Po sześciu miesiącach lub 100
godzinach pracy urządzenia
• Wymień olej silnikowy
• Oczyść kranik paliwa oraz filtr paliwa.
Wymień, jeśli to konieczne.
• Sprawdź łączniki i elementy mocujące.
Wymień, jeśli to konieczne.
Po dwunastu miesiącach lub 300
godzinach pracy urządzenia
• Skontaktuj się ze specjalistycznym
centrum serwisowym w celu sprawdzenia
luzu zaworowego.
• Sprawdź wiatraczek układu chłodzenia
pod kątem ewentualnych uszkodzeń
SERWIS – UWAGI DOTYCZĄCE
KONSERWACJI
Rys.1
Wymiana oleju
• Ustaw urządzenie na równym podłożu i
rozgrzej silnik
• Zdejmij korek wlewu oleju (8)
• Otwórz korek spustu oleju (9) i poczekaj,
aż cały olej wycieknie do naczynia
umieszczonego pod silnikiem.
• Sprawdź uszczelki, wymień je, jeśli to
konieczne. Zamknij korek spustu i wlej
nowy olej.
• Załóż korek wlewu oleju.
Kontrola świecy
Rys. 3
• Zdejmij kapturek świecy, i usuń wszelkie
zanieczyszczenia nagromadzone wokół
świecy.
• Wykręć świecę (17) przy pomocy
dołączonego klucza do świec.
• Sprawdź świecę. Nie powinno być na niej
śladów zalania.
• Zmierz przerwę (przerwę iskrową świecy)
przy pomocy odpowiedniego przyrządu
pomiarowego. Przerwa powinna wynosić
0,7 - 0,8 mm. Jeśli to konieczne, wyreguluj
przerwę, ostrożnie nachylając elektrodę
boczną.
• Jeśli elektrody wykazują oznaki zużycia
lub, jeśli izolator świecy jest pęknięty lub
wyszczerbiony – wymień świecę.
• Ostrożnie zamontuj świecę ręcznie, co
pozwoli uniknąć jej krzywego wkręcenia.
• Wkręć świecę z momentem dokręcenia o
wartości 20 Nm.
• Załóż kapturek świecy.
Osłona wydechu
• Poczekaj, aż wydech ostygnie.
• Osłona wydechu może zostać
zablokowana osadami węglowymi.
• Odkręć nakrętkę gwintowaną i zdejmij
osłonę wydechu.
• Oczyść osłonę szczotką drucianą i
zamocuj osłonę ponownie.
• Wymień osłonę wydechu, jeśli jest
uszkodzona.
Czyszczenie filtra powietrza
• Wyjmij pokrywę filtra powietrza (16).
• Wyjmij wkład filtra i wyczyść go dokładnie
przy użyciu rozpuszczalnika.
• Nalej na wkład niewielką ilość oleju i
delikatnie wyciśnij jego nadmiar.
• Załóż ponownie wkład filtra i pokrywę filtra
powietrza.
• Sprawdź, czy pokrywa filtra właściwie
przylega ze wszystkich stron.
Nie uruchamiaj silnika, jeśli wkład filtra
powietrznego nie jest zamontowany.
Pod żadnych pozorem nie
umieszczaj na urządzeniu
wilgotnego filtra (pokrytego
rozpuszczalnikiem).
Kranik paliwa
• Aby wyjąć filtr kranika paliwa, odkręć
nakrętkę umieszczoną w spodniej części
zbiornika paliwa
• Do zdjęcia kranika użyj małego klucza
• Wyczyść i umyj filtr i nakrętkę, a następnie
zamocuj je ponownie.
ROZWIŇZYWANIE PROBLEMÓW
Kontrola podstawowa
• Sprawdź, czy ilość paliwa jest
wystarczająca
• Sprawdź, czy kranik paliwa jest odkręcony
• Sprawdź, czy włącznik silnika znajduje się
w pozycji „włączony”
• Sprawdź, czy poziom oleju jest właściwy
Ferm 43
Zaščita izpuha
• Počakajte, da se izpuh ohladi.
• Zaščita izpuha bo morda obdana z
oblogami ogljika.
