INSTRUKCJA
V.2.0.R2
9. WARUNKI GWARANCJI
Firma Terma Sp. z o.o. gwarantuje sprawne działanie wskazanego w Karcie Gwarancyjnej urządzenia, zwanego
dalej Produktem, zgodnie z warunkami techniczno-eksploatacyjnymi opisanymi w instrukcji obsługi.
Gwarancja stanowi zobowiązanie wprowadzającego Produkt do obrotu handlowego do nieodpłatnego usunięcia
wad fizycznych rzeczy sprzedanej. Niniejsza gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie
zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
1. Okres gwarancji rozpoczyna się w dniu otrzymania Produktu i wynosi 24 miesiące dla konstrukcji nośnej
urządzenia.
2. Przez bezpłatną naprawę gwarancyjną rozumie się wykonanie przez Gwaranta w okresie gwarancyjnym
czynności o charakterze specjalistycznym, właściwych dla usunięcia wady objętej gwarancją. Niniejszą
gwarancją objęte są usterki Produktu spowodowane wadliwymi częściami lub defektami produkcyjnymi.
Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w przedmiocie
sprzedaży.
3. Warunkiem skorzystania przez Kupującego z uprawnień wynikających z niniejszej gwarancji jest
przedstawienie w chwili zwracania się o usługę łącznie:
a. poprawnie wypełnionej Karty Gwarancyjnej (nr seryjny, model, data dostawy Produktu, pieczątka
sprzedawcy),
b. wadliwego Produktu,
c. dowodu zakupu.
4. Naprawa gwarancyjna zostanie wykonana przez serwis w ciągu 14 dni roboczych od daty przyjęcia
Produktu do naprawy lub dostarczenia go do serwisu firmy na adres:
Terma Sp. z o.o.
Czaple 100, 80-298 Gdańsk
5. Zakresem obsługi gwarancyjnej nie są objęte czynności związane z montażem, uruchomieniem oraz
konserwacją, które zgodnie z instrukcją obsługi zobowiązany jest wykonać użytkownik Produktu we
własnym zakresie. W zakres napraw gwarancyjnych nie wchodzą także okresowe konserwacje i przeglądy
Produktu, a w szczególności: czyszczenia, regulacje, kontrola działania, korekta błędów obsługi lub
programowania parametrów oraz inne czynności, do których wykonania powołany jest użytkownik.
6. Z gwarancji wyłączone są przypadki losowych uszkodzeń niezależnych od warunków eksploatacyjnych
(np.: kradzieże, wypadki, pożary, powodzie) oraz uszkodzenia mechaniczne powstałe na skutek
nieprawidłowej eksploatacji.
7. Kupujący, dostarczając Produkt do Serwisu, a w szczególności przesyłając go przez osoby trzecie,
zobowiązany jest zapewnić mu bezpieczne opakowanie. Wszelkiego rodzaju zniszczenia lub uszkodzenia
Produktu wynikające z jego niewłaściwego opakowania obciążają wyłącznie Kupującego. Wraz z Produktem
Kupujący jest winien dołączyć dokładny opis reklamowanej usterki. Zgłaszający reklamację powinien podać
do korespondencji swoje dane osobowe: imię, nazwisko, adres, numer telefonu (podstawa prawna: art. 23
ust.1pkt 3 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz.
926).