Toshiba EPR202I-V Instrukcja obsługi

Kategoria
Gwarancja
Typ
Instrukcja obsługi

Niniejsza instrukcja jest również odpowiednia dla

PRZEDŁUŻENIE GWARANCJI I POLSKI 30
PL
KRAJE OBJĘTE USŁU
W przypadku zakupu przedłużenia gwarancji europejskiej ta usługa jest
dostępna w całej Europie we wszystkich krajach, w których firma Toshiba ma
autoryzowane serwisy.
W przypadku zakupu przedłużenia gwarancji międzynarodowej ta usługa
jest dostępna w krajach na całym świecie, w których firma Toshiba ma
autoryzowane serwisy.
UZYSKIWANIE USŁUGI
Aby uzyskać usługę, należy skontaktować się z lokalnym autoryzowanym
serwisem lub Centrum pomocy technicznej firmy Toshiba, które jest
otwarte w dni robocze w godzinach od 9:00 do 17:00 czasu miejscowego,
z wączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Najnowsze informacje
kontaktowe można znaleźć tutaj:
toshiba-europe.com/asp-locator
Aby pomóc agentom centrum pomocy w sprawnym zidentyfikowaniu
problemu i niezbędnych części zamiennych, należy przygotować opis
wszystkich występujących błędów i usterek.
Dzwoniąc do centrum pomocy, należy mieć dostęp do systemu firmy Toshiba
i być w stanie podać numer seryjny oraz numer modelu (umieszczone na
spodzie produktu firmy Toshiba).
Jeśli Centrum pomocy technicznej firmy Toshiba wykryje jakieś usterki
sprzętu, wszelki uszkodzony sprzęt będzie musiał zostać przesłany do
centrum serwisowego. Jeśli produkt jest objęty usługą odbioru do naprawy
i zwrotu do klienta, firma Toshiba zorganizuje odbiór wadliwego urządzenia od
klienta, naprawi je i zwróci. Firma Toshiba poniesie wszelkie koszty naprawy,
transportu i ubezpieczenia związane z tym procesem.
Przed uznaniem prawa do skorzystania z usługi firma Toshiba, jej autoryzowani
sprzedawcy i serwisy zastrzegają sobie prawo do zażądania dowodu zakupu
(na przykład opłaconej faktury autoryzowanego sprzedawcy z datą zakupu)
z modelem i numerem seryjnym.
ZOBOWIĄZANIA KLIENTA
Przed wysłaniem produktu firmy Toshiba do autoryzowanego serwisu firmy
Toshiba naly się upewnić, że została wykonana pełna kopia zapasowa
zapisanych na nim danych. Naly usunąć wszystkie dane oraz informacje
poufne, osobiste oraz stanowiące własność intelektualną.
Firma Toshiba nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia ani utratę
programów, danych czy nośników wymiennych. Nie odpowiada też za
przywracanie ani ponowne instalowanie programów i danych.
Firma Toshiba nie odpowiada za utratę zysków ani żadne straty wtórne,
utratę danych, utratę oprogramowania ani koszty zwzane z ponownym
konfigurowaniem oprogramowania.
OPIS USŁUGI
To przedłużenie gwarancji umożliwia wydłużenie gwarancji standardowej
o dodatkowy okres zgodnie z opisem zakupionej usługi.
Ta usługa jest dostępna w przypadku laptopów, komputerów All-in-One,
netbooków i tabletów firmy Toshiba (dalej nazywanych produktami). Więcej
informacji na temat zgodności produktów można znaleźć na stronie:
toshiba.pl/service
W przedłużonym okresie gwarancji można zanieść lub wyać uszkodzony
produkt firmy Toshiba do autoryzowanego serwisu firmy Toshiba, a koszty
części i robocizny związane z naprawą tego produktu zostaną pokryte przez
firmę Toshiba. Takie rozwiązanie zapewnia kompleksową ochronę inwestycji.
