- 6 -
Niebezpieczeństwo poparzenia! Chronić skórę
i oczy przed poparzeniem kwasem (kwas siarkowy)
przy kontakcie z akumulatorem! Nie należy kierować
wzroku bezpośrednio w stronę przyłączonego aku-
mulatora oraz stosować: Okulary, odzież i rękawice
chroniące przed działaniem kwasu! W wypadku
przedostania się kwasu na skórę lub w okolicę oka,
spłukać podrażnione miejsce dużą ilością czystej
wody, a następnie skontaktować się niezwłocznie
z lekarzem!
• Podczas przyłączania urządzenia do akumulatora
należy unikać zwarcia elektrycznego. Dodatni zacisk
przyłączeniowy należy przyłączać wyłącznie do
bieguna dodatniego w akumulatorze. Ujemny zacisk
przyłączeniowy należy przyłączać wyłącznie do
bieguna ujemnego w akumulatorze.
• Zaciski przyłączeniowe („–” i „+”) należy chwytać
wyłącznie w zaizolowanej części!
Uwaga! Unikać zagrożeń spowodowanych
niewłaściwym użytkowaniem urządzenia!
• Urządzenie należy używać wyłącznie ze znajdującymi
się w zestawie oryginalnymi częściami!
• Należy chronić powierzchnie stykowe akumulatora.
Przyłączanie
• Najpierw czerwony zacisk szybkomocujący przyłączyć
do bieguna dodatniego (+) w akumulatorze.
• Następnie czarny zacisk szybkomocujący przyłączyć
do bieguna ujemnego (-) akumulatora.
Za pomocą listwy magnetycznej umieszczonej pod
spodem urządzenia, urządzenie na czas badania
można przymocować do nadwozia samochodowego.
Test akumulatora i alternatora
Test akumulatora / Gotowość do rozruchu
• Jeśli włączona jest tylko dioda 11,5 V, poziom
naładowania akumulatora jest zbyt niski.
Akumulator należy doładować.
IB_KH4103_BN37925_LB4 07.10.2009 13:49 Uhr Seite 6