XPS 2.010 ARC WHITE
WSPARCIE TECHNICZNE
Jeśli będziesz mieć problem z zakupionym produktem, wejdź na stronę http://ts.hercules.com i wybierz swój
język. Znajdziesz na niej wiele funkcjonalnych narzędzi (FAQ, najnowsze wersje sterowników i oprogramowania),
które mogą pomóc w rozwiązaniu problemu. Jeśli problem nadal będzie istniał, możesz skontaktować się z
działem wsparcia technicznego Hercules („Wsparcie techniczne”):
Wysyłając e-mail:
By móc skontaktować się z naszym działem wsparcia technicznego przez e-mail, musisz się najpierw
zarejestrować na stronie internetowej http://ts.hercules.com/. Udzielone informacje pomogą naszym technikom w
jak najszybszym rozwiązaniu twojego problemu.
Kliknij na Product Registration (Rejestracja produktu) i postępuj zgodnie z poleceniami pojawiającymi się na
ekranie. Jeśli już zarejestrowałeś swój produkt, wpisz swoje dane w pola Username (Nazwa użytkownika) i
Password (Hasło), a następnie kliknij na Login (Zaloguj).
INFORMACJE NA TEMAT GWARANCJI
Na całym świecie Guillemot Corporation S.A. („Guillemot”) udziela konsumentowi gwarancji, że niniejszy produkt
Hercules będzie wolny od wad materiałowych i fabrycznych przez okres dwóch (2) lat od daty oryginalnego
zakupu. Jeśli produkt okaże się wadliwy w trakcie trwania gwarancji, należy natychmiast skontaktować się z
działem wsparcia technicznego, który udzieli informacji na temat procedury. Jeśli wada się potwierdzi, produkt
należy zwrócić w miejscu jego nabycia (lub jakimkolwiek innym wskazanym przez wsparcie techniczne).
W kontekście tej gwarancji, wadliwy produkt konsumenta zostanie, zależnie od decyzji wsparcia technicznego,
naprawiony lub wymieniony. W sytuacjach dopuszczalnych przez obowiązujące prawo, pełna odpowiedzialność
firmy Guillemot i jego jednostek zależnych (w tym dla szkód pośrednich) ograniczona jest do naprawy lub
wymiany produktu Hercules. Zapisy niniejszej gwarancji nie wpływają na prawa ustawowe konsumenta odnośnie
ustawodawstwa obowiązującego przy sprzedaży dóbr konsumenckich.
Niniejsza gwarancja nie ma zastosowania: (1) jeśli produkt uległ modyfikacjom, został otwarty, zmieniony lub
zniszczony w wyniku niewłaściwego użycia, zaniedbania, wypadku, normalnego zużycia lub innej przyczyny
niezwiązanej z wadą materiałową lub fabryczną; (2) w przypadku niezastosowania się do poleceń wsparcia
technicznego; (3) gwarancja nie obejmuje oprogramowania wydanego przez firmę inną niż Guillemot, które
podlega zapisom gwarancji udzielonej przez jego wydawcę.
Prawa autorskie
© 2011 Guillemot Corporation S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Hercules® są znakami towarowymi i zastrzeżonymi znakami towarowymi Guillemot Corporation S.A. Wszystkie
inne znaki towarowe i nazwy handlowe są niniejszym potwierdzone i stanowią one własność odpowiednich
właścicieli. Ilustracje nie są wiążące. Zawartość, projekty i specyfikacje mogą ulec zmianie bez uprzedzenia i
mogą różnić się w zależności od kraju.
ZALECENIA DOT. OCHRONY ŚRODOWISKA
Gdy użyteczność tego produktu dobiegnie końca, nie należy go wyrzucać razem z
odpadami domowymi, lecz odnieść go do wyspecjalizowanego punktu zbiórki zużytego
sprzętu elektrycznego i elektronicznego (WEEE), gdzie zostanie on poddany recyklingowi.
Potwierdza to symbol, jaki znajduje się na produkcie, podręczniku użytkownika lub
opakowaniu.
Zależnie od ich rodzaju, wiele surowców można odzyskać. Recykling i inne formy
przetwarzania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego znacznie pomagają chronić
środowisko naturalne.
Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat najbliższego punktu zbiórki należy skontaktować się z lokalnymi
władzami.