39 40
Rozwiązywanie problemów �
Przed skontaktowaniem się z działem pomocy technicznej sprawdź,
czy stosowałeś się do następujących zaleceń:
• W celu zapewnienia optymalnego działania zaleca się pełne
naładowanie baterii ( ).
• Unikaj przechowywania dużych ilości danych w pamięci telefonu,
ponieważ może to mieć wpływ na jego działanie.
• Podczas formatowania telefonu lub aktualizacji oprogramowania
korzystaj z opcji Przywracania ustawień fabrycznych
i narzędzia Mobile Upgrade (aby przywrócić ustawienia
fabryczne, jednocześnie przytrzymaj przycisk Zasilania oraz
przycisk Zwiększania głośności, kiedy telefon jest wyłączony).
WSZYSTKIE dane użytkownika: kontakty, zdjęcia, wiadomości
i pliki, pobrane aplikacje zostaną bezpowrotnie utracone.
Zaleca się utworzenie kopii zapasowej danych telefonu za
pomocą programu Smart Suite przed jego sformatowaniem lub
aktualizacją.
Sprawdź również, czy problem nie został opisany poniżej.
Nie mogę uruchomić telefonu bądź jest on zablokowany
• Jeżeli uruchomienie telefonu nie jest możliwe, ładuj go przez co
najmniej 20 minut, aby zapewnić minimalne naładowanie baterii,
a następnie spróbuj ponownie go uruchomić.
• Jeżeli telefon stale wyświetla animację uruchamiania i wyłączania
i uzyskanie dostępu do interfejsu użytkownika nie jest możliwe,
naciśnij i przytrzymaj przycisk Zmniejszania głośności,
aby uruchomić tryb awaryjny. W ten sposób wyeliminowane
zostaną problemy z uruchamianiem systemu operacyjnego
spowodowane aplikacjami stron trzecich.
• Jeżeli żadna metoda nie przynosi rezultatu, zresetuj telefon,
naciskając przycisk Zasilania i Zwiększania głośności
(przytrzymując oba) lub uaktualnij oprogramowanie.
Telefon nie odpowiada przez kilka minut
• Uruchom telefon ponownie, przytrzymując przycisk Zasilania.
• Wyjmij i ponownie włóż baterię, a następnie włącz telefon.
• Jeśli telefon dalej się nie włącza, przywróć ustawienia fabryczne,
aby zresetować telefon lub skorzystaj z narzędzia FOTA, aby
zaktualizować oprogramowanie.
Zastrzeżenia prawne
Ze względu na różne wersje oprogramowania oraz odmienne usługi
oferowane przez operatorów mogą wystąpić różnice pomiędzy
informacjami znajdującymi się w niniejszej instrukcji a działaniem
telefonu.
TCL Communication nie ponosi żadnej odpowiedzialności za takie
różnice (jeśli występują) ani za ich możliwe następstwa. W takim
przypadku wyłączną odpowiedzialność ponosi operator. W telefonie
mogą znajdować się materiały, w tym aplikacje i oprogramowanie
w postaci plików wykonywalnych lub w postaci kodu źródłowego,
dostarczone przez strony trzecie do zamieszczenia w telefonie
(„Materiały stron trzecich”). Wszystkie materiały stron trzecich
znajdujące się w telefonie są dostarczane „tak jak są” i nie obejmuje
ich żadna gwarancja wyraźna lub dorozumiana, w tym gwarancja
wartości handlowej i przydatności do określonego celu lub użytku,
gwarancja współdziałania z innymi materiałami lub aplikacjami
nabywcy oraz gwarancja nienaruszalności praw autorskich.
Nabywca potwierdza, że firma TCL Communication spełniła
wszystkie zobowiązania związane z jakością, nałożone na nią jako na
producenta telefonów komórkowych, wynikające z prawa własności
intelektualnej. TCL Communication w żadnym wypadku nie ponosi
odpowiedzialności za niemożność działania lub nieprawidłowe
działanie materiałów stron trzecich w tym telefonie ani za brak ich
kompatybilności z innymi urządzeniami należącymi do nabywcy.
TCL Communication, w maksymalnym zakresie dozwolonym przez
prawo, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek skargi,
żądania, powództwa lub działania prawne, w szczególności –
lecz niewyłącznie – czynności prawa czynów niedozwolonych,
bez względu na podstawę prawną, wynikające z zastosowania lub
prób zastosowania w jakikolwiek sposób Materiałów stron trzecich.
Ponadto znajdujące się w telefonie Materiały stron trzecich,
dostarczone bezpłatnie przez TCL Communication, mogą wiązać się
z ewentualnymi płatnymi aktualizacjami; TCL Communication nie
ponosi żadnej odpowiedzialności związanej z opisanymi kosztami
ponoszonymi wyłącznie przez nabywcę. Dostępność aplikacji zależy
od kraju i operatora sieci, w której działa telefon; w żadnym wypadku
listy aplikacji i oprogramowania dostarczonej z telefonem nie można
traktować jako wiążącej ze strony TCL Communication; lista ta stanowi
jedynie informację dla nabywcy. Z tego powodu TCL Communication
nie ponosi żadnej odpowiedzialności za brak dostępności jednej lub
większej liczby aplikacji zamawianych przez klienta; ich dostępność
zależy od kraju i operatora sieci, z której korzysta nabywca. TCL
Communication zastrzega sobie prawo do wprowadzania lub
usuwania Materiałów stron trzecich z telefonu w dowolnym czasie
bez powiadomienia; w żadnym wypadku TCL Communication nie
ponosi odpowiedzialności za wszelkie następstwa usunięcia takich
materiałów wynikające z użytkowania lub prób użytkowania tych
aplikacji i Materiałów stron trzecich przez nabywcę.