GOCLEVER 530 LTE Instrukcja obsługi

Kategoria
Smartfony
Typ
Instrukcja obsługi
Przegląd
1.Przycisk zasilania: włączenie i wyłączenie urządzenia. Tryb uśpienia,
aktywacja.
2.Złącze słuchawek i mikrofonu: podłączenie słuchawek i mikrofonu.
3.Przyciski głośności: regulacja poziomu głośności.
4.Port micro USB: podłączenie akcesoriów i ładowarki.
5.Mikrofon.
6.Przycisk powrotu do poprzedniej strony.
7.Przycisk ekranu głównego, powrotu do ekranu głównego.
8.Przednia kamera.
9.Tylna kamera.
10.Głośnik.
11.Ustawienia.
Zawartość opakowania
1. Telefon GOCLEVER INSIGNIA 530 LTE (FI530LTE)
2. Ładowarka
3. Słuchawki
4. Kabel USB
5. Instrukcja skrócona
6. Akumulator
Quick Start Guide - PL
8
2
9
1
10
5
3
4
67
11
8
Demontaż pokrywy tylnej i wyjmowanie akumulatora
Demontaż pokrywy tylnej: mocno przytrzymaj jedną ręką bok urządzenia
i podnieś drugą ręką pokrywę tylną przy zatrzasku.
Wyjmowanie akumulatora: mocno przytrzymaj jedną ręką boki
urządzenia i wyciągnij drugą ręką akumulator, podważając go w dolnej
części.
Wkładanie kart SIM i karty microSD™
a. Wkładanie kart SIM
Gniazdo prawe jest gniazdem karty GSM natomiast gniazdo lewe
jest przeznaczone dla karty 3G WCDMA, zgodnej ze standardem
2G. Aby włożyć kartę delikatnie wsuń do właściwego gniazda.
Upewnij się, że obszar ze złotym stykiem karty SIM jest
zwrócony w dół. Aby wyjąc kartę, delikatnie wysuń z gniazda.
b. Wkładanie karty microSD™
Aby włożyć kartę delikatnie wsuń ją do właściwego gniazda. Upewnij się,
że obszar ze złotym stykiem karty microSD™ jest zwrócony w dół. Aby
wyjąc kartę, delikatnie wysuń ją z gniazda.
Ładowanie
Włóż jeden koniec kabla micro USB do gniazda mircroUSB w urządzeniu,
a następnie włóż ładowarkę do gniazda elektrycznego. Pełne naładowanie
akumulatora trwa około 3,5 godziny. Używanie urządzenia podczas
ładowania, może wydłużyć czas ładowania.
Quick Start Guide - PL
9
Quick Start Guide - PL
Uwaga: Jeżeli telefon nie jest używany przez dłuższy czas, akumulator
ulega stopniowemu rozładowaniu. Akumulator należy naładować przed
pierwszym użyciem lub, nawet jeśli telefon nie jest używany, ładować
akumulator co 3 miesiące.
Włączanie / wyłączanie urządzenia / tryb uśpienia
Wciśnij i przytrzymaj przycisk zasilania przez kilka sekund. Pojawia się
ekran powitalny, później ekran główny.
Po jednokrotnym wciśnięciu przycisku, urządzenie przechodzi w tryb
uśpienia. Aby wyjść z tego trybu, należy ponownie wcisnąć przycisk
zasilania.
Aby wyłączyć urządzenie, należy wcisnąć i przytrzymać przycisk
zasilania, po czym wybrać z menu opcję Power o.
CERTYFIKAT ZGODNOŚCI – KRAJE UE
Niniejszym GOCLEVER Sp. z o.o. oświadcza, że urządzenie GOCLEVER
INSIGNIA 530 LTE (FI530LTE) jest zgodne z zasadniczymi wymaganiami
oraz innymi stosownymi postanowieniami poniżej wymienionych
dyrektyw:
DYREKTYWA EMC 2004 / 108 / EC
DYREKTYWA LVD 2006 / 95 / EC
DYREKTYWA R&TTE 1999 / 5 / EC
Pełen dokument ze szczegółowymi informacjami jest dostępny na
naszej stronie internetowej: www.goclever.com w zakładce dotyczącej
danego produktu w katalogu produktowym. Plik Pdf z deklaracją CE jest
umieszczony wśród zakładek. Przeczytaj naszą Politykę Prywatności i
Politykę Plików “Cookies” na www.goclever.com.
Ten produkt podlega dyrektywie RoHS.
ZNAK JAKOŚCI – UKRAINA
Krajowy znak jakości potwierdza, że produkt jest zgodny z
wymaganiami ukraińskich przepisów technicznych.
