu operacyjnego urządzenia.
Ustawianie opcji
Aby wydrukować dokumenty przy użyciu
komputera
Potwierdź przy użyciu sterownika drukarki.
Drukowanie przy użyciu opcji Łatwa konfiguracja
Kwestia 2: Sprawdź, czy w sterowniku drukarki wybrano odpowiednią
jakość drukowania, zgodnie z tabelą przedstawioną w Kwestii 1.
Wybierz jakość wydruku odpowiadającą papierowi i drukowanemu obrazowi. W przypadku
zamazanych obszarów lub nierównomiernych kolorów należy zwiększyć ustawienie jakości wydruku i
ponownie podjąć próbę drukowania.
Kwestia 3: Jeśli problem występuje nadal, może mieć inne przyczyny.
Zapoznaj się również z następującymi rozdziałami:
Nie można wydrukować zadania do końca
Brak wydruków/Wydruki są rozmazane/Kolory są źle odwzorowane/Białe smugi
Kolory są nieczytelne
Linie zostały nierówno wydrukowane
Linie nie są drukowane lub są drukowane częściowo
Obrazy nie są drukowane lub są drukowane częściowo
Zadrukowany papier odkształca się lub atrament się rozlewa
Papier jest zaplamiony/Zadrukowana powierzchnia jest porysowana
Z drugiej strony papieru widać smugi
Po bokach wydruku drukowane są pionowe linie
Kolory są nakładane nierównomiernie lub występują smugi
Atrament nie jest dozowany
Kwestia 1: Jeśli w kasecie FINE zabraknie atramentu, wymień ją na
nową.
Kwestia 2: Czy kaseta FINE została zainstalowana prawidłowo?
Jeśli kaseta FINE nie została odpowiednio zainstalowana, atrament może być podawany
nieprawidłowo.
Otwórz pokrywę wyprowadzania papieru, a następnie otwórz pokrywę głowicy.
Dociśnij dźwignię blokady kasety z atramentem, aby upewnić się, że kaseta FINE jest zainstalowana
prawidłowo.
Po upewnieniu się, że kaseta FINE jest zainstalowana prawidłowo, zamknij pokrywę wyprowadzania
papieru.
Jeśli problem nie został rozwiązany, wyjmij kasety FINE, a następnie zainstaluj je ponownie.
Informacje na temat instalowania kaset FINE można znaleźć w części Wymiana kasety FINE.
Kwestia 3: Czy dysze głowicy drukującej nie są zablokowane?
Aby sprawdzić, czy atrament jest prawidłowo dozowany z dysz głowic drukujących, wydrukuj deseń
dysz głowicy drukującej.
Informacje na temat drukowania deseniu testu dysz oraz zwykłego i dokładnego czyszczenia głowicy
drukującej można znaleźć w części Gdy wydruk staje się blady lub kolory są niewłaściwe.
Jeśli test wzoru dysz nie jest drukowany poprawnie:
Po wyczyszczeniu głowicy drukującej, wydrukuj wzór dysz głowicy drukującej i sprawdź
wydrukowany deseń.
Jeśli problem nie ustąpił po dwukrotnym wyczyszczeniu głowic drukujących:
Wykonaj dokładne czyszczenie głowicy drukującej.
Jeśli problem nadal występuje po dwukrotnym dokładnym wyczyszczeniu głowic drukujących,
wyłącz urządzenie i przeprowadź kolejne dokładne czyszczenie głowicy drukującej po 24
godzinach. Po wyłączeniu urządzenia nie należy odłączać go od źródła zasilania.
Jeśli problem nie ustąpił po dwukrotnym dokładnym wyczyszczeniu głowic drukujących:
Być może skończył się atrament. Wymień kasetę FINE.
Zacięcia papieru
Po zacięciu papieru pojawi się automatycznie komunikat o sposobie rozwiązania problemu. Należy
wykonać odpowiednie czynności opisane w komunikacie.
Gdy na ekranie komputera wyświetlane są kod pomocniczy i
komunikat:
Gdy na wyświetlaczu LCD pojawią się kod pomocniczy i komunikat:
Szczegółowe informacje na temat usuwania zakleszczonego papieru można znaleźć w części Lista kodów
pomocniczych (w przypadku zacięcia papieru).