Te warunki stanowią wc dodatek do warunków gwarancji standardowej
i w razie sprzeczności są rozstrzygające.
Ta usługa jest dostępna wyłącznie w przypadku produktów zakupionych
w Europie.
Ta usługa nie wpływa na prawa ustawowe klienta.
REJESTRACJA I AKTYWACJA USŁUGI
Ta usługa jest ważna tylko w przypadku zakupienia jej w ciągu 1 roku od nabycia
produktu firmy Toshiba i należy ją aktywować w cgu 30 dni od zakupu. Aby
aktywować tę usługę, naly zarejestrować produkt w następującej witrynie
internetowej:
toshiba.pl/registration
Podczas rejestracji konieczne będzie podanie informacji o tej usłudze
i posiadanym produkcie oraz danych użytkownika, dlatego należy je
wcześniej przygotować. Jeśli usługa została już aktywowana podczas zakupu
w sklepie Toshiba Store, nie trzeba jej ponownie aktywować w naszej witrynie
internetowej.
Po przeprowadzeniu pomyślnej rejestracji klient otrzyma wiadomość e-mail
z potwierdzeniem i uzyska prawo do korzystania z tej uugi.
Ta usługa obejmuje tylko ten produkt firmy Toshiba, dla którego została
zarejestrowana.
ELEMENTY PODLEGAJĄCE WYMIANIE PRZEZ
YTKOWNIKA (CRU)
Pewne części serwisowe zaprojektowano specjalnie z myślą o łatwym
wyjęciu i wymianie przez klienta. Są one okrlane jako elementy podlegające
wymianie przez użytkownika (CRU, customer replaceable units). Jeśli
w trakcie diagnozowania i rozwiązywania problemów agent centrum pomocy
ustali, że klient może samodzielnie dokonać naprawy, firma Toshiba dostarczy
mu zarówno część serwisową, jak i dokumentację procedury wymiany. Na
żądanie firmy Toshiba naly zwrócić jej oryginalną część. Firma Toshiba
pokryje odpowiednie wydatki.
PRZEDŁUŻENIE GWARANCJI FIRMY TOSHIBA
POLSKI WARUNKI KORZYSTANIA Z USŁUGI 2
PRZEDŁUŻENIE GWARANCJI I POLSKI 31
PL
CZĘŚCI I MATERIAŁY
W całym okresie usługi firma Toshiba, weug własnego uznania, naprawi lub
wymieni bezpłatnie produkt lub dowolne części (oprócz akumulatorów) objęte
gwarancją standardową przy użyciu nowych lub fabrycznie odnowionych
części. Ze względu na specyfikę akumulatorów gwarancja na nie jest
ograniczona do 1 roku, chyba że zakupiona usługa obejmuje też opcję usługi
wymiany akumulatorów. Szczegółowy opis można znaleźć w sekcji „Opcje
usług dodatkowych”.
Każdy produkt lub element wymieniony lub naprawiony w ramach tej uugi
zostanie objęty gwarancją przez pozostały okres obowiązywania pierwotnej
gwarancji na produkt lub element albo przez okres trzech miesięcy
w zależności od tego, który z tych okresów jest dłuższy. Wszelkie produkty
lub elementy wymienione w ramach gwarancji przechodzą na własność firmy
Toshiba.
W przypadku konieczności wymiany klawiatury zostanie użyta tylko klawiatura
z układem angielskim lub układem w języku kraju, w którym jest oferowana
usługa (o ile taka klawiatura jest dostępna).
OGRANICZENIA USŁUGI
Ta usługa obejmuje tylko części i robociznę. Nie dotyczy awarii ani uszkodzeń
wywołanych przez czynniki zewnętrzne, szkody przypadkowe, niewłaściwe
ytkowanie, transport, zużycie, wirusy, używanie elementów i oprogramowania
firm innych niż Toshiba, modyfikacje, adaptacje, nieprawidłową instalację,
nieprawidłową konserwację, poprawki oprogramowania i zaniedbanie.
