Pilot sterowania na kablu ControlTalk Universal
™
jest wyposażony
wjeden przycisk iwbudowany mikrofon, co umożliwia
łatwe przełączanie między słuchaniem muzyki azestawem
głośnomówiącym.
Aby połączyć urządzenie, należy podłączyć koniec kabla słuchawek
iSport
®
Freedom bliższy pilotowi ControlTalk Universal
™
do gniazda
wdolnej części lewego lub prawego nausznika, adrugi koniec do
gniazda stereo 3,5mm odtwarzacza muzyki.
Odbieranie połączenia: Po alercie oprzychodzącym połączeniu
nacisnąć przycisk sterowania ControlTalk Universal
™
izwolnić go.
Kończenie połączenia: Wprzypadku większości telefonów należy
nacisnąć przycisk sterowania izwolnić go. Natomiast na wybranych
telefonach wymagane jest naciśnięcie przycisku iprzytrzymanie go.
Korzystanie zfunkcji wstrzymywania połączeń: Większość
(ale nie wszystkie) telefonów działa wsposób następujący:
Po alercie oprzychodzącym połączeniu wtrakcie połączenia
nacisnąć przycisk sterowania izwolnić go, aby odebrać połączenie
ijednocześnie wstrzymać pierwsze. Aby ponownie przełączyć na
pierwsze połączenie, należy nacisnąć przycisk sterowania izwolnić
go. Nacisnąć przycisk sterowania iprzytrzymać go, aby zakończyć
bieżące połączenie iprzełączyć na połączenie wstrzymane.
Odtwarzanie lub wstrzymywanie odtwarzania utworu lub
wideo: Nacisnąć przycisk środkowy izwolnić go. Powtórzyć
czynność, aby wznowić odtwarzanie.
Funkcjonalność różni się wzależności od urządzenia. Więcej
informacji ofunkcjonalności urządzenia można znaleźć na stronie:
MonsterProducts.com/mp3/ctuniversalworks.asp
„Docieranie” słuchawek
Czy jest coś takiego, jak okres docierania słuchawek? Tak, można?
Tak powiedzieć. Podobnie do innych wysokiej klasy produktów,
np. samochodów, słuchawki są urządzeniem mechanicznym, które
dopasowuje się po pewnym czasie użytkowania. Nowe słuchawki
brzmią niesamowicie od razu po zakupie, ale będą brzmiały jeszcze
lepiej po użyciu. Zaleca się ich ciągłe używanie przez osiem godzin.
Okres „docierania” to 20godzin używania.
OGRANICZONA GWARANCJA DLA KLIENTÓW
Firma Monster, LLC, 7251 West Lake Mead Blvd., Las Vegas, NV 89128, USA, [NIE
WYSYŁAĆ ZWROTÓW PRODUKTÓW NA TEN ADRES — NALEŻY POSTĘPOWAĆ
ZGODNIE ZINSTRUKCJAMI PRZEDSTAWIONYMI WPONIŻSZEJ CZĘŚCI „JAK ZGŁOSIĆ
REKLAMACJĘ ZTYTUŁU GWARANCJI?”] (415) 840-2000 („Monster”) udziela tę
Ograniczoną gwarancję. Przepisy ustaw lub prawo zwyczajowe mogą dawać Użytkownikowi
dodatkowe prawa lub środki, które nie są ograniczane przez tę Ograniczoną gwarancję.
DEFINICJE
„Właściwe użycie” oznacza osobiste użytkowanie Produktu (i) do celów prywatnych
(wodróżnieniu od celów komercyjnych), (ii) zgodnie zobowiązującym prawem, kodeksami
lub przepisami (wtym bez ograniczeń zprawem budowlanym i/lub prawem elektrycznym),
(iii) zgodnie zzaleceniami producenta i/lub instrukcjami zawartymi wmateriałach
idokumentacji dostarczonej zProduktem oraz (iv) przy zastosowaniu odpowiedniego
uziemienia ochronnego, jeżeli dotyczy.
