PRZEDŁUŻENIE GWARANCJI I POLSKI 30
PL
KRAJE OBJĘTE USŁUGĄ
W przypadku zakupu przedłużenia gwarancji europejskiej ta usługa jest
dostępna w całej Europie we wszystkich krajach, w których firma Toshiba ma
autoryzowane serwisy.
W przypadku zakupu przedłużenia gwarancji międzynarodowej ta usługa
jest dostępna w krajach na całym świecie, w których firma Toshiba ma
autoryzowane serwisy.
UZYSKIWANIE USŁUGI
Aby uzyskać usługę, należy skontaktować się z lokalnym autoryzowanym
serwisem lub Centrum pomocy technicznej firmy Toshiba, które jest
otwarte w dni robocze w godzinach od 9:00 do 17:00 czasu miejscowego,
z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Najnowsze informacje
kontaktowe można znaleźć tutaj:
toshiba-europe.com/asp-locator
Aby pomóc agentom centrum pomocy w sprawnym zidentyfikowaniu
problemu i niezbędnych części zamiennych, należy przygotować opis
wszystkich występujących błędów i usterek.
Dzwoniąc do centrum pomocy, należy mieć dostęp do systemu firmy Toshiba
i być w stanie podać numer seryjny oraz numer modelu (umieszczone na
spodzie produktu firmy Toshiba).
Jeśli Centrum pomocy technicznej firmy Toshiba wykryje jakieś usterki
sprzętu, wszelki uszkodzony sprzęt będzie musiał zostać przesłany do
centrum serwisowego. Jeśli produkt jest objęty usługą odbioru do naprawy
i zwrotu do klienta, firma Toshiba zorganizuje odbiór wadliwego urządzenia od
klienta, naprawi je i zwróci. Firma Toshiba poniesie wszelkie koszty naprawy,
transportu i ubezpieczenia związane z tym procesem.
Przed uznaniem prawa do skorzystania z usługi firma Toshiba, jej autoryzowani
sprzedawcy i serwisy zastrzegają sobie prawo do zażądania dowodu zakupu
(na przykład opłaconej faktury autoryzowanego sprzedawcy z datą zakupu)
z modelem i numerem seryjnym.
ZOBOWIĄZANIA KLIENTA
Przed wysłaniem produktu firmy Toshiba do autoryzowanego serwisu firmy
Toshiba należy się upewnić, że została wykonana pełna kopia zapasowa
zapisanych na nim danych. Należy usunąć wszystkie dane oraz informacje
poufne, osobiste oraz stanowiące własność intelektualną.
Firma Toshiba nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia ani utratę
programów, danych czy nośników wymiennych. Nie odpowiada też za
przywracanie ani ponowne instalowanie programów i danych.
Firma Toshiba nie odpowiada za utratę zysków ani żadne straty wtórne,
utratę danych, utratę oprogramowania ani koszty związane z ponownym
konfigurowaniem oprogramowania.
OPIS USŁUGI
To przedłużenie gwarancji umożliwia wydłużenie gwarancji standardowej
o dodatkowy okres zgodnie z opisem zakupionej usługi.
Ta usługa jest dostępna w przypadku laptopów, komputerów All-in-One,
netbooków i tabletów firmy Toshiba (dalej nazywanych produktami). Więcej
informacji na temat zgodności produktów można znaleźć na stronie:
toshiba.pl/service
W przedłużonym okresie gwarancji można zanieść lub wysłać uszkodzony
produkt firmy Toshiba do autoryzowanego serwisu firmy Toshiba, a koszty
części i robocizny związane z naprawą tego produktu zostaną pokryte przez
firmę Toshiba. Takie rozwiązanie zapewnia kompleksową ochronę inwestycji.
Te warunki stanowią więc dodatek do warunków gwarancji standardowej
i w razie sprzeczności są rozstrzygające.
Ta usługa jest dostępna wyłącznie w przypadku produktów zakupionych
w Europie.
Ta usługa nie wpływa na prawa ustawowe klienta.
REJESTRACJA I AKTYWACJA USŁUGI
Ta usługa jest ważna tylko w przypadku zakupienia jej w ciągu 1 roku od nabycia
produktu firmy Toshiba i należy ją aktywować w ciągu 30 dni od zakupu. Aby
aktywować tę usługę, należy zarejestrować produkt w następującej witrynie
internetowej:
toshiba.pl/registration
Podczas rejestracji konieczne będzie podanie informacji o tej usłudze
i posiadanym produkcie oraz danych użytkownika, dlatego należy je
wcześniej przygotować. Jeśli usługa została już aktywowana podczas zakupu
w sklepie Toshiba Store, nie trzeba jej ponownie aktywować w naszej witrynie
internetowej.
Po przeprowadzeniu pomyślnej rejestracji klient otrzyma wiadomość e-mail
z potwierdzeniem i uzyska prawo do korzystania z tej usługi.
Ta usługa obejmuje tylko ten produkt firmy Toshiba, dla którego została
zarejestrowana.
ELEMENTY PODLEGAJĄCE WYMIANIE PRZEZ
UŻYTKOWNIKA (CRU)
Pewne części serwisowe zaprojektowano specjalnie z myślą o łatwym
wyjęciu i wymianie przez klienta. Są one określane jako elementy podlegające
wymianie przez użytkownika (CRU, customer replaceable units). Jeśli
w trakcie diagnozowania i rozwiązywania problemów agent centrum pomocy
ustali, że klient może samodzielnie dokonać naprawy, firma Toshiba dostarczy
mu zarówno część serwisową, jak i dokumentację procedury wymiany. Na
żądanie firmy Toshiba należy zwrócić jej oryginalną część. Firma Toshiba
pokryje odpowiednie wydatki.
PRZEDŁUŻENIE GWARANCJI FIRMY TOSHIBA
POLSKI WARUNKI KORZYSTANIA Z USŁUGI 2