●
Skorzystaj z obszernego wsparcia technicznego online dostępnego na stronie
http://www.hp.com/
support.
●
Więcej ogólnych sugestii na ten temat znajduje się w części
Pomocne wskazówki
na stronie 10 niniejszego podręcznika.
Aby pomóc w rozwiązywaniu problemów w trybie online, dostępna jest usługa natychmiastowej pomocy
HP Instant Support Professional Edition, która oferuje funkcje diagnostyki z automatycznym usuwaniem
problemów. Aby skontaktować się ze wsparciem technicznym HP, można użyć funkcji czatu online
programu HP Instant Support Professional Edition. Usługa natychmiastowej pomocy HP Instant Support
Professional Edition jest dostępna na stronie:
http://www.hp.com/go/ispe.
W Centrum wsparcia biznesowego (BSC, Business Support) na stronie
http://www.hp.com/go/
bizsupport można uzyskać najnowsze informacje dotyczące pomocy online, pobrać oprogramowanie i
sterowniki, uzyskać proaktywne powiadomienia, a także skorzystać z porad innych użytkowników i
ekspertów z firmy HP należących do międzynarodowej wspólnoty.
Jeżeli zajdzie potrzeba skontaktowania się ze wsparciem technicznym, należy się odpowiednio
przygotować w celu uzyskania poprawnej obsługi:
●
Zapewnij sobie dostęp do komputera podczas rozmowy.
●
Zapisz numer seryjny komputera i numer identyfikacyjny produktu, a także numer seryjny monitora.
●
Przeznacz odpowiednio dużo czasu na rozwiązanie problemu z pomocą technika serwisu.
●
Usuń wszelki sprzęt dodany ostatnio do systemu komputerowego.
●
Usuń wszystkie zainstalowane ostatnio programy.
UWAGA: W celu uzyskania informacji o sprzedaży i rozszerzeniach gwarancji (pakiety Care Pack)
należy zadzwonić do lokalnego punktu serwisowego lub dystrybutora.
Pomocne wskazówki
Jeżeli w trakcie pracy wystąpią problemy w działaniu komputera, monitora lub oprogramowania, przed
przystąpieniem do wykonywania dalszych czynności należy przejrzeć poniższą listę:
●
Sprawdź, czy komputer i monitor są podłączone do sprawnego gniazda sieci elektrycznej.
●
Sprawdź, czy przełącznik wyboru napięcia zasilania (dostępny w niektórych modelach) został
ustawiony na wartość odpowiednią dla danego regionu (115 V lub 230 V).
●
Sprawdź, czy komputer jest włączony i czy świeci się dioda zasilania.
●
Sprawdź, czy monitor jest włączony i czy świeci się zielona dioda zasilania monitora.
●
Jeżeli obraz na monitorze jest niewyraźny, zwiększ jasność i kontrast.
●
Naciśnij i przytrzymaj dowolny klawisz. Jeżeli system emituje sygnały dźwiękowe, oznacza to, że
klawiatura działa prawidłowo.
●
Sprawdź, czy wszystkie kable s
ą prawidłowo i solidnie podłączone.
●
Przywróć komputer do normalnego trybu, naciskając dowolny klawisz na klawiaturze lub
naciskając przycisk zasilania. Jeżeli system pozostaje w stanie wstrzymania przez dłużej niż cztery
sekundy, wyłącz komputer, naciskając przycisk zasilania i przytrzymując go w tej pozycji przez co
najmniej 4 sekundy, a następnie ponownie naciśnij przycisk zasilania, aby włączyć komputer.
10 Rozdział 2 Rozwiązywanie problemów PLWW