„Autoryzowany sprzedawca” oznacza dowolnego dystrybutora, pośrednika lub sprzedawcę,
który (i) jest należycie upoważniony do prowadzenia działalności ima zezwolenie na sprzedaż
Użytkownikowi Produktu na mocy prawa obowiązującego wmiejscu zakupu Produktu, (ii)
zakupił Produkt bezpośrednio od rmy Monster lub podmiotu powiązanego umownie zrmą
Monster oraz wzgodzie zpostanowieniami takiej umowy oraz (iii) sprzedał Użytkownikowi
Produkt nowy iworyginalnym opakowaniu.
„Formalna reklamacja ztytułu gwarancji” oznacza reklamację złożoną zgodnie
zwarunkami ustalonymi wczęści „Formalna reklamacja ztytułu gwarancji”.
„Produkt” oznacza Produkt (i) wymieniony wponiższych danych technicznych, (ii)
kupiony przez Użytkownika od Autoryzowanego sprzedawcy jako nowy iworyginalnym
opakowaniu oraz (iii) którego numer seryjny, jeżeli jest na Produkcie, nie został usunięty,
zmieniony ani zamazany.
„Wada produktu” lub „Wadliwy produkt” oznacza usterkę Produktu istniejącą wmomencie
odbioru Produktu od Autoryzowanego sprzedawcy, która uniemożliwia działanie Produktu
zgodnie zdokumentacją rmy Monster dostarczoną zproduktem, chyba że usterka ta
została spowodowana wcałości lub wczęści przez (a) dowolne użycie inne niż Właściwe
użycie; (b) transport, zaniedbanie, niewłaściwe użycie lub nadużycie przez osobę inną
niż pracownik rmy Monster; (c) zmianę, manipulację lub modykację Produktu przez
osobę inną niż pracownik rmy Monster; (d) wypadek (inny niż wadliwe działanie, które
wprzeciwnym razie byłoby uznane za Wadę produktu); (e) konserwację lub serwis Produktu
przez osobę inną niż pracownik rmy Monster; (f) narażenie Produktu na działanie ciepła,
jasnego światła, promieni słonecznych, cieczy, piasku lub innych zanieczyszczeń; lub (g)
działań będących poza kontrolą rmy Monster, wtym, lecz nie wyłącznie sił wyższych,
pożaru, burz, trzęsień ziemi lub powodzi.
„Okres gwarancyjny” oznacza okres, wtrakcie którego rma Monster musi otrzymać
Formalną reklamację ztytułu gwarancji. Różne Okresy gwarancyjne związane zWadami
produktu zdeniowano wponiższych danych technicznych. Bieg Okresu gwarancyjnego
zaczyna się wdniu zakupu lub odbioru (zależnie od tego, która wystąpi później) Produktu
od Autoryzowanego sprzedawcy zgodnie zdokumentem, takim jak faktura, paragon lub
list przewozowy, wystawionym przez Autoryzowanego sprzedawcę. Jeżeli Użytkownik
nie ma dowodu zdatą zakupu lub odbioru, wtedy bieg Okresu gwarancyjnego zaczyna
się trzy (3) miesiące po wydaniu Produktu przez rmę Monster lub opuszczeniu fabryki
zgodnie zdanymi waktach rmy Monster. Okres gwarancyjny kończy się po upływie okresu
zdeniowanego wdanych technicznych lub po przeniesieniu własności Produktu, zależnie
od tego która znich będzie wcześniejsza. Ponadto należy zadzwonić do rmy Monster
iuzyskać numer upoważnienia do zwrotu (RAN — Return Authorization Number) (jak
opisano wczęści „Jak zgłosić reklamację ztytułu gwarancji?”) wciągu dwóch (2) miesięcy od
stwierdzenia Wady produktu (lub prawdopodobnego stwierdzenia, jeżeli ta Wada produktu
była oczywista).
„Użytkownik” oznacza pierwszą osobę zyczną, która kupiła Produkt woryginalnym
opakowaniu od Autoryzowanego sprzedawcy. Ograniczona gwarancja nie dotyczy osób
ani podmiotów, które kupiły Produkt (i) używany lub rozpakowany, (ii) wcelu odsprzedaży,
najmu lub innego komercyjnego użycia lub (iii) od innej osoby niż Autoryzowany
sprzedawca.
