48
2-letnia Gwarancja na produkty DYMO
Zakupione przez Państwa urządzenie elektroniczne firmy DYMO jest objęte gwarancją przez okres 2 lat od daty zakupu. Gwarancja obejmuje
wady materiałowe i produkcyjne. Usługi gwarancyjne świadczy firma DYMO, która w przypadku reklamacji bezpłatnie naprawi lub wymieni
urządzenie - pod następującymi warunkami:
1 Reklamowane urządzenie musi być dostarczone wraz z opisem uszkodzenia, kopią dowodu zakupu oraz pełnymi danymi kontaktowymi
klienta, w tym adresem wysyłki (imię i nazwisko lub nazwa firmy, telefon, pełny adres z kodem pocztowym).
2 Urządzenia zwracane do DYMO muszą być należycie zapakowane. DYMO nie ponosi odpowiedzialności za zaginięcie lub uszkodzenie
urządzenia podczas transportu od klienta.
3 Urządzenie musi być używane ściśle zgodnie z dostarczoną Państwu instrukcją użytkowania. DYMO nie ponosi odpowiedzialności za
uszkodzenia spowodowane wypadkami, niewłaściwym użyciem, próbą modyfikacji produktu czy niedbalstwem użytkownika.
4 DYMO nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody lub straty następcze spowodowane urządzeniem czy akcesoriami do niego
bądź użyciem urządzenia czy akcesoriów, z wyjątkiem odpowiedzialności za śmierć lub obrażenia spowodowane takimi produktami.
5 Drukarki DYMO są przeznaczone do użytku tylko z etykietami marki DYMO. Niniejsza gwarancja nie obejmuje nieprawidłowego działania
lub uszkodzeń spowodowanych użyciem etykiet innych firm.
6 Niniejsza gwarancja nie umniejsza ustawowych uprawnień konsumenckich.
Zarejestruj się Gwarancja 2+1
Zarejestruj swój produkt DYMO i uzyskaj 1 dodatkowy rok gwarancji. Jako zarejestrowany użytkownik uzyskasz także:
Wsparcie techniczne od ekspertów
Pomocne wskazówki i porady dotyczące korzystania z produktu
Dostęp do ofert promocyjnych i informacji o nowych produktach
Zarejestruj już dziś, a wkrótce otrzymasz certyfikat przedłużonej gwarancji na produkt. Odwiedź witrynę www.dymo.com/register
Jak należy postępować w przypadku uszkodzenia urządzenia?
DYMO oferuje Państwu następujące opcje pomocy technicznej:
Witryna internetowa DYMO: W większości przypadków wystarczy odwiedzić witrynę www.dymo.com, gdzie uzyskają Państwo
potrzebną pomoc. Prosimy kliknąć łącze Pomoc, a znajdą Państwo informacje o produkcie, w tym najczęściej zadawane pytania (FAQs) i
rozwiązania znanych problemów ( na razie w wersji angielskiej).
Stanowisko pomocy (Biuro Obsługi Klienta) firmy DYMO: Mogą Państwo także skontaktować się ze stanowiskiem pomocy
telefonicznej. Osoba odbierająca telefon pomoże Państwu dokładnie określić charakter problemu oraz udzieli wskazówek, co do dalszego
postępowania:
POL 22 306 06 92 Intl +44 203 564 8356
Naprawa serwisowa: W przypadku zespsutej drukarki należy zarejestrować ją na stronie www.dymoservice.com. Otrzymają tam Państwo
dokładne instrukcje jak należy przesłać produkt w celu naprawy.