Uwaga
Czynności, które umożliwiają usunięcie błędów sygnalizowanych na komputerze lub na wyświetlaczu
LCD przy użyciu kodów pomocniczych, możesz wyszukiwać według kodu pomocniczego.
Kliknij tutaj, aby rozpocząć wyszukiwanie
W przypadku błędu:
W przypadku wystąpienia błędu wydruku, takiego jak brak lub zacięcie papieru w urządzeniu,
automatycznie wyświetlany jest komunikat umożliwiający usunięcie błędu. Należy wykonać odpowiednie
czynności opisane w komunikacie.
Jeśli wystąpi jakiś błąd, na ekranie komputera lub na wyświetlaczu LCD podawany jest odpowiedni kod
pomocniczy (numer błędu).
Gdy na ekranie komputera wyświetlane są kod pomocniczy i
komunikat:
Gdy na wyświetlaczu LCD pojawią się kod pomocniczy i komunikat:
Szczegółowe informacje na temat usuwania błędów sygnalizowanych kodami pomocniczymi można
znaleźć w części Lista kodów pomocniczych.
Uwaga
Czynności, które umożliwiają usunięcie błędów sygnalizowanych na komputerze lub na wyświetlaczu
LCD przy użyciu kodów pomocniczych, możesz wyszukiwać według kodu pomocniczego.
Kliknij tutaj, aby rozpocząć wyszukiwanie
Szczegółowe informacje na temat usuwania błędów, które nie są sygnalizowane kodami pomocniczymi,
można znaleźć w części Wyświetla się komunikat.
Problemy z wysyłaniem faksów
Nie można wysłać faksu
Nie można wykonać rozsyłania sekwencyjnego poprzez ponowne wybieranie numeru lub nie można
wybierać numerów za pomocą przycisków numerycznych
Przy wysyłaniu faksu często występują błędy
Nie można wysłać faksu
Kwestia 1: Czy zasilanie jest włączone?
Nie można wysyłać faksów, jeśli zasilanie jest wyłączone. Naciśnij przycisk WŁ. (ON), aby
włączyć zasilanie.
Jeśli kabel zasilania został odłączony bez wyłączenia zasilania (kontrolka ZASILANIE (POWER)
świeci światłem ciągłym), jego ponowne podłączenie spowoduje automatycznie włączenie
zasilania.
Jeśli kabel zasilania został odłączony po wyłączeniu zasilania za pomocą przycisku WŁ. (ON)
(kontrolka ZASILANIE (POWER) jest zgaszona), podłącz kabel ponownie, a następnie włącz
zasilanie, naciskając przycisk WŁ. (ON).
Jeśli zasilanie zostało wyłączone np. z powodu awarii zasilania, zostanie automatycznie włączone
po usunięciu tej awarii.
Ważne
Przed odłączeniem kabla zasilania sprawdź, czy kontrolka ZASILANIE (POWER) nie świeci, a
następnie odłącz kabel zasilania.
Awaria zasilania lub odłączenie kabla zasilania powoduje usunięcie wszystkich faksów
zapisanych w pamięci urządzenia.
Szczegółowe informacje na temat odłączania kabla zasilania można znaleźć w części Uwagi
dotyczące odłączania kabla zasilania.
Kwestia 2: Czy trwa właśnie wysyłanie dokumentu z pamięci lub odbieranie faksu do
pamięci?
Jeśli na wyświetlaczu LCD pojawia się komunikat o transmisji/odbiorze, oznacza to, że faks jest
wysyłany z/odbierany do pamięci urządzenia. Poczekaj na zakończenie przesyłania/odbierania.
Kwestia 3: Czy pamięć urządzenia jest zapełniona?
Usuń zawartość pamięci, a następnie wyślij faks ponownie.
Usuwanie dokumentu zapisanego w pamięci urządzenia
Kwestia 4: Czy typ linii telefonicznej jest ustawiony prawidłowo?
Sprawdź ustawienie typu linii telefonicznej i zmień je w razie potrzeby.
