5
Za pomocą przepustnicy drążka sterowego zwiększ prędkość
obrotową silnika i wykonaj czynność:
• Jeśli silnik nie zwiększa prawidłowo prędkości i nie
powraca do pracy na biegu jałowym, ponownie wykonaj
poprzednią czynność, aby wyregulować mechanizm
przepustnicy drążka sterowego w tulei.
• Jeśli silnik prawidłowo zwiększa prędkość i prawidłowo
wraca do pracy na biegu jałowym, przejdź do następnego
kroku.
6
Wyreguluj położenie uchwytu siłownika przepustnicy, aż
w lince nie będzie luzu, a silnik będzie pracował prawidłowo
na biegu jałowym.
7
Dokręć uchwyt siłownika przepustnicy na rozgałęziaczu
silnika, aby wyregulować napięcie przewodu.
8
W razie potrzeby wyłącz silnik.
Mercury Połączenia dla silników o mocy od 8
do 9,9 KM
Numer Część Uwagi
Przewód
siłownika prze
pustnicy (ze
skrzynki
siłownika prze
pustnicy)
Podłącz przewód siłownika przepustnicy do
mechanizmu gaźnika przed przymoco
waniem go do uchwytu przewodu przepust
nicy (Podłączanie przewodu siłownika
przepustnicy do mechanizmu gaźnika,
strona 2).
Uchwyt przewodu
przepustnicy
Przymocuj przewód siłownika przepustnicy
do uchwytu przewodu przepustnicy za
pomocą dołączonych opasek zaciskowych
(Mocowanie przewodu siłownika przepust
nicy do uchwytu w przypadku większości
typu silników, strona 6).
Miejsce montażu
rozgałęziacza
Odkręć śruby rozgałęziacza i użyj ich do
zamocowania uchwytu przewodu przepust
nicy .
Mechanizm
gaźnika
Przed zainstalowaniem mechanizmu
gaźnika należy go najpierw złożyć
(Składanie mechanizmu gaźnika, strona 2).
Dźwignia prze
pustnicy gaźnika
silnika
Odkręć śrubę dociskową na dźwigni prze
pustnicy, aby zdjąć pręt mechanizmu prze
pustnicy drążka sterowego i zamon
tować mechanizm gaźnika oraz plasti
kowe podkładki.
Pręt mechanizmu
przepustnicy
drążka sterowego
Wymień ten pręt mechanizmu przepustnicy
drążka sterowego na nowy pręt znajdujący
się w woreczku z częściami. Zachowaj ten
pręt mechanizmu przepustnicy drążka
sterowego na wypadek konieczności przy
wrócenia fabrycznej konfiguracji silnika
w przyszłości.
Ustawianie elementów mechanizmu dla prawidłowego
działania na biegu jałowym
Po zainstalowaniu elementów siłownika przepustnicy na silniku
należy je wyregulować, aby silnik pracował prawidłowo na biegu
jałowym.
1
Poluzuj uchwyt siłownika przepustnicy na rozgałęziaczu
silnika do momentu, gdy siłownik przepustnicy nie będzie
otwierał dźwigni przepustnicy gaźnika.
W przewodzie siłownika przepustnicy powinien być
wyczuwalny luz.
2
Ustaw przepustnicę drążka sterowego na biegu jałowym,
uruchom silnik i wykonaj czynność:
• Jeśli silnik nie pracuje prawidłowo na biegu jałowym,
poluzuj śrubę dociskową dźwigni przepustnicy gaźnika
i wyreguluj mechanizm przepustnicy drążka sterowego, aż
silnik będzie pracował prawidłowo na biegu jałowym
i dokręć śrubę.
• Jeśli silnik pracuje prawidłowo na biegu jałowym, przejdź
do następnego kroku.
3
Za pomocą przepustnicy drążka sterowego zwiększ prędkość
obrotową silnika i wykonaj czynność:
• Jeśli silnik nie zwiększa prawidłowo prędkości i nie
powraca do pracy na biegu jałowym, ponownie wykonaj
poprzednią czynność, aby wyregulować mechanizm
przepustnicy drążka sterowego.
• Jeśli silnik prawidłowo zwiększa prędkość i prawidłowo
wraca do pracy na biegu jałowym, przejdź do następnego
kroku.
4
Wyreguluj położenie uchwytu siłownika przepustnicy, aż
w lince nie będzie luzu, a silnik będzie pracował prawidłowo
na biegu jałowym.
5
Dokręć uchwyt siłownika przepustnicy na rozgałęziaczu
silnika, aby wyregulować napięcie przewodu.
6
W razie potrzeby wyłącz silnik.
Mercury Połączenia dla silników o mocy od
15 do 20 KM
Numer Część Uwagi
Przewód
siłownika prze
pustnicy (ze
skrzynki siłownika
przepustnicy)
Podłącz przewód siłownika przepustnicy do
mechanizmu gaźnika przed przymoco
waniem go do uchwytu przewodu przepust
nicy (Podłączanie przewodu siłownika
przepustnicy do mechanizmu gaźnika,
strona 2).
Uchwyt przewodu
przepustnicy
Przymocuj przewód siłownika przepustnicy
do uchwytu przewodu przepustnicy za
pomocą śrub na uchwycie (Mocowanie
przewodu siłownika przepustnicy do
uchwytu na silniki Mercury o mocy od 15 do
20 KM, strona 4).
Miejsce montażu
rozgałęziacza
Odkręć śruby rozgałęziacza i użyj ich do
zamocowania uchwytu przewodu przepust
nicy .
Mechanizm
gaźnika
Przed zainstalowaniem mechanizmu
gaźnika należy go najpierw złożyć
(Składanie mechanizmu gaźnika, strona 2).
Dźwignia prze
pustnicy gaźnika
silnika
Odłącz mechanizm przepustnicy drążka
sterowego od dźwigni przepustnicy, aby
zainstalować mechanizm gaźnika .
Mechanizm prze
pustnicy drążka
sterowego
Wymień fabryczny mechanizm przepust
nicy drążka sterowego na nową część,
która znajduje się w woreczku z częściami
(Modyfikowanie mechanizmu przepustnicy
drążka sterowego, strona 5).
Mocowanie przewodu siłownika przepustnicy do
uchwytu na silniki Mercury o mocy od 15 do 20 KM
Przed przymocowaniem przewodu do uchwytu należy podłączyć
koniec przewodu siłownika przepustnicy do mechanizmu
4