EZVIZ Husky Air 720p 2,8мм (CS-CV310-A0-3B1WFR) Instrukcja obsługi

Typ
Instrukcja obsługi
NL
Husky Air
www.ezvizlife.com
58
Stavěcí šroub
0–90°
0–360°
Dodatek
Obsah balení
Internetová kamera 1× Napájecí adaptér 1×
Montážní
šablona 1×
Sada
šroubů 1×
Vodotěsná
sada 1×
Průvodce rychlým
spuštěním 1×
59
Popis
Slot karty
MicroSD
RESETOVAT
MIKROFON
Reproduktor
Indikátor LED
Název Popis
MIKROFON Slouží ke vstupu zvuku.
Reproduktor Slouží k výstupu zvuku.
Indikátor LED •Trvalé červené svícení: Kamera se spouští.
•Trvalé modré svícení: Zobrazuje se video nebo dochází k přehrávání
v aplikaci EZVIZ.
•Pomalé modré blikání: Kamera je v provozu a funguje správně.
•Pomalé červené blikání: Připojení k síti Wi-Fi se nezdařilo.
•Rychlé červené blikání: Došlo k chybě karty microSD.
•Červené a modré blikání: Kamera je připravena k připojení k síti
Wi-Fi.
Slot karty MicroSD Karta MicroSD není součástí obsahu balení. Doporučená kompatibilita:
Třída 10, max.128 GB. Po vložení karty microSD ji inicializujte v aplikaci
EZVIZ. Poté lze videosoubory ukládat na kartě SD.
RESETOVAT Při zapnuté kameře přidržte tlačítko RESETOVAT na dobu 10 sekund.
Kamera se restartuje a všechny parametry se obnoví na výchozí
hodnoty.
Napájecí vstup 1 A
12 V
60
Řešení potíží
Ot.: Při přidání kamery prostřednictvím aplikace EZVIZ se objevuje zpráva „The device is
oine. (Zařízení je v režimu o-line.)“ nebo The device is not registered. (Zařízení
není registrováno.)“.
Odp.: 1. Zkontrolujte, zda síť, ke které je kamera připojena, funguje normálně, a zda je
povolen DHCP routeru.
2. Podržte stisknuté tlačítko RESETOVAT po dobu 10 sekund pro obnovení
parametrů, pokud jste manuálně změnili parametry sítě.
Ot.: Jak používat kartu microSD pro místní úložiště?
Odp.: 1. Zkontrolujte, zda je vložena karta microSD a kamera je přidána do vašeho účtu
EZVIZ. Přihlaste se do aplikace EZVIZ a přejděte do rozhraní „Device Details
(Podrobnosti o zařízení)“, pokud se zobrazí tlačítko „Initialize Storage Card
(Inicializovat paměťovou kartu)“, musíte nejprve inicializovat kartu microSD.
2. Nahrávání na kartu microSD v případě detekce pohybu je ve výchozím nastavení
povoleno.
Ot.: Kamera je online a mobilní telefon nepřijímá signály o alarmu.
Odp.: 1. Zkontrolujte, zda je ve vašem mobilním telefonu spuštěna aplikace EZVIZ a zda
je povoleno oznámení o detekci pohybu.
2. U operačního systému Android zkontrolujte, zda aplikace běží na pozadí.
U operačního systému iOS povolte v nabídce „Settings > Notication (Nastavení >
Upozornění)“ funkci odesílání zpráv.
3. Pokud se stále nezobrazuje žádný alarm, podržte tlačítko RESETOVAT po dobu
10 sekund pro obnovení nastavení kamery.
Ot.: Živé zobrazení nebo přehrávání se nezdařilo.
Odp.: Zkontrolujte, zda je síť dobře připojená. Prohlížení živého videa vyžaduje dobrou
šířku pásma. Můžete obnovit video nebo změnit síť a zkusit to znovu.
Ot.: Jak se připojit k jiné Wi-Fi?
Odp.: Podržte stisknuté tlačítko RESETOVAT na kameře po dobu 10 sekund, pro obnovení
a restartování kamery a po uplynutí 1 minuty opět připojte Wi-Fi.
OGRANICZONA GWARANCJA
Dziękujemy za zakup produktów EZVIZ. Niniejsza ograniczona gwarancja daje użytkownikowi, czyli
oryginalnemu nabywcy produktu EZVIZ, określone prawa. Użytkownikowi mogą też przysługiwać
inne prawa, które zależą od danego państwa, obszaru terytorialnego lub jurysdykcji. Zastrzeżenia,
