iv
PO
Skaner nic nie zrobił . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 93
Nie ma podglądu na ekranie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 95
Niska jakość obrazu ze skanera. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 96
Brak części obrazu lub tekstu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 98
Tekstu nie można redagować . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 99
Skanowanie trwa zbyt długo . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 100
Na ekranie pojawia się komunikat błędu . . . . . . . . . . . . . . . . . 101
Nie wyszła żadna kopia lub skaner nic nie zrobił. . . . . . . . . . . . 102
Kopie są puste, niekompletne lub wyblakłe . . . . . . . . . . . . . . . 103
Poprawa jakości skanowanego obrazu lub kopii . . . . . . . . . . . . . . . 104
Czynności zapobiegawcze . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 104
Przykłady wad obrazu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 105
Poprawianie wad obrazów skanowanych i kopiowanych . . . . . . 106
Kalibrowanie skanera . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 108
Dostęp do programu obsługowego kalibracji . . . . . . . . . . . . . . 108
Czyszczenie skanera. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 109
Usuwanie zacięć w skanerze . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 110
Usuwanie zaciętego papieru . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 111
Usuwanie zacięcia się papieru w trudno dostępnych miejscach 112
Zdejmowanie skanera . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 113
10 Obsługa i pomoc techniczna
Dostępność . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 116
Jak uzyskać naprawę sprzętu. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 116
Jak zapakować drukarkę . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 117
Jak zapakować skaner . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 118
Formularz informacji o usługach. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 119
Obsługa techniczna HP. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 120
Pomoc techniczna i naprawa sprzętu (USA i Kanada) . . . . . . . . 120
Europejski Ośrodek Obsługi Technicznej . . . . . . . . . . . . . . . . 121
Usługi za pośrednictwem modemu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 124
Uzyskiwanie programów pomocniczych i
informacji elektronicznej . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 125
Zamawianie akcesoriów i materiałów bezpośrednio z HP . . . . . 126
HP Support Assistant na dysku kompaktowym . . . . . . . . . . . . . 126
Informacja o usługach HP . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 126
Pakiet obsługowy HP SupportPack . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 126
HP FIRST. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 126
Punkty sprzedaży i obsługi na całym świecie . . . . . . . . . . . . . . . . . 128
Aneks A Dane techniczne drukarki
Dane techniczne . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 134
Zgodność z wymogami FCC . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 136
Program ekologicznej poprawności wyrobu . . . . . . . . . . . . . . . . . . 137
Ochrona środowiska. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 137
Dane o bezpieczeństwie materiałów. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 139