Ta usługa nie ma zastosowania do żadnego oprogramowania. Jeśli przyczyna
naprawy urządzenia nie jest objęta tą usługą, firma Toshiba zastrzega sobie
prawo do obciążenia klienta kosztami części i robocizny oraz powiązanymi
wydatkami.
Ta usługa i gwarancja standardowa nie mają zastosowania, jli awaria
produktu lub elementu wynika z serwisowania, konserwacji lub naprawiania
przez podmiot inny niż autoryzowany sprzedawca bądź autoryzowany serwis
firmy Toshiba, a także w przypadku, gdy etykiety/numery seryjne produktu lub
elementu zostały zmodyfikowane bądź są nieczytelne.
Tą usługą nie są objęte akcesoria. W przypadku ich awarii naly się
skontaktować z lokalnym sprzedawcą produktów firmy Toshiba.
Firma Toshiba zastrzega sobie prawo do zlecenia serwisowania
autoryzowanemu serwisowi firmy Toshiba.
Wykluczenia obowiązujące dla gwarancji standardowej dotyczą też tego
przedłużenia gwarancji. Szczegółowe informacje na temat wykluczeń
z gwarancji zawierają warunki gwarancji standardowej dostarczone wraz
z produktem.
OPCJE USŁUG DODATKOWYCH
W przypadku klientów z uprawnieniami do co najmniej jednej z następucych
opcji usług dodatkowych mają zastosowanie poniższe warunki:
a) Zachowanie dysku twardego
Zależnie od czasu trwania przedłużenia gwarancji, w ramach którego kupiono
opcję uugi zachowania dysku twardego, klient ma prawo do zachowania
pierwszego wadliwego dysku twardego, jeśli zajdzie konieczność wymiany
dysku w okresie objętym uugą. Dysk twardy pozostanie własnością klienta,
ale nie będzie podlegać żadnej bieżącej pomocy technicznej. Wszelkie
dodatkowe produkty lub elementy, jak również dodatkowe dyski twarde
wymienione w ramach gwarancji, przechodzą na własność firmy Toshiba.
Jeśli dla dysku twardego zostanie uruchomiona procedura wycofywania
wadliwego produktu z rynku, niniejsza usługa przestanie obejmować ten dysk
i trzeba będzie zwrócić go firmie Toshiba.
b) Usługa wymiany akumulatorów
Zależnie od czasu trwania przedłużenia gwarancji, w ramach którego
kupiono opcję usługi wymiany akumulatorów, gwarancja na akumulatory
zostanie odpowiednio przedłużona. W tym okresie klientowi przysługuje
możliwość wymiany akumulatorów po wygaśnięciu gwarancji standardowej
na akumulatory.
Z tej usługi można skorzystać tylko w przypadku akumulatorów o pojemności
poniżej 50%. Przed zgłoszeniem zamiaru skorzystania z usługi należy pobrać,
zainstalować i uruchomić udostępnione przez firmę Toshiba narzędzie
diagnostyczne, które ustali pozostałą pojemność akumulatorów.
Autoryzowany serwis firmy Toshiba ma obowiązek sprawdzić pozostą
pojemność akumulatorów po otrzymaniu produktu klienta. Autoryzowany
serwis firmy Toshiba zastrzega sobie prawo do przedstawienia klientowi
wyceny części, robocizny i wydatków, jeśli ustali, że pojemność akumulatorów
przekracza 50%.
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35
  • Page 36 36
  • Page 37 37
  • Page 38 38
  • Page 39 39
  • Page 40 40
  • Page 41 41
  • Page 42 42
  • Page 43 43
  • Page 44 44
  • Page 45 45
  • Page 46 46
  • Page 47 47
  • Page 48 48
  • Page 49 49

Toshiba EPR202I-V Instrukcja obsługi

Kategoria
Gwarancja
Typ
Instrukcja obsługi
Niniejsza instrukcja jest również odpowiednia dla