Poprawna utylizacja tego produktu (zużyty sprzęt
elektryczny i elektroniczny– utylizacja odpadów
elektrycznych i elektronicznych.
(Dotyczy Unii Europejskiej oraz innych krajów Europy po-
siadających odrębne systemy utylizacji)
To oznaczenie wskazuję, pod koniec życia produktu to
urządzenie nie powinno być utylizowane wraz z innymi
opadami na terenie UE. By zapobiec możliwemu negatywnemu
wpływowi na środowisko naturalne oraz zdrowie człowieka
wskazana jest segregacja odpadów oraz odpowiedzialny
recycling promujący ponowne wykorzystywanie zasobów
materialnych. By zutylizować Państwa urządzenie prosimy
korzystać z funkcjonujących systemów zbierania odpadów lub
skontaktować się ze sklepem, gdzie zakupiono towar.
10
Utylizacja zużytych baterii (Dotyczy Unii Europej skiej
oraz innych krajów Europy posiadających odrębne
systemy utylizacji).
To oznaczenie może pojawić się na baterii lub na opakowaniu wskazując,
bateria dostarczona z tym produktem nie powinna być traktowana
jako odpady gospodarcze. Na niektórych rodzajach baterii to oznaczenie
może być użyte wraz z symbolem chemicznym (pierwiastka) rtęci
(Hg) lub ołowiu (Pb) jeżeli bateria zawiera więcej niż 0.0005% rtęci
lub 0.004% ołowiu. Poprawnie utylizując tego rodzaju baterie pomogą
Państwo zapobiec możliwym negatywnym wpływom na środowisko
naturalne oraz zdrowie człowieka. Wskazana jest segregacja odpadów
oraz odpowiedzialny recycling promujący ponowne wykorzystywanie
zasobów materialnych. W przypadku urządzeń, które ze względów
bezpieczeństwa, wydajności lub bezpieczeństwa danych wymagają
ciągłego połączenia z wbudowaną baterią, te baterie powinny być
wymienianie wyłącznie przez wykwalikowanych pracowników. Baterie
prosimy przekazać to właściwych punktów utylizacji.
WARUNKI KORZYSTANIA Z WI-FI
W przypadku korzystania z bezprzewodowej sieci LAN IEEE w standardzie
802.11b/g/n w Europie, kanały od 1 do 13 (2,4 GHz ... 2.4835 GHz)
można stosować zarówno wewnątrz pomieszczeń, jak i na zewnątrz.
Bardziej restrykcyjne warunki obowiązują we Francji, Włoszech i
Norwegii.
• Francja: Produkt może być użytkowany bez ograniczeń tylko wewnątrz
pomieszczeń. Funkcja RLAN może być używana na zewnątrz jedynie w
momencie ustawienia komunikacji na autoryzowane kanały (tj. między
1 i 6). Zatem przed rozpoczęciem konguracji połączenia internetowego
upewnij się, że punkt dostępu jest skongurowany do kanału od 1 do 6.
Włochy: Używanie sieci WLAN reguluje „Kodeks komunikacji
elektronicznej” z dnia 1.8.2003, numer 259. Artykuł 104 określa, kiedy
wymagane jest uzyskanie odpowiedniego zezwolenia. Artykuł 25 określa
ogólne zasady świadczenia usług elektronicznych.
• Norwegia: Użycie sprzętu radiowego jest niedozwolone w promieniu 20
km od centrum Ny-Alesund i Svalbard.
Quick Start Guide - PL
11
Quick Start Guide - PL
OGÓLNE WARUNKI GWARANCJI GOCLEVER
1. GOCLEVER SP. Z O.O. z siedzibą w Poznaniu (60-431) przy ul.
Sianowskiej 4a, zwany dalej Gwarantem zapewnia, że urządzenie
marki GOCLEVER, jest wolne od wad konstrukcyjnych i materiałowych,
które mogłyby naruszyć jego funkcjonalność, o ile przestrzegana była
instrukcja obsługi dostarczona przy zawarciu umowy.
2. Gwarancja obowiązuje wyłącznie na terytorium Polski.
3. Gwarant bezpłatnie usunie ewentualną niesprawność urządzenia,
zgodnie z postanowieniami niniejszej gwarancji pod warunkiem
przedstawienia wypełnionej w dniu zakupu karty gwarancyjnej
wraz z kopią dowodu zakupu. Dokonywanie zmian i skreśleń w karcie
gwarancyjnej przez osoby nieupoważnione powoduje utratę uprawnień
wynikających z niniejszej gwarancji.
4. Okres gwarancji na urządzenia GOCLEVER wynosi 24 miesiące, licząc
od daty sprzedaży sprzętu, jednak nie dłużej niż 27 miesięcy od daty
produkcji umieszczonej na Produkcie.