• Odstranite kapo vijaka in zaščito izpuha.
• Zaščito očistite s pomočjo žičnate krtače in
jo ponovno namestite.
• Če je zaščita izpuha poškodovana, jo
zamenjajte.
Čiščenje zračnega filtra
• Odstranite pokrov zračnega filtra (16).
• Odstranite filter in ga sperite s pomočjo
topila.
• Na filter vlijte majhno količino olja in z
občutkom iztisnite odvečno količino.
• Zamenjajte filter in pokrov zračnega filtra.
• Preverite, ali je pokrov tesen.
Motorja ne zaganjajte, če zračni filter ni
nameščen.
Mokrega filtra (topilo) nikoli ne
odlagajte na napravo.
Pipica za dovod goriva
• Da bi odstranili filter pipice za dovod goriva,
preprosto odstranite ohišje filtra na dnu
posode za gorivo.
• Pipico lahko odstranite s pomočjo
majhnega ključa za matice.
• Očistite in sperite filter in ohišje filtra ter po
potrebi zamenjajte.
UGOTAVLJANJE IN ODPRAVA OKVAR
Osnovni pregled
• Preverite, ali imate dovolj goriva.
• Preverite, ali je pipica za dovod goriva
odprta.
• Preverite, ali je stikalo za zagon motorja
vključeno.
• Preverite, ali je nivo olja ustrezen.
• Odstranite vžigalno svečko, priključite
kabel vžigalne svečke in ga ozemljite na
generator.
• Generator je opremljen s senzorjem za olje.
Ko je zaloga olja premajhna, se generator
ne zažene.
• Z občutkom povlecite vrvico zaganjalnika
in poglejte, ali je iskra prisotna. Če ni,
zamenjajte vžigalno svečko.
Vžigalna svečka je brezhibna, vendar pa
motorja ni moč zagnati
• Preverite, ali je filter pipice za dovod goriva
čist.
•
Preverite, ali je napeljava za gorivo čista
oziroma prehodna za gorivo.
• Preverite, ali je uplinjač zamašen.
Motorja ni moč zagnati
• Očistite ali zamenjajte vžigalno svečko.
• Preverite delovanje vžigalnega sistema. Če
ta ne deluje pravilno, pokličite servisno
službo.
• Preverite kompresijo. Če je ta nizka,
pokličite servisno službo.
• Preverite, ali je glava valja ustrezno privita.
Če ni, privijte vijake na glavi.
• Preverite, ali je tesnilo med valjem in glavo
poškodovano in ga po potrebi zamenjajte.
ôI‚ôENJE
Ohišje je potrebno čistiti redno in sicer z mehko
krpo. Če je možno, storite to po vsaki uporabi.
Hladilne reže morajo biti zmeraj čiste.
Trdovratno umazanijo odstranite s pomočjo z
mehko krpo, navlaženo z milnico. Za čiščenje
ne uporabljajte topil kot npr. Bencina,
alkohola, amoniaka ipd., saj lahko te tekočine
poškodujejo plastične dele naprave.
SKLADI‚ôENJE (ZA DALJ‚I ôAS)
• Iz posode za gorivo, pipice, lončka uplinjača
in uplinjača samega odstranite gorivo.
• V posodo za gorivo vlijte 1 skodelico
motornega olja. Nato generator nekajkrat
pretresite, tako da se bo olje enakomerno
razporedilo po notranjosti posode za gorivo.
Odvečno olje nato izlijte.
• Odstranite vžigalno svečko in vlijte 1 žlico
motornega olja, nekajkrat povlecite vrvico
zaganjalnika, stikalo za zagon motorja pa
mora biti pri tem izključeno. Zamenjajte
vžigalno svečko.
• Vrvico zaganjalnika povlecite toliko, da
boste začutili kompresijo, in jo nato
izpustite.
• Očistite zunanjost generatorja in nanesite
sredstvo za preprečevanje rje.
• Generator postavite na ravna tla in ga
pokrijte s suho krpo.
OKVARE
V primeru okvare, t.j. obrabe posameznega
38 Ferm