POMOC TECHNICZNA
W przypadku wystąpienia problemów związanych z produktem wejdź na stronę
http://ts.thrustmaster.com i kliknij Technical Support (Pomoc techniczna). Na tej stronie dostępne
są różne narzędzia (często zadawane pytania (FAQ), najnowsze wersje sterowników i
oprogramowania itp.), które mogą pomóc w rozwiązaniu problemu. Jeśli problem nie ustąpi, możesz
skontaktować się z działem pomocy technicznej do produktów Thrustmaster („pomoc techniczna”):
Pocztą e-mail:
Chcąc skorzystać z pomocy technicznej za pośrednictwem poczty e-mail, należy najpierw
zarejestrować się online. Podane informacje pomogą konsultantom w szybszym rozwiązaniu
problemu. Kliknij Registration (Rejestracja) w lewej części strony pomocy technicznej i wykonaj
instrukcje wyświetlane na ekranie. Jeśli jesteś już zarejestrowanym użytkownikiem, uzupełnij pola
Username (Nazwa użytkownika) i Password (Hasło), a następnie kliknij Login (Zaloguj).
INFORMACJE O GWARANCJI
Firma Guillemot Corporation S.A. („Guillemot”) udziela klientowi obowiązującej na całym świecie
gwarancji, że niniejszy produkt Thrustmaster będzie wolny od wad materiałowych i produkcyjnych
przez okres dwóch (2) lat od pierwotnej daty zakupu. Jeśli w okresie gwarancji wystąpią objawy
mogące świadczyć o wadzie produktu, należy niezwłocznie skontaktować się z działem pomocy
technicznej, który wskaże dalszy sposób postępowania. W razie potwierdzenia wady produkt należy
zwrócić w punkcie zakupu (lub innym miejscu wskazanym przez dział pomocy technicznej).
W ramach niniejszej gwarancji wadliwy produkt zostanie naprawiony lub wymieniony, zgodnie z
decyzją działu pomocy technicznej. Jeśli zezwala na to obowiązujące prawo, całkowita
odpowiedzialność firmy Guillemot i jej podmiotów zależnych (łącznie z odpowiedzialnością za szkody
pośrednie) ogranicza się do naprawy lub wymiany produktu Thrustmaster. Niniejsza gwarancja nie
wpływa na prawa klienta wynikające z przepisów dotyczących sprzedaży dóbr konsumenckich.
Niniejsza gwarancja nie obowiązuje: (1) w przypadku, gdy produkt został zmodyfikowany, otwarty,
zmieniony albo uszkodzony na skutek nieodpowiedniego lub nadmiernego użytkowania, niedbałości,
wypadku, normalnego zużycia lub z innego powodu niezwiązanego z wadą materiałową ani
produkcyjną; (2) w razie nieprzestrzegania instrukcji podanych przez dział pomocy technicznej; (3) w
odniesieniu do oprogramowania niewydanego przez firmę Guillemot, jako że oprogramowanie to jest
objęte szczegółową gwarancją zapewnianą przez jego wydawcę.
Dodatkowe postanowienia gwarancyjne
W USA i Kanadzie niniejsza gwarancja ogranicza się do wewnętrznych mechanizmów i zewnętrznej
obudowy produktu. Wszelkie gwarancje domniemane, w tym gwarancje pokupności i przydatności do
określonego celu, są ograniczone czasowo do dwóch (2) lat od daty zakupu i podlegają warunkom
określonym w niniejszym dokumencie gwarancji. Firma Guillemot Corporation S.A. ani jej firmy
stowarzyszone w żadnym wypadku nie odpowiadają za szkody wtórne ani przypadkowe wynikające
z naruszenia jakichkolwiek gwarancji wyraźnych lub domniemanych. Niektóre stany/prowincje nie
zezwalają na ograniczenie czasu trwania gwarancji domniemanych lub ograniczenie
odpowiedzialności za straty przypadkowe/wtórne, więc powyższe ograniczenie może Ciebie nie
dotyczyć. Niniejsza gwarancja przyznaje Ci określone prawa, a ponadto mogą przysługiwać Ci inne
prawa zależnie od stanu lub prowincji.