ZAKRES OGRANICZONEJ GWARANCJI
PRODUKTY. Jeżeli Produkt miał Wadę produktu wmomencie zakupu przez Użytkownika
od Autoryzowanego sprzedawcy irma Monster otrzyma od Użytkownika Formalną
reklamację ztytułu gwarancji (i) wciągu dwóch (2) miesięcy od stwierdzenia Wady produktu
(lub prawdopodobnego stwierdzenia, jeżeli ta Wada produktu była oczywista) i(ii) przed
upływem Okresu gwarancyjnego dotyczącego Wadliwego produktu, rma Monster umożliwi
Użytkownikowi skorzystanie zjednego znastępujących środków: Firma Monster (1) naprawi
lub, wedle wyłącznego uznania, wymieni Wadliwy produkt lub (2) zwróci Użytkownikowi
środki wwysokości ceny zakupu zapłaconej rmie Monster lub Autoryzowanemu
sprzedawcy za Wadliwy produkt, jeżeli naprawa lub wymiana są niemożliwe lub nie można
ich wykonać wodpowiednim czasie. UWAGA: WPEŁNYM ZAKRESIE DOZWOLONYM PRZEZ
OBOWIĄZUJĄCE PRAWO FIRMA MONSTER NIE PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA ŻADNE
SZKODY UBOCZNE, WYNIKOWE LUB POŚREDNIE OBJĘTE TĄ OGRANICZONĄ GWARANCJĄ.
POSTANOWIENIA OGÓLNE
WYBÓR SYSTEMU PRAWNEGO/JURYSDYKCJI. Ograniczona gwarancja iwszelkie
spory wynikające zOgraniczonej gwarancji lub powiązane znią („Spory”) powinny być
rozstrzygane według prawa jurysdykcji, wktórej Użytkownik zakupił Produkt.
INNE PRAWA. OGRANICZONA GWARANCJA DAJE UŻYTKOWNIKOWI SPECJALNE PRAWA,
AUŻYTKOWNIK MOŻE MIEĆ RÓWNIEŻ INNE PRAWA RÓŻNIĄCE SIĘ WZALEŻNOŚCI
OD JURYSDYKCJI, IKTÓRE NIE POWINNY BYĆ OGRANICZANE PRZEZ TĘ OGRANICZONĄ
GWARANCJĘ.* GWARANCJA JEST WAŻNA TYLKO WODNIESIENIU DO UŻYTKOWNIKA
INIE MOŻNA JEJ PRZENOSIĆ ANI PRZEKAZYWAĆ. Jeżeli jakiekolwiek postanowienia
tej Ograniczonej gwarancji są niezgodne zprawem, nieważne lub nieegzekwowalne,
postanowienia te powinny być uznane za rozdzielne inie powinny wpływać na ważność
pozostałych postanowień. Wprzypadku jakiejkolwiek niespójności między wersją wjęzyku
angielskim awersjami winnych językach obowiązuje wersja wjęzyku angielskim.
REJESTRACJA. Zaleca się rejestrację Produktu wwitrynie www.MonsterProducts.com.
Brak rejestracji nie powoduje utraty przez Użytkownika praw ztytułu gwarancji.
DANE TECHNICZNE
Model produktu Okres gwarancyjny słuchawek
Produkt dostarczony ztą
gwarancją
Jeden (1) rok wprzypadku produktów sprzedawanych
wAmeryce Północnej, Ameryce Południowej oraz
Azji iPacyku
Dwa (2) lata wprzypadku produktów sprzedawanych
wEuropie
REKLAMACJA ZTYTUŁU GWARANCJI
JAK ZGŁOSIĆ REKLAMACJĘ ZTYTUŁU GWARANCJI? Wprzypadku stwierdzenia Wady
produktu należy wykonać następujące czynności: (1) Zadzwonić do rmy Monster wciągu
dwóch (2) miesięcy od stwierdzenia Wady produktu (lub prawdopodobnego stwierdzenia, jeżeli
ta Wada produktu była oczywista). (2) Podać szczegółowy opis wystąpienia uszkodzenia. (3)
Uzyskać numer upoważnienia do zwrotu (RAN — Return Authorization Number). (4) Wysłać
Produkt na własny koszt (zostanie zwrócony, jeżeli Użytkownik będzie uprawniony do naprawy
Produktu wramach tej ograniczonej gwarancji) do rmy Monster celem werykacji uszkodzenia
wraz zkopią paragonu lub dowodu zakupu (faktura lub list przewozowy) dotyczącego tego
Produktu, wypełnionym formularzem reklamacyjnym inumerem upoważnienia do zwrotu (RAN)
nadrukowanym na zewnątrz paczki zwrotnej. Instrukcje dotyczące zwrotów są umieszczone
wformularzu reklamacyjnym.