Ustawianie typu linii telefonicznej
Kwestia 5: Czy dla opcji Ust. klaw. łączenia (On-hook setting) wybrano ustawienie
Wyłączone (Disable)?
W przypadku ręcznego wysyłania faksu wybierz numer z wybranym dla opcji Ust. klaw. łączenia (On-
hook setting) ustawieniem Włącz (Enable) w menu Kontr. zabezpieczeń (Security control) na
ekranie Ustawienia faksu (Fax settings) lub wybierz numer za pomocą telefonu podłączonego do
urządzenia.
Kontr. zabezpieczeń (Security control)
Kwestia 6: Czy dla opcji Wykryto sygnał wyb. (Dial tone detect) wybrane jest
ustawienie WŁ. (ON)?
Zaczekaj chwilę i ponownie wyślij faks.
Jeśli nadal nie można wysyłać faksów, wybierz dla opcji Wykryto sygnał wyb. (Dial tone detect) w
menu Zaawans. ust. faksu (Adv. FAX settings) na ekranie Ustawienia faksu (Fax settings)
ustawienie WYŁ (OFF).
Zaawans. ust. faksu (Adv. FAX settings)
Kwestia 7: Czy zarejestrowano prawidłowy numer faksu na potrzeby wybierania z
pamięci?
Sprawdź numer faksu/telefonu odbiorcy, popraw numer zarejestrowany na potrzeby wybierania z
pamięci, a następnie ponownie wyślij dokument.
Zmiana zarejestrowanych informacji
Uwaga
Można sprawdzić informacje dotyczące wybierania z pamięci przez wydrukowanie listy LISTA
NR. TELEF. DO WYBIERANIA Z PAMIĘCI (MEMORY DIAL TELEPHONE NO. LIST).
Zestawienie raportów i list
Kwestia 8: Czy błąd wystąpił podczas transmisji?
Upewnij się, że na wyświetlaczu LCD widoczny jest komunikat. Jeśli na wyświetlaczu LCD jest
wyświetlany komunikat, sprawdź przyczynę.
Na ekranie LCD wyświetlany jest komunikat dotyczący faksowania
Wydrukuj RAPORT CZYNNOSCI (ACTIVITY REPORT) i sprawdź go pod kątem błędów.
Zestawienie raportów i list
Kwestia 9: Czy dokument jest załadowany prawidłowo?
Wyjmij dokument, a następnie umieść go ponownie na płycie szklanej lub załaduj do podajnika ADF.
Ładowanie oryginałów
Kwestia 10: Czy wystąpił błąd drukarki?
Upewnij się, że na wyświetlaczu LCD widoczny jest komunikat o błędzie. Jeśli na wyświetlaczu LCD
jest wyświetlany komunikat o błędzie, sprawdź przyczynę.
Jeśli wyświetlany jest komunikat o błędzie z kodem pomocniczym, zapoznaj się z Lista kodów
pomocniczych.
Jeśli wyświetlany jest komunikat o błędzie bez kodu pomocniczego, zapoznaj się z tematem Wyświetla
się komunikat.
W celu szybkiego rozwiązania problemu naciśnij przycisk Zatrzymaj (Stop), aby usunąć komunikat, a
następnie wyślij faks.
Kwestia 11: Czy linia telefoniczna jest prawidłowo podłączona?
Podłącz ponownie kabel linii telefonicznej do gniazda linii telefonicznej.
Podstawowe połączenie
Jeśli linia telefoniczna jest podłączona prawidłowo, przyczyną problemu jest sama linia telefoniczna.
Odpowiednie informacje uzyskasz u operatora telekomunikacyjnego, producenta karty terminala lub
producenta karty telefonu.
Nie można wykonać rozsyłania sekwencyjnego poprzez ponowne wybieranie
numeru lub nie można wybierać numerów za pomocą przycisków numerycznych
Kwestia: Sprawdź, czy odbiorca został już wybrany w historii ponownego wybierania
lub czy już wybrano numer za pomocą przycisków numerycznych?