5. Tryb przyjmowania produktów uszkodzonych w systemie DOOR to
DOOR przysługuje nabywcy w terminie 12 miesięcy od daty zakupu,
jednak nie dłużej niż 15 miesięcy od daty produkcji. Po przekroczeniu
tych terminów użytkownik powinien przesłać uszkodzone urządzenie
do punktu serwisowego na własny koszt po wcześniejszym uzyskaniu
numeru RMA zgodnie z procedurą reklamacyjną. Natomiast koszt
przesyłki do klienta po naprawie pokrywa Gwarant.
6. Gwarancja dla wyświetlaczy LCD i akumulatorów zamontowanych w
urządzeniach GOCLEVER wynosi 6 miesięcy od daty zakupu, jednak nie
dłużej niż 9 miesięcy od daty produkcji, w ekranach TFT LCD 3,5” do
10,1” dopuszczalne jest wystąpienie do 5 błędnych pikseli (białe, czarne
lub tzw. sub-piksele).
7. Okres gwarancji na akcesoria dołączone do urządzenia (np. uchwyty,
kable itp.) wynosi 1 miesiąc od daty sprzedaży z wyłączeniem uszkodz
mechanicznych ( nie dotyczy gwarancja door-to-door )
8. Wady ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie w
możliwie najkrótszym terminie nieprzekraczającym 21 dni roboczych od
przyjęcia urządzenia na serwis. W przypadku konieczności sprowadzenia
części zamiennych z zagranicy, termin powyższy może ulec przedłużeniu
o kolejne 30 dni.
9. Reklamujący zobowiązany jest zgłosić usterkę poprzez formularz
reklamacyjny na stronie http://autorma.goclever.com/. W przypadku
nie zgłoszenia usterki i wysłania jej do gwaranta bez uzyskania numeru
reklamacyjnego przesyłka nie zostanie przyjęta na serwis.
10. Usterka musi być zgłoszona do serwisu nie później niż 14 dni od jej
zaistnienia.
11. Nabywca zobowiązany jest dostarczyć produkt w oryginalnym
opakowaniu, wraz ze wszystkimi akcesoriami. Odpowiedzialność za
uszkodzenia wynikające z użycia opakowania zastępczego ponosi
nabywca.
12
12. Sprzęt nieodebrany z serwisu w ciągu 3 miesięcy od ukończenia
naprawy przepada na rzecz serwisu.
13. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (reklamacji sprawnego
urządzenia lub gdy uszkodzenie powstało z winy klienta) zgłaszający
reklamację zostanie obciążony kosztami ekspertyzy oraz transportu.
14. Gwarancja nie obejmuje:
- jakiegokolwiek używania sprzętu wykraczającego poza opis zakresu
jego pracy;
- roszczeń z tytułu parametrów technicznych urządzenia, o ile one
zgodne z podanymi przez producenta w instrukcji obsługi lub innych
dokumentach o charakterze normatywnym;
- uszkodzeń powstałych z przyczyn zewnętrznych, np.: uszkodzeń
mechanicznych, skutków zjawisk atmosferycznych, zanieczyszczeń,
zalań, przepięć, itp.
- wadliwego działania nieautoryzowanego oprogramowania
zainstalowanego na urządzeniu
15. W przypadku, gdy naprawa gwarancyjna wymaga wymiany części,
element wymieniony pozostaje własnością Gwaranta. Części użyte do
wymiany mogą być innej marki o parametrach technicznych, co
najmniej równoważnych.
16. Nabywca traci prawa gwarancyjne w przypadku zerwania plomb
gwarancyjnych, tabliczki znamionowej z numerem seryjnym lub
stwierdzenia przez serwis producenta dokonywania nieautoryzowanych
napraw lub zmian systemowy bądź konstrukcyjnych urządzenia.
17. Gwarant może uchylić się od dotrzymania terminowości usługi
gwarancyjnej, jeżeli zaistnieją nieprzewidziane okoliczności o
charakterze siły wyższej np.: klęska żywiołowa, niepokoje społeczne itp.
18. Gwarant nie odpowiada za szkody i straty powstałe w wyniku
niemożności korzystania z urządzenia będącego w naprawie.
19. Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa kupującego
do domagania się zwrotu utraconych korzyści w związku z wadami
urządzenia.
20.Gwarant nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku utraty
danych na nośnikach magnetycznych, informujemy również, że mapy
przywracane będą zgodne ze stanem produkcyjnym.
21. Stosunek prawny pomiędzy nabywcą urządzenia i Gwarantem
regulowany jest wyłącznie postanowieniami niniejszej gwarancji. Dalej
idące roszczenia odszkodowawcze są wyłączone chyba, że wynikają one
z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
22. Gwarancja niniejsza ma charakter uzupełniający w stosunku do
uprawnień nabywcy przysługujących wobec sprzedawcy. Gwarancja
nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień nabywcy
wynikających z niezgodności towaru z umową.
Quick Start Guide - PL
13
ZAREJESTRUJ PRODUKT
na register.goclever.com
Zarejestruj produkt GOCLEVER, aby uzyskać więcej!
Dziękujemy za wybranie GOCLEVER!
Aby w pełni cieszyć się ze swojego zakupu, w kilku prostych krokach
zarejestruj swój produkt na naszej stronie internetowej. Rejestracja
zajmie Ci kilka minut.
Nie przegap okazji, aby uzyskać dodatkowe korzyści po rejestracji:
- 12-miesięczna gwarancja door-to-door (dla wybranych krajów i
produktów),
- Praktyczne wskazówki i szybka pomoc techniczna,
- Aktualne oprogramowanie,
- Zapowiedzi nowych produktów,
- Oferty specjalne i promocje nawet do 30% rabatu (dla wybranych
krajów i produktów),
- Bezpłatne aktualizacje map (dla wybranych krajów i produktów).
WSPARCIE TECHNICZNE
STRONA: www.goclever.com/support
- PODRĘCZNIK UŻYTKOWNIKA (przejrzyj skróconą instrukcję obsługi,
ściągaj pliki i podziel się nimi).
- OPROGRAMOWANIE I INSTRUKCJE AKTUALIZACJI (bądź na bieżąco z
najnowszym oprogramowaniem, wykorzystaj pliki z kopią zapasową, aby
szybko rozwiązać problem softwarowy).
- NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA (techniczne pytania i odpowiedzi
na każdy temat).
- LOKALIZACJA SERWISÓW (rekomendujemy autoryzowane serwisy
GOCLEVER, aby przyspieszyć Twoją reklamację).
- INFORMACJE O GWARANCJI (zapewniamy 24-miesięczną gwarancję
producenta. Dla wybranych krajów oferujemy roczny system “od drzwi
do drzwi”. Szczegóły znajdziesz na naszej stronie www).
- PROCEDURA SERWISOWE (przeczytaj zanim oddasz urządzenie do
serwisu).
- FORMULARZ ZGŁOSZENIA REKLAMACJI (dla wybranych krajów).
Quick Start Guide - PL
14
Quick Start Guide - PL
Pełną wersję intrukcji znajdziesz na www.goclever.com
15
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35
  • Page 36 36
  • Page 37 37
  • Page 38 38
  • Page 39 39
  • Page 40 40
  • Page 41 41
  • Page 42 42
  • Page 43 43
  • Page 44 44
  • Page 45 45
  • Page 46 46
  • Page 47 47
  • Page 48 48
  • Page 49 49
  • Page 50 50
  • Page 51 51
  • Page 52 52
  • Page 53 53
  • Page 54 54
  • Page 55 55
  • Page 56 56
  • Page 57 57
  • Page 58 58
  • Page 59 59
  • Page 60 60
  • Page 61 61
  • Page 62 62
  • Page 63 63
  • Page 64 64
  • Page 65 65
  • Page 66 66
  • Page 67 67
  • Page 68 68
  • Page 69 69
  • Page 70 70
  • Page 71 71
  • Page 72 72
  • Page 73 73
  • Page 74 74
  • Page 75 75
  • Page 76 76
  • Page 77 77
  • Page 78 78
  • Page 79 79
  • Page 80 80
  • Page 81 81
  • Page 82 82
  • Page 83 83
  • Page 84 84
  • Page 85 85
  • Page 86 86
  • Page 87 87
  • Page 88 88
  • Page 89 89
  • Page 90 90
  • Page 91 91
  • Page 92 92
  • Page 93 93
  • Page 94 94
  • Page 95 95
  • Page 96 96
  • Page 97 97
  • Page 98 98
  • Page 99 99
  • Page 100 100
  • Page 101 101
  • Page 102 102
  • Page 103 103
  • Page 104 104
  • Page 105 105
  • Page 106 106
  • Page 107 107
  • Page 108 108
  • Page 109 109
  • Page 110 110
  • Page 111 111
  • Page 112 112
  • Page 113 113
  • Page 114 114
  • Page 115 115
  • Page 116 116
  • Page 117 117
  • Page 118 118
  • Page 119 119
  • Page 120 120
  • Page 121 121
  • Page 122 122
  • Page 123 123
  • Page 124 124
  • Page 125 125
  • Page 126 126
  • Page 127 127
  • Page 128 128
  • Page 129 129
  • Page 130 130
  • Page 131 131
  • Page 132 132
  • Page 133 133
  