wyłączenia i ograniczenia odpowiedzialności wynikające z niniejszej ograniczonej gwarancji nie
będą miały zastosowania w zakresie zabronionym przez obowiązujące prawo. Żaden dystrybutor,
sprzedawca, przedstawiciel ani pracownik nie jest uprawniony do dokonywania jakichkolwiek zmian,
rozszerzeń lub uzupełnień niniejszej ograniczonej gwarancji.
Udzielamy gwarancji na produkt EZVIZ na okres jednego (1) roku od daty nabycia, obejmującej wady
materiałowe i wykonawstwa, pod warunkiem normalnego używania produktu zgodnie z instrukcją
obsługi. Wskazany okres może być dłuższy, jeśli wymaga tego prawo w kraju, w którym ten produkt
jest sprzedawany.
Można wysłać do nas zgłoszenie gwarancyjne pocztą elektroniczną na adres [email protected].
Dla wszelkich produktów EZVIZ objętych gwarancją, HANGZHOU HIKVISION DIGITAL TECHNOLOGY
CO., LTD. („Firma”), według własnego uznania, (i) bezpłatnie naprawi lub wymieni produkt; (ii) zamieni
produkt na inny o porównywalnej funkcjonalności; (iii) zwróci użytkownikowi pierwotną cenę zakupu
pod warunkiem przedstawienia oryginału lub kopii dowodu zakupu, krótkiego opisu usterki oraz
zwrotu produktu w oryginalnym opakowaniu. Według wyłącznego uznania Firmy, naprawa lub
wymiana może zostać przeprowadzona z wykorzystaniem nowego lub regenerowanego produktu
lub części. Niniejsza gwarancja nie obejmuje kosztu przesyłki, ubezpieczenia i innych dodatkowych
opłat poniesionych przez użytkownika w związku ze zwrotem produktu.
Z wyjątkiem przypadków zabronionych przez obowiązujące prawo, powyższe warunki stanowią
jedyny i wyłączny środek rekompensaty za naruszenie niniejszej ograniczonej gwarancji. Każdy
produkt naprawiony lub wymieniony na podstawie niniejszej ograniczonej gwarancji będzie
objęty jej warunkami przez czas pozostały do wygaśnięcia okresu pierwotnej gwarancji lub przez
dziewięćdziesiąt (90) dni, zależnie od tego, który okres będzie dłuższy.
Niniejsza gwarancja nie obowiązuje i zostaje unieważniona:
• Jeśli zgłoszenie z tytułu gwarancji zostanie wniesione po upływie okresu gwarancji lub jeśli
użytkownik nie dostarczy dowodu zakupu.
• W przypadku jakiejkolwiek awarii lub usterki spowodowanej przez lub wynikającej z wyraźnie
widocznego uderzenia, nieprawidłowej obsługi, próby manipulacji, stosowania niezgodnie z
instrukcją, nieprawidłowego napięcia zasilania, wypadku, zgubienia, kradzieży, pożaru, powodzi
lub innych klęsk żywiołowych, szkód transportowych lub spowodowanych naprawą przez
nieupoważniony personel.
• W przypadku wszelkich części eksploatacyjnych, takich jak baterie, których usterka wynika z
normalnego starzenia się produktu.
• W przypadku szkód kosmetycznych, m.in. zarysowań, wgięć i pękniętych plastikowych części
portów.
• W przypadku jakiegokolwiek oprogramowania, nawet jeśli jest ono dołączone lub sprzedawane ze
sprzętem EZVIZ.
• W przypadku innych szkód niewynikających z wad materiałowych lub wykonawstwa.
• W przypadku standardowego czyszczenia, oraz typowego zużycia kosmetycznego i
mechanicznego.
Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania, prosimy o kontakt ze sprzedawcą lub przesłanie ich do nas
pocztą elektroniczną na adres [email protected].
COPYRIGHT ©2017 HANGZHOU HIKVISION DIGITAL TECHNOLOGY CO., LTD. WSZELKIE PRAWA
ZASTRZEŻONE.
UD07538B
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30

EZVIZ Husky Air 720p 2,8мм (CS-CV310-A0-3B1WFR) Instrukcja obsługi

Typ
Instrukcja obsługi