NUMERY TELEFONÓW. Wprzypadku zakupu Produktu wStanach Zjednoczonych (1-877-800-
8989), Ameryce Łacińskiej (Meksyk 011-882-800-8989) lub Azji iPacyku (Chiny 400-820-8973)
należy wysyłać korespondencję na adres: Monster, Inc., 455 Valley Drive, Brisbane, CA 94005 (NIE
WYSYŁAĆ ZWROTÓW PRODUKTÓW NA TEN ADRES —
NALEŻY POSTĘPOWAĆ ZGODNIE ZINSTRUKCJAMI PRZEDSTAWIONYMI WPOWYŻSZEJ
CZĘŚCI „JAK ZGŁOSIĆ REKLAMACJĘ ZTYTUŁU GWARANCJI?”). Jeżeli Produkt został
zakupiony wAustralii, należy kontaktować się zagentem rmy Monster pod adresem: Convoy
International Pty Ltd (02 9700 0111), Unit 7, 1801 Botany Rd, Banksmeadow, NSW 2019 Australia.
Wprzypadku zakupu Produktu winnym regionie należy wysyłać korespondencję na adres:
Monster Cable International Ltd., Ballymaley Business Park, Gort Road, Ennis, Co. Clare, Irlandia.
Można dzwonić pod jeden zwskazanych poniżej numerów telefonicznych: Kanada 866-348-
4171, Irlandia 353 65 68 69 354, Austria 0800296482, Belgia 0800-79201, Czechy 800-142471,
Dania 8088-2128, Finlandia 800-112768, Francja 0800-918201, Niemcy 0800-1819388, Grecja
00800-353-12008, Włochy 800-871-479, Holandia 0800-0228919, Norwegia 800-10906, Rosja
810-800-20051353, Hiszpania 900-982-909, Szwecja 020-792650, Szwajcaria 0800834659, Wielka
Brytania 0800-0569520.
DALSZE POSTĘPOWANIE. Firma Monster sprawdzi, czy Produkt rzeczywiście ma wadę. Firma
Monster może, wedle własnego uznania, nakazać Użytkownikowi uzyskanie szacunkowego
kosztu naprawy zcentrum serwisowego. Po uzyskaniu szacunkowego kosztu naprawy
Użytkownik otrzyma instrukcje dotyczące prawidłowego przesyłania rmie Monster
szacunkowego kosztu naprawy ifaktury celem jej opłacenia. Możliwe jest negocjowanie zrmą
Monster opłat za naprawy.
OKRES REALIZACJI. Jeżeli Użytkownik dostarczy Formalną reklamację ztytułu gwarancji
izastosuje się do wszystkich postanowień tej Ograniczonej gwarancji, rma Monster dołoży
wszelkich starań, aby pozytywnie rozpatrzyć sprawę wciągu trzydziestu (30) dni od odbioru
Formalnej reklamacji ztytułu gwarancji (jeżeli Użytkownik mieszka wStanach Zjednoczonych
— poza nimi okres ten wynosi czterdzieści pięć (45) dni), chyba że przeszkody będące poza
kontrolą rmy Monster opóźnią ten proces.
* Produkty są objęte gwarancjami, których nie można wykluczyć na podstawie australijskiego
prawa konsumenckiego. Użytkownik jest uprawniony do wymiany produktu lub zwrotu kosztów
wprzypadku poważnej wady oraz odszkodowania za wszelkie inne dające się wdużym stopniu
przewidzieć straty lub szkody. Użytkownik jest również uprawniony do naprawy lub wymiany
produktów, jeżeli produkty mają niewystarczającą jakość iniezgodność ta jest niewystarczająca,
aby zaliczyć ją jako poważną wadę.
Wersja 121912 — GLOBALNIE ©2014 Monster, LLC