Haba 304667 Instrukcja obsługi

Typ
Instrukcja obsługi
1
Kapitan Sudoku
Logiczna łamigłówka dla jednego gracza od lat 5 do 99.
Ilustracje: Sandra Kretzmann
Redakcja: Annemarie Wolke
Zawartość
2 plansze magnetyczne, 36 magnetycznych kart Sudoku, koperta z 25 obustronnie
zadrukowanymi kartami z łamigłówką, instrukcja do gry.
Cel gry
Każda z 36 łamigłówek ma pola puste oraz te wypełnione. Celem gry jest poprawne
uzupełnienie kartami sudoku wszystkich pustych pól na planszy.
Przed pierwszą rozgrywką:
Ostrożnie wypchnij z ramek magnetyczne karty i wyrzuć niepotrzebne skrawki. Środkowy
element planszy wypełniający mapę również nie będzie potrzebny i można go wyrzucić.
Przygotowanie
Jedną planszę włóż do górnej części puszki, a drugą do dolnej. Wszystkie karty sudoku
ułóż na planszy z morskim tłem. Z koperty wylosuj jedną kartę z łamigłówką. Gwiazdki
znajdujące się po lewej stronie karty wskazują na poziom trudności łamigłówki (*= łatwa,
**= średnia, ***= trudna). Po środku planszy z mapą ułóż wybraną łamigłówkę.
304667
2
Rozgrywka
Teraz spróbuj wypełnić wszystkie puste pola łamigłówki. Należy stosować się do
następujących zasad:
Na każdym polu możesz położyć tylko jedną kartę
W każdej linijce dany obrazek może pojawić się tylko raz
Dozwolone Niedozwolone
W każdej kolumnie obrazek może pojawić się tylko raz
Dozwolone Niedozwolone
W każdym kwadracie planszy ten sam obrazek może pojawić się tylko raz.
Koniec gry
Gra kończy się w momencie, kiedy uda ci się uzupełnić kartami sudoku wszystkie puste
pola na kwadratowej planszy. Przy pomocy ilustracji z rozwiązaniami możesz sprawdzić,
czy poprawnie rozwiązałeś/aś łamigłówkę.
Udało się? Brawo! Otrzymujesz tytuł Kapitana Sudoku! Rozwiąż kolejną łamigłówkę!
  • Page 1 1
  • Page 2 2

Haba 304667 Instrukcja obsługi

Typ
Instrukcja obsługi