32
20405042xx_ba_a0
Warunki Gwarancji
Autoryzowany Serwis Swissvoice
Bezpłatna Infolinia 0 800 301 749 (poniedziałek-piątek 8.30–16.30)
2. W wypadku uznania roszczeń reklamacyjnych koszty związane z transportem urządzenia od i
do kupującego i ubezpieczeniem ponosi Swissvoice Polska.
3. Do uznania roszczenia gwarancyjnego w imieniu Swissvoice Polska uprawniony jest w Polsce
wyłącznie Autoryzowany Serwis.
4. Z zastrzeżeniem ust.5 roszczenia gwarancyjne zostaną uznane tylko wtedy, jeżeli urządzenie
zostało zapakowane w oryginalne opakowanie producenta oraz jeżeli została dołączona
poprawnie i w całości wypełniona karta gwarancyjna wraz z fakturą/paragonem zakupu.
Egzemplarz karty gwarancyjnej winien wskazywać wszystkie niezbędne dane dotyczące daty
sprzedaży urządzenia, nazwy i numeru seryjnego urządzenia oraz dane dotyczące odbiorcy.
5. Jeżeli urządzenie zostanie przesłane do Autoryzowanego Serwisu w innym opakowaniu niż
zostało określone w § 3 ust.4, kupujący ponosi całkowitą odpowiedzialność za
przesłane urządzenie, w szczególności za uszkodzenia mechaniczne powstałe w
transporcie i może zostać w związku z tymi uszkodzeniami pozbawiony gwarancji na to
urządzenie w zakresie spowodowanym tymi uszkodzeniami.
UWAGA!
Do przesłanego urządzenia należy dołączyć krótki opis stwierdzonego uszkodzenia w tym:
objawy zewnętrzne, środowisko pracy, w jakim się ujawnia, a także czas pracy, po upływie
którego zazwyczaj występuje. Ponadto zaleca się podać dokładne dane kontaktowe osoby
bezpośrednio korzystającej z urządzenia w celu ewentualnej konsultacji co do charakteru
uszkodzenia.
§ 4 Wyłączenie gwarancji
1. Gwarancja nie obejmuje przypadków, gdy:
– urządzenie zostało uszkodzone lub zniszczone na skutek działania siły wyższej lub wpły-
wów środowiska (pożar, powódź, wilgoć, wyładowania atmosferyczne, przepięcie w sieci
telefonicznej lub energetycznej, itp.)
– uszkodzenie spowodowane jest niewłaściwym użytkowaniem urządzenia, w
szczególności w sposób niezgodny z Instrukcją Obsługi;