GWARANCJA
(ważna tylko w Europie i Turcji)
Dziękujemy za zakup tego produktu Freecom. Mamy nadzieję, że korzystanie z niego da
wiele satysfakcji.
Dla uniknięcia niepotrzebnych niedogodności, zalecamy zapoznanie się ze skróconą
instrukcją instalacji, podręcznikiem użytkownika oraz wszelką dodatkową dokumentacją
w postaci elektronicznej lub drukowanej. W razie pojawienia się problemów, prosimy o
zapoznanie się z zawartością naszej bazy często zadawanych pytań (FAQ) na naszej stronie
www.freecom.com przed zwróceniem się do pomocy technicznej.
Gwarancja
Wszystkie produkty Freecom objęte są nieograniczoną pomocą techniczną przez telefon i
Internet. Na podstawie niniejszej Gwarancji Freecom udziela zapewnienia, że jego produkty
są wolne od wad materiałowych i produkcyjnych w wymienionym poniżej czasie od chwili
zakupu. Jeżeli w trakcie tego okresu gwarancji produkt ulegnie uszkodzeniu z powodu
wad materiałowych lub produkcyjnych, Freecom wedle swobodnego uznania naprawi lub
wymieni produkt albo jego uszkodzone części, bez żadnych kosztów z tytułu robocizny lub
części dla użytkownika i na warunkach i zasadach określonych poniżej.
Warunki
Gwarancja obowiązuje tylko wówczas, gdy użytkownik dostarczy oryginalny dowód zaku-
pu (wskazujący datę zakupu, nazwę produktu i jego numer seryjny) wraz z uszkodzonym
produktem i numerem Freecom RMA, uzyskanym ze strony internetowej Freecom lub z
Centrum Serwisowego Freecom. Freecom zastrzega sobie prawo odmowy bezpłatnej na-
prawy gwarancyjnej, jeżeli data zakupu produktu jest niemożliwa do ustalenia. Gwarancja
nie obowiązuje również wówczas, gdy brak jest numeru RMA, numer seryjny na produkcie
został zmieniony, usunięty lub zatarty.
Niniejsza gwarancja obejmuje wyłącznie elementy sprzętowe wchodzące w zakres dostawy.
Niniejsza gwarancja nie obejmuje żadnego z następujących elementów: (a) materiałów eks-
ploatacyjnych dostarczonych z produktem, jak nośniki danych czy baterie; (b) uszkodzenia
lub utraty oprogramowania, danych lub wymienialnych nośników pamięci; (c) wszelkich
szkód wynikłych adaptacji, zmian lub regulacji, które mogły zostać dokonane w produkcie
bez wcześniejszej pisemnej zgody Freecom; (d) prób napraw przez jakiekolwiek osoby inne,
niż upoważnione przez Freecom oraz (e) wypadków, uderzeń pioruna, zalania, pożaru lub
podobnych przyczyn, pozostających poza kontrolą Freecom.
W odniesieniu do wszystkich świadczonych usług Freecom nie ponosi odpowiedzialności
za jakiekolwiek szkody lub straty wynikłe z utraty programów, danych lub innych informacji
zapisanych na jakichkolwiek nośnikach lub serwisowanych produktach. Freecom nie ponosi
odpowiedzialności za straty biznesowe wynikłe z uszkodzenia systemu. Przed zwróceniem
produktu do Freecom należy usunąć z niego wszelkie elementy nieobjęte gwarancją. Free-
com nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie tych elementów. Freecom nie
ponosi również odpowiedzialności w przypadku, gdy podczas naprawy produktu zostanie
zmieniona, usunięta lub w inny sposób zmodykowana zawartość twardego dysku.
Części użyte do naprawy oraz produkty zamienne dostarcza się na zasadzie wymiany i mogą
one być nowe, stanowić ekwiwalent nowych lub mogą być regenerowane. Wszystkie części
i produkty pozostałe po wymianie stają się własnością Freecom. Okres gwarancji na pro-
dukt lub część wymienioną lub naprawioną w ramach gwarancji odpowiada pozostałemu
czasowi gwarancji oryginalnego produktu lub części. Gwarancja na naprawy lub wymianę
produktów albo części poza gwarancją wynosi 6 (sześć) miesięcy.
1
YEAR
WARRANTY