FD-R440A
Przed użyciem prosimy uważnie przeczytać instrukcję i
postępować dokładnie według jej zaleceń.
Uwaga
• W celu zapewnienia płynnej pracy stosować odpowiedni
pancerz i ślizgi.
• Przed użyciem nasmarować linkę oraz wnętrze pancerza,
aby zapewnić swobodne ślizganie się linki.
• Wszelkie pytania dotyczące sposobu montażu,
regulacji, konserwacji lub obsługi, prosimy kierować do
profesjonalnego sprzedawcy rowerów.
1. Ustawić tak, aby przed
montażem odległość między
wózkiem zewnętrznym
przerzutki i wysokim biegiem
wynosiła 1 - 3 mm.
Montaż przerzutki przedniej
2. Wózek zewnętrzny przerzutki
powinien znajdować się
bezpośrednio nad i być
równoległy do największej
tarczy.
3. Przykręcić korzystając z klucza
imbusowego 5 mm.
Tarcza
mechanizmu
korbowego
(największa
tarcza)
Wózek przerzutki
Regulacja SIS
1. Regulacja dolna
Ustawić tak, aby dystans między wózkiem wewnętrznym
przerzutki i łańcuchem wynosił 0 - 0,5 mm.
Największa
koronka
Pierścień
wewnętrzny
Wózek wewnętrzny
przerzutki
Łańcuch
Śruba
regulacji
dolnej
3. Regulacja górna
Ustawić tak, aby dystans między wózkiem zewnętrznym
przerzutki i łańcuchem wynosił 0 - 0,5 mm.
Najmniejsza
koronka
Pierścień
zewnętrzny
Wózek
zewnętrzny
przerzutki
Łańcuch
Śruba
regulacji
górnej
4. Regulacja napięcia linki
(1) Ustaw łańcuch na największej koronce przy tylnej przerzutce
i zmień przełożenie na najmniejsze przy przedniej przerzutce.
(2) Wykonaj dostrajanie.
(3) Po wykonaniu dostrajania ustawić dystans (przy użyciu śruby regulacyjnej linki)
łańcucha i wózka przerzutki na minimum (0 - 0,5 mm).
Największa
koronka
Pierścień
zewnętrzny
■
Przerzutki przednie (SL-R440)
■
Dostrajanie (mechanizm wyciszający)
Delikatnie naciśnij dźwignię (B). (Będzie słyszalne
kliknięcie).
Uwaga: specyfikacje mogą być zmieniane w celu ulepszeń bez powiadomienia. (Polski)
Odległość: 1 - 3 mm
Wózek zewnętrzny
przerzutki
Aby osiągnąć najlepsze działanie, zalecamy
zastosowanie następującej kombinacji.
Dane techniczne
Przeczytać te instrukcje przed użyciem, wraz z instrukcjami serwisowymi SL-R440.
2. Mocowanie i zabezpieczanie linki
Przeciągając linkę, dokręcić śrubę mocującą kluczem imbusowym
5 mm, aby zamocować linkę.
Po usunięciu luzu początkowego linki, ponownie
przymocować linkę do przedniej przerzutki, jak
pokazano na ilustracji.
Pociągnąć
Wózek wewnętrzny
przerzutki
Łańcuch
Odległość:
0 - 0,5 mm
OSTRZEŻENIE
• Przed zamontowaniem części uzyskać i dokładnie
przeczytać niniejszą instrukcję. Luźne, zużyte lub
uszkodzone części mogą spowodować obrażenia
kierującego rowerem.
Zalecamy stosowanie jedynie oryginalnych części
zamiennych Shimano.
Śruba regulacyjna pancerza
Przerzucanie z małej tarczy na większą
Kiedy dźwignia (A) zostanie naciśnięta jeden
raz, nastąpi przerzucenie o jeden stopień z
małej na większą tarczę.
Np. ze średniej tarczy na największą tarczę.
Przerzucanie z dużej tarczy na
mniejszą
Kiedy dźwignia (B) zostanie naciśnięta
jeden raz, nastąpi przerzucenie o jeden
stopień z dużej tarczy na mniejszą.
Przykład:
z największej tarczy na średnią tarczę.
Dźwignia (B)
Dźwignie (A) i (B) zawsze wracają do pozycji pierwotnej po zwolnieniu ich po zmianie
przełożenia. Przy użyciu jednej z tych dźwigni należy zawsze pamiętać o jednoczesnym
przekręceniu korby.
Początkowe położenie
dźwigni (A)
Największa
koronka
Pierścień
zewnętrzny
Moment dokręcania:
5 - 7 Nm
Moment dokręcania: 5 - 7 Nm
Dźwignia
przerzutki
Przód SL-R440
Tył SL-R440-8
Pancerz SP40
Biegi 16
Przerzutka przednia FD-R440A
Mechanizm korbowy FC-3300
Oś suportu BB-UN40
Przerzutka tylna RD-3300
Piasta tylna FH-3300
Kaseta koronek CH-HG50-8
Łańcuch CN-HG50
Ślizg SM-SP17
Typ Na obejmę / hak
Średnica obejmy montażowej
przerzutki przedniej
S (28,6 mm), M (31,8 mm)
Kąt nachylenia rury
podsiodłowej (
a
)
61° - 66°
Linia łańcucha 43,5 mm
INSTRUKCJE SERWISOWE
SI-5H00A
SI-5H00A-03