Możesz wybrać numer do jednego odbiorcy, korzystając z historii ponownego wybierania lub
wprowadzając numer odbiorcy w trybie rozsyłania sekwencyjnego za pomocą przycisków
numerycznych.
Jeżeli odbiorca został już wybrany w historii ponownego wybierania lub wybrano już numer za pomocą
przycisków numerycznych, wybierz odbiorcę za pomocą wybierania kodowego z pamięci.
Przy wysyłaniu faksu często występują błędy
Kwestia: Sprawdź stan linii telefonicznej i połączenia.
Jeśli jakość linii telefonicznej lub połączenia jest słaba, zmniejszenie początkowej szybkości transmisji
może rozwiązać problem.
Zmniejsz początkową szybkość transmisji za pomocą opcji Pocz. szybk. transm. (TX start speed) w
podmenu Komunik. zaawansow. (Adv. communication) w menu Zaawans. ust. faksu (Adv. FAX
settings) na ekranie Ustawienia faksu (Fax settings).
Zaawans. ust. faksu (Adv. FAX settings)
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35
  • Page 36 36
  • Page 37 37
  • Page 38 38
  • Page 39 39
  • Page 40 40
  • Page 41 41
  • Page 42 42
  • Page 43 43
  • Page 44 44
  • Page 45 45
  • Page 46 46
  • Page 47 47
  • Page 48 48
  • Page 49 49
  • Page 50 50
  • Page 51 51
  • Page 52 52
  • Page 53 53
  • Page 54 54
  • Page 55 55
  • Page 56 56
  • Page 57 57
  • Page 58 58
  • Page 59 59
  • Page 60 60
  • Page 61 61
  • Page 62 62
  • Page 63 63
  • Page 64 64
  • Page 65 65
  • Page 66 66
  • Page 67 67
  • Page 68 68
  • Page 69 69
  • Page 70 70
  • Page 71 71
  • Page 72 72
  • Page 73 73
  • Page 74 74
  • Page 75 75
  • Page 76 76
  • Page 77 77
  • Page 78 78
  • Page 79 79
  • Page 80 80
  • Page 81 81
  • Page 82 82
  • Page 83 83
  • Page 84 84
  • Page 85 85
  • Page 86 86
  • Page 87 87
  • Page 88 88
  • Page 89 89
  • Page 90 90
  • Page 91 91
  • Page 92 92
  • Page 93 93
  • Page 94 94
  • Page 95 95
  • Page 96 96
  • Page 97 97
  • Page 98 98
  • Page 99 99
  • Page 100 100
  • Page 101 101
  • Page 102 102
  • Page 103 103
  • Page 104 104
  • Page 105 105
  • Page 106 106
  • Page 107 107
  • Page 108 108
  • Page 109 109
  • Page 110 110
  • Page 111 111
  • Page 112 112
  • Page 113 113
  • Page 114 114
  • Page 115 115
  • Page 116 116
  • Page 117 117
  • Page 118 118
  • Page 119 119
  • Page 120 120
  • Page 121 121
  • Page 122 122
  • Page 123 123
  • Page 124 124
  • Page 125 125
  • Page 126 126
  • Page 127 127
  • Page 128 128
  • Page 129 129
  • Page 130 130
  • Page 131 131
  • Page 132 132
  • Page 133 133
  • Page 134 134
  • Page 135 135
  • Page 136 136
  • Page 137 137
  • Page 138 138
  • Page 139 139
  • Page 140 140
  • Page 141 141
  • Page 142 142
  • Page 143 143
  • Page 144 144
  • Page 145 145
  • Page 146 146
  • Page 147 147
  • Page 148 148
  • Page 149 149
  • Page 150 150
  • Page 151 151
  • Page 152 152
  • Page 153 153
  • Page 154 154
  • Page 155 155
  • Page 156 156
  • Page 157 157
  • Page 158 158
  • Page 159 159
  • Page 160 160
  • Page 161 161
  • Page 162 162
  • Page 163 163
  • Page 164 164
  • Page 165 165

Canon PIXMA MX395 Instrukcja obsługi

Typ
Instrukcja obsługi
Niniejsza instrukcja jest również odpowiednia dla