13
WARUNKI GWARANCJI
1. Niniejsza gwarancja jest udzielana przez firmę BROWIN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sp. k. z siedzibą przy ul. Pryncypalnej 129/141; 93-373 Łódź, nazywaną w dalszej części gwarancji
Gwarantem.
2. Niniejsza gwarancja dotyczy wyłącznie sprzętu używanego na terytorium Polski.
3. Okres gwarancji na produkt wynosi 12 miesięcy od daty zakupu sprzętu.
4. W przypadku wad uniemożliwiających korzystanie ze sprzętu, okres gwarancji ulega przedłużeniu
o czas od dnia zgłoszenia wady do dnia wykonania naprawy.
5. Gwarancja uprawnia do bezpłatnych napraw nabytego sprzętu, polegających na usunięciu wad
fizycznych, które ujawniły się w okresie gwarancyjnym, z zastrzeżeniem punktu 11.
6. Zgłoszenie wady sprzętu powinno zawierać:
dowód zakupu towaru;
nazwę i model towaru wraz ze zdjęciami uzasadniającymi reklamację.
Reklamujący powinien spakować produkt, odpowiednio zabezpieczając go przed
uszkodzeniem w czasie transportu.
7. Gwarant w terminie 14 dni od daty zgłoszenia wady ustosunkuje się do zgłoszonej reklamacji.
Jeżeli do dokonania naprawy wystąpi konieczność sprowadzenia części zamiennych z zagranicy,
termin naprawy może ulec przedłużeniu do czasu sprowadzenia niezbędnej elementów, lecz
maksymalnie do 30 dni roboczych od daty otrzymania towaru do naprawy.
8. Gwarancja obejmuje wszelkie wady materiałowe i produkcyjne ujawnione w czasie normalnej
eksploatacji zgodnie z przeznaczeniem sprzętu i zaleceniami podanymi na opakowaniu lub w
instrukcji użytkowania. Warunkiem udzielenia gwarancji jest użytkowanie sprzętu zgodnie z
instrukcją.
9. Zakres czynności naprawy gwarancyjnej nie obejmuje czyszczenia, konserwacji, przeglądu
technicznego, wydania ekspertyzy technicznej.
10. Gwarancja nie obejmuje:
uszkodzeń mechanicznych, chemicznych, termicznych i korozji;
uszkodzeń spowodowanych działaniem czynników zewnętrznych, niezależnych od
producenta, a w szczególności wynikłych z użytkowania niezgodnego z instrukcją
obsługi;
usterek powstałych w wyniku niewłaściwego montażu sprzętu;
samowolnych, dokonywanych przez użytkownika lub inne nieupoważnione osoby
napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych;
użytkowanie poza normalnym zakresem konsumenckiego zastosowania w warunkach
domowych.
11. Powyższe oświadczenie nie ma wpływu na statutowe prawa konsumenta wynikające z
odpowiednich praw krajowych i na prawa konsumenta w stosunku do sprzedawcy, u którego
zakupiono ten produkt. Niniejsza gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie
ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
12. Gwarancja nie nadaje Kupującemu prawa do domagania się zwrotu utraconych zysków
związanych z uszkodzeniem urządzenia oraz strat związanym z powodu uszkodzenia sprzętu.
13. W przypadku zapotrzebowania na usługi serwisu, w ramach gwarancji lub bez, należy
skontaktować się ze sprzedawcą, u którego zakupiono produkt. Przed skontaktowaniem się ze
sprzedawcą lub serwisem zalecamy dokładnie przeczytanie broszury z instrukcjami dołączonej do
produktu.
14. W przypadku zakupu bezpośrednio u producenta reklamacje można składać bezpośrednio na
stronie www.browin.pl w zakładce Zgłaszanie reklamacji lub za pośrednictwem drogi elektronicznej
pod adresem reklamacje@browin.pl. W przypadku zakupu u dystrybutora zaleca się dokonanie
zgłoszenia za jego pośrednictwem.