17
Gigaset C530HX / QHSG PL (IM-Ost) pl / A31008-M2761-R701-1-V943 / appendix_legal_QHSG_HX.fm / 6/7/17
Template Go, Version 1, 01.07.2014 / ModuleVersion 1.0
Obsługa klienta i pomoc
Dodatek
Obsługa klienta i pomoc
Czy mają Państwo pytania? Gigaset oferuje Państwu do dyspozycji wszechstronny serwis.
Szybką pomoc serwisową uzyskacie Państwo w instrukcji obsłu
gi dostępnej w internecie oraz w witrynie por-
talu internetowego Gigaset pod adresem
www.gigaset.com/service.
Znajdziesz tam informacje oraz różne usłu
gi dla swojego produktu Gigaset:
• Pytania i odpowiedzi (FAQ)
• Sprawdzenie kompatybilności
• Kontakt
Infolinia Polska 801 140 160
Koszt połączenia według stawki operatora.
Należy przygotować dowód zakupu.
Należy pamiętać, że jeśli produkt Gigaset nie jest spr
zedawany przez autoryzowanych dystrybutorów w kraju,
produkt może nie być w pełni kompatybilny z krajową siecią telefoniczną. Na opakowaniu, w pobliżu znaku
CE, widnieje informacja dla jakiego kraju jest on przeznaczony.
Używanie sprzętu niezgodnie z powyższym zaleceniem lub zaleceniami w instrukcji obsługi, czy też niezgod-
nie z jego przeznaczeniem, ma wpływ na warunki gwarancji i ogranicza roszczenia klienta (naprawa lub
w
ymiana produktu).
W celu wykonania naprawy gwarancyjnej użytkownik zob
owiązany jest dostarczyć dokument zakupu z wid-
niejącą datą oraz wypełnioną i podstemplowaną kartę gwarancyjną.
Gwarancja
Warunki gwarancji
1 Niniejsza gwarancja obowiązuje na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
2 Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów
o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
3 Gigaset Communications Austria GmbH z siedzibą w Wiedniu, Modecenterstraße 17 gwarantuje sprawne
działanie produktu przez okres 24 miesięcy od daty zakupu, umieszczonej na niniejszej karcie gwaran-
cyjnej oraz dowodzie zakupu. Na akumulatory gwarancja udzielana jest na okres 6 miesięcy od daty
zakupu.
4 Karta gwarancyjna jest nieważna w następujących przypadkach:
• brak pieczątki i podpisu sprzedawcy
• numer fabryczny/seryjny produktu lub datę sprzedaży w jakikolwiek sposób zmieniono, zamazano,
usunięto lub zatarto
5 Usterki produktu ujawnione w okresie gwarancyjnym będą usuwane bezpłatnie w ciągu 14 dni roboczych
od daty przyjęcia produktu do Autoryzowanego Punktu Serwisowego Gigaset.
6 Warunkiem wykonania naprawy jest dostarczenie produktu z ważną kartą gwarancyjną.
7 Wydanie produktu po naprawie nastąpi w miejscu oddania do naprawy.
8 Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi, do których wykonania
zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie.
9 Użytkownikowi przysługuje prawo wymiany produktu lub części produktu na nowy, wolny od wad, jeżeli:
a. w okresie gwarancji Autoryzowany Punkt Serwisowy Gigaset dokona czterech napraw istotnych, a pro-
dukt nadal będzie wykazywał wady, które uniemożliwiają jego używanie zgodnie z przeznaczeniem
b. Autoryzowany Punkt Serwisowy Gigaset stwierdzi na piśmie, że usterka jest niemożliwa do usunięcia.
Za wadę istotną uznaje się takie uszkodzenie produktu, które uniemożliwia korzystanie z produktu zgod-
nie z jego przeznaczeniem. Wymianie podlega wyłącznie ta część produktu, w której nastąpiła usterka. W
przypadku braku możliwości wymiany na taki sam produkt, dokonana zostanie wymiana na produkt o nie
gorszych parametrach funkcjonalnych od produktu podlegającego wymianie