• Górne prowadzenie pancerza:
(Łańcuch powinien być na największej tarczy
i największej koronce.)
Dodać 10 mm do długości pancerza od końca, który jest
włożony do uchwytu pancerza, do końca, który włożony
jest do ogniwa.
• Dolne prowadzenie pancerza:
(Łańcuch powinien być na największej tarczy i największej koronce.)
Ustawić długość pancerza tak, aby tworzył łagodny łuk oraz tak, żeby ogniwo
zatrzymywało się w miejscu, gdzie istnieje mała szpara pomiędzy ogniwem a jego
blokadą.
Przerzutka tylna
Metoda regulacji
Techniczna instrukcja serwisowa SI-5WH0A-001
Poluzować pokrętło regulacyjne
pancerza dopóki łańcuch nie dotknie
trzeciej koronki i nie zacznie hałasować.
(w lewo)
Dokręcać pokrętło regulacyjne linki
dopóki łańcuch nie wróci na drugą
koronkę. (w prawo)
Najlepsze ustawienie
Najlepsze ustawienie jest wówczas, kiedy dźwignia zmiany biegów
jest przestawiana tylko tyle, aby wykasować luz, a łańcuch dotyka
trzeciej koronki i powoduje hałas.
Przestawić dźwignię do pierwotnego położenia (położenie, kiedy dźwignia *
przerzuciła łańcuch na drugą koronkę i kiedy została puszczona) i obrócić
korbę w prawo. Jeżeli łańcuch dotyka trzeciej koronki i generuje hałas,
obracać powoli pokrętłem regulacyjnym pancerzem dokręcając go dopóki
hałas nie ustąpi i łańcuch nie zacznie przemieszczać się płynnie.
Założyć łańcuch na najmniejszą przednią
tarczę i największą koronkę tylną i obrócić
ramię korby do tyłu. Następnie obrócić śrubę
regulacyjną B, aby ustawić kółko
prowadzące tak blisko koronki jak to
możliwe, ale tak, aby jej nie dotykało.
Następnie ustawić łańcuch na najmniejszej
koronce i powtórzyć powyższe czynności,
pamiętając, aby kółko prowadzące nie
dotknęło koronki.
Kilka razy poruszyć dźwignią w celu przesunięcia łańcucha na
drugą koronkę. Następnie, naciskając na dźwignię tak, aby
skasować luz w dźwigni, obrócić korbą.
Regulacja SIS
Śruba regulacyjna
napięcia B
Największa zębatka Najmniejsza zębatka
Krążek prowadzący
Największa
zębatka
Pociągnąć
Rowek
Uwaga: Upewnić się, że linka jest
przymocowana w rowku.
Moment dokręcania:
5 - 7 Nm
2. Mocowanie i zabezpieczanie linki
Przyłączyć linkę do tylnej przerzutki i po usunięciu luzu początkowego linki,
ponownie przymocować tylną przerzutkę, jak pokazano na rysunku.
Zabezpieczyć linkę ciągnąc ją obcęgami z siłą 5 - 10 kg.
3. Regulacja dolna
Obrócić śrubę regulacji dolnej tak, aby kółko
prowadzące przesunęło się do położenia
bezpośrednio pod największą koronką.
4. Jak używać śruby regulacyjnej B
W celu zapewnienia najlepszego działania przerzutki SIS należy okresowo smarować
wszystkie elementy przeniesienia napędu.
Kiedy następuje zmiana
na trzeci bieg
Luz
Kiedy nie słychać
dźwięku
Długość łańcucha
Dodać dwa ogniwa (z łańcuchem na największej
koronce i największej tarczy)
Łańcuch
Duża tarcza
Największa
zębatka
Zabezpieczanie linki i regulacja przełożenia
Montaż tylnej przerzutki
Wepchnąć i
dokręcić
Moment dokręcania:
8 - 10 Nm
Klucz imbusowy 5 mm
Umieścić pancerz tak, aby nie dotykał kosza i błotnika, w przeciwnym wypadku może
wystąpić problem z działaniem przerzutki.
Długość pancerza (RD-TX71/RD-TX51) ustawić następująco.
Oparcie pancerza
Człon łączący
Największa
zębatka
Największa
tarcza
Blokada
ogniwa
Człon łączący
Pozycja łańcucha
Największa
zębatka
Największa
tarcza
Pozycja łańcucha
Linka wewnętrzna
1. Regulacja górna
Obrócić śrubę regulacji górnej, aby ustawić
tak, że kółko prowadzące znajdzie się pod
krawędzią zewnętrzną najmniejszej koronki,
patrząc od tyłu.
maks.
kąt
maks.
kąt
Uwaga: w razie wprowadzenia ulepszeń dane techniczne mogą ulec zmianie bez powiadomienia. (Polish)
Kółko prowadzące
Zewnętrzna krawędź
najmniejszej koronki
Śruba
regulacji
górnej
Śruba regulacji
dolnej
pokrętło
regulacyjne
RD-TX71
RD-TX51
RD-TX31
pokrętło
regulacyjne
RD-TX71
RD-TX51
RD-TX31
SI-5WH0A-001-03
Przyłączyć linkę do przerzutki jak pokazano na rysunku.