Gwarancja
Gwarancja Blaupunkt
Szanowni Państwo,
dziękujemy za zakup produktu z kategorii Akcesoria: Dom i Ogród marki Blaupunkt i gratulujemy wyboru.
Blaupunkt Competence Center – 2N-Everpol Sp. z o.o., 02-801 Warszawa, Puławska 403a (zwany w dalszej części dokumentu BLAUPUNKT)
niniejszym gwarantuje, że produkt jest wolny od wad materiałowych i produkcyjnych w warunkach normalnego użytkowania i konserwacji.
1. Gwarancja na niniejszy produkt wynosi 24 miesiące od daty zakupu, z tym zastrzeżeniem, że gwarancja na baterię znajdującą się w
produkcie wynosi 6 miesięcy od daty zakupu. Warunkiem skorzystania z uprawnień gwarancyjnych jest zachowanie dowodu zakupu.
2. Niniejsza gwarancja obowiązuje wyłącznie w odniesieniu do produktów zakupionych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
3. Opisane usterki produktu zostaną bezpłatnie usunięte na podstawie zaakceptowanej gwarancji poprzez BLAUPUNKT lub
autoryzowany serwis gwarancyjny. Wykonanie obowiązków gwarancyjnych nastąpi w terminie 21 dni od dnia dostarczenia produktu
do serwisu.
4. BLAUPUNKT lub autoryzowany serwis zastrzegają sobie prawo do swobodnego decydowania, czy jako alternatywa do naprawy
produktu nie nastąpi jego wymiana. Może to być również produkt równoważny. BLAUPUNKT lub autoryzowany serwis nie ponoszą
odpowiedzialności za możliwe niezgodności wynikające z różnicy produktów.
5. Prawo do naprawy gwarancyjnej może być dochodzone wyłącznie po dostarczeniu uszkodzonego produktu do serwisu.
6. BLAUPUNKT lub autoryzowany serwis nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek bezpośrednie lub pośrednie straty, np. utratę
zysków, wynikające z wady lub usterki produktu.
7. BLAUPUNKT lub autoryzowany serwis zastrzegają sobie prawo do odmowy naprawy produktu w okresie gwarancyjnym, jeśli numer
seryjny produktu został usunięty, zmieniony lub jest nieczytelny.
8. Gwarancja nie obejmuje zarysowań, przebarwień, uszkodzeń mechanicznych, termicznych, chemicznych. Ponadto, gwarancja wygasa
w całości z powodu szkód spowodowanych przez: niewłaściwe/niedbałe obchodzenie się z produktem, nieprzestrzeganie instrukcji
obsługi, użycie niezgodnie z przeznaczeniem, nie wykonywanie właściwej konserwacji sprzętu zalecanej przez producenta,
naprawy/zmiany, które nie były wykonywane przez autoryzowany serwis, uszkodzone wyposażenie, niewłaściwe akcesoria,
nieprawidłowe podłączenie, niewłaściwy montaż, nieprawidłową instalację oprogramowania, niewłaściwe przechowywanie (w
skrajnych temperaturach lub wilgotności), dostanie się wody, piasku, kurzu itp. do produktu, siły
wyższe, takie jak błyskawica/przepięcia/ogień.
9. Gwarancją nie są objęte elementy szklane (np. dzbanki, talerze), sznury przyłączeniowe, sieciowe, żarówki, filtry, części i akcesoria
ulegające zużyciu przy normalnym użytkowaniu oraz serwis na życzenie Klienta.
10. Czynności związane z odkamienianiem, konserwacją, czyszczeniem urządzenia nie wchodzą w zakres napraw gwarancyjnych. W
przypadku konieczności ich wykonania serwis może naliczyć dodatkową opłatę.
11. Wszystkie części, które zostały zastąpione lub wymienione w trakcie naprawy, stają się własnością firmy BLAUPUNKT.
12. BLAUPUNKT lub autoryzowany serwis powszechnie używają fabrycznie nowych części, jednak zastrzegają sobie prawo do
wykorzystania części odnowionych lub naprawianych.
13. Naprawa i serwis produktu przez autoryzowany serwis odbywa się zgodnie ze specyfikacjami firmy BLAUPUNKT.
14. Podczas dostarczania do serwisu, uszkodzony produkt musi zostać dobrze zapakowany/zabezpieczony w oryginalnym opakowaniu w
celu ochrony przed dalszymi uszkodzeniami podczas transportu. BLAUPUNKT lub autoryzowany serwis nie ponosi odpowiedzialności
za jakiekolwiek szkody, które mogą powstać w trakcie przesyłki do serwisu w wyniku nieodpowiedniego zabezpieczenia produktu.
BLAUPUNKT lub autoryzowany serwis nie ponosi odpowiedzialności za utratę mienia podczas przesyłki do serwisu.
15. BLAUPUNKT lub autoryzowany serwis nie zapewnia Klientowi produktów zastępczych na czas naprawy.
16. Niniejsza gwarancja udzielana jest wyłącznie konsumentom, to jest osobom fizycznym nabywającym produkt na podstawie czynności
prawnej niezwiązanej bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą lub zawodową.
17. Do reklamowanego na zasadach niniejszej gwarancji produktu musi zostać dołączony oryginalny dowód zakupu oraz szczegółowy
opis usterki.
18. Niniejsza gwarancja, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy
sprzedanej.
Celem realizacji niniejszej gwarancji należy skontaktować się bezpośrednio ze sprzedawcą, od którego zakupiono niniejszy produkt; będzie on
Państwa przedstawicielem w okresie gwarancyjnym. Dodatkowe informacje można również znaleźć na naszej stronie internetowej
www.blaupunkt.com
Ponadto, można wysłać uszkodzony produkt bezpośrednio do serwisu:
Blaupunkt Competence Center
SERWIS
2N-Everpol Sp. z o.o.
Puławska 12, 05-532 Baniocha
tel. 22 331 99 54
2N-Everpol Sp. z o.o. | 2022 | © Blaupunkt zastrzega sobie wszelkie prawa, w tym prawo własności przemysłowej oraz wszystkie prawa do dysponowania,
takie jak kopiowanie i przekazywanie osobom trzecim.