Opakowanie stanowi integralną część produktu. Dodatkowo wszystkie opakowania produktów będących w
dystrybucji rmy Listan posiadają zgodnie z polskim prawem etykiety zawierające dane teleadresowe rmy oraz
polską nazwę towaru wraz z kodem produktu.
W przypadku klientów końcowych roszczenia gwarancyjne mogą być rozpatrywane bezpośrednio przez dział
serwisu rmy Listan pod następującym adresem:
SERWIS Listan Poland sp. z o.o.
ul. Fortuny 12
01-339 Warszawa
Tel.: +48 22 664 80 22, 664 20 58
Fax: +48 22 666 30 41
Aby ułatwić sprawne rozpatrzenie zgłoszeń gwarancyjnych konieczne jest podjęcie następujących czynności:
Klient powinien skontaktować się z rmą Listan korzystając z podanego numeru telefonu.
Po uzgodnieniu drogą telefoniczną, klient powinien przesłać wadliwy produkt rmie Listan wraz z dowodem
zakupu, krótkim opisem usterki oraz adresem zwrotnym. Zgłoszenie zostanie bezzwłocznie ocenione i rozpa-
trzone. Klient końcowy ponosi koszty przesłania wadliwego produktu rmie Listan.
Po zakończeniu badania, produkt zostanie wymieniony lub naprawiony przez rmę Listan i przesłany do
klienta na koszt rmy Listan. W przypadku uznania, że roszczenie gwarancyjne jest bezzasadne (zob. punkt 4:
Wyłączenie gwarancji) produkt zostanie odesłany z raportem z testów, nie zostanie jednak naprawiony.
Jeśli urządzenie zostało uszkodzone lub zniszczone wskutek działania siły wyższej lub czynnika środowiskowe-
go (wilgoć, ciepło, wyładowanie elektryczne, nadmierne obciążenie, kurz itp.)
Jeśli urządzenie było przechowywane lub użytkowane w warunkach niezgodnych ze specykacją techniczną
produktu opisaną w dokumentacji produktu.
Jeśli przyczyną uszkodzenia była niewłaściwa obsługa.
Jeśli urządzenie było otwierane, naprawiane lub modykowane bez uzyskania zgody.
Jeśli urządzenie wykazuje jakiekolwiek uszkodzenie mechaniczne.
W przypadku indywidualnych komponentów, które ulegają zużyciu związanemu z użytkowaniem lub innemu
naturalnemu zużyciu.
Częściowo lub całkowicie rozmontowane lub przerabiane zasilacze nie mogą być przedmiotem zgłoszeń gwa-
rancyjnych.
Kupujący może skorzystać z roszczenia gwarancyjnego w punkcie zakupu produktu lub bezpośrednio w Listan
Poland Sp. z o. o. - za wyjątkiem ostatnich 12 miesięcy gwarancji na zasilacze be quiet! DARK POWER PRO oraz
Straight Power (realizacja tylko w Listan).
zasilacze be quiet! DARK POWER PRO
P8
36 miesięcy (ostatnie 12 miesięcy – realizacja gwarancji tylko w
Listan Poland Sp. z o.o.)
zasilacze be quiet! STRAIGHT POWER
E7
36 miesięcy (ostatnie 12 miesięcy – realizacja gwarancji tylko w
Listan Poland Sp. z o.o.)
zasilacze be quiet! PURE POWER
L7
24 miesiące
wentylatory be quiet! SilentWings 24 miesiące
Pełna treść „Ogólnych warunków i zasad gwarancji rmy Listan Poland Sp. z o.o.” dostępna jest na www.listan.
pl oraz www.be-quiet.pl w zakładce „Serwis”.
•
•
•
•
•
•
•
•