Aktualizowanie sterowników urządzeń ..........................................................................................................................25
7 Konserwacja, diagnostyka i rozwiązywanie drobnych problemów ....................................................................................26
Wyłączanie komputera....................................................................................................................................................26
W przypadku wystąpienia problemów............................................................................................................................26
W celu uzyskania dalszych informacji .....................................................................................................................26
Kontrola wzrokowa..................................................................................................................................................26
Podczas uruchamiania systemu......................................................................................................................27
Podczas pracy ..................................................................................................................................................27
Naprawa wykonywana przez klienta...............................................................................................................28
Migające diody lub kody dźwiękowe: interpretowanie kontrolek diagnostycznych POST i kodów
dźwiękowych............................................................................................................................................................28
Rozwiązywanie podstawowych problemów ...........................................................................................................28
Pomoc techniczna HP ..............................................................................................................................................29
Pomoc techniczna online.................................................................................................................................29
Obsługa klienta związana z naprawami komputerów ............................................................................29
Porady lub biuletyny i powiadomienia ....................................................................................................29
Powiadomienia o zmianie produktu........................................................................................................29
Kontakt telefoniczny z pomocą techniczną ....................................................................................................30
Lokalizowanie informacji o gwarancji .............................................................................................................30
8 Korzystanie z narzędzia HP PC Hardware Diagnostics........................................................................................................31
Korzystanie z narzędzia HP PC Hardware Diagnostics dla systemu Windows (tylko wybrane produkty).....................31
Korzystanie z identykatora błędu sprzętowego narzędzia HP PC Hardware Diagnostics dla
systemu Windows....................................................................................................................................................31
Uzyskiwanie dostępu do narzędzia HP PC Hardware Diagnostics dla systemu Windows .....................................31
Uzyskiwanie dostępu do narzędzia HP PC Hardware Diagnostics dla systemu Windows z poziomu
narzędzia Pomoc i obsługa techniczna HP (tylko wybrane produkty) ...........................................................32
Uzyskiwanie dostępu do programu HP PC Hardware Diagnostics dla systemu Windows z programu
Support Assistant ............................................................................................................................................32
Uzyskiwanie dostępu do programu HP PC Hardware Diagnostics dla systemu Windows z menu Start
(tylko wybrane produkty) ................................................................................................................................32
Pobieranie narzędzia HP PC Hardware Diagnostics dla systemu Windows............................................................33
Pobieranie najnowszej wersji narzędzia HP PC Hardware Diagnostics dla systemu Windows od rmy
HP .....................................................................................................................................................................33
Pobieranie narzędzia HP PC Hardware Diagnostics dla systemu Windows ze sklepu Microsoft Store..........33
Pobieranie narzędzia HP Hardware Diagnostics dla systemu Windows według nazwy lub numeru
produktu (dotyczy wybranych produktów).....................................................................................................33
Instalowanie narzędzia HP PC Hardware Diagnostics dla systemu Windows ........................................................34
Korzystanie z narzędzia HP PC Hardware Diagnostics UEFI ...........................................................................................34
Korzystanie z identykatora błędu sprzętowego narzędzia HP PC Hardware Diagnostics UEFI...........................34
Uruchamianie narzędzia HP PC Hardware Diagnostics UEFI (Diagnostyka sprzętu)..............................................34
Pobieranie narzędzia HP PC Hardware Diagnostics UEFI na napęd ash USB........................................................35
Pobieranie najnowszej wersji narzędzia HP PC Hardware Diagnostics UEFI ..................................................35
Pobieranie narzędzia HP PC Hardware Diagnostics UEFI według nazwy lub numeru produktu (dotyczy
wybranych produktów)....................................................................................................................................35
Korzystanie z ustawień funkcji Remote HP PC Hardware Diagnostics UEFI (dotyczy wybranych produktów)..............36
Pobieranie narzędzia Remote HP PC Hardware Diagnostics UEFI ..........................................................................36
Pobieranie najnowszej wersji narzędzia Remote HP PC Hardware Diagnostics UEFI.....................................36
Pobieranie narzędzia Remote HP PC Hardware Diagnostics UEFI według nazwy lub numeru produktu ......36
Dostosowywanie ustawień funkcji Remote HP PC Hardware Diagnostics UEFI .....................................................36
9 Instrukcje dotyczące pracy, rutynowej pielęgnacji i przygotowania komputera do transportu ........................................38
Zalecenia dotyczące pracy komputera i rutynowej pielęgnacji ......................................................................................38
Czyszczenie komputera...................................................................................................................................................39
Usuwanie brudu i kurzu z komputera......................................................................................................................39
Czyszczenie komputera za pomocą środków dezynfekujących .............................................................................39
Przygotowanie do transportu..........................................................................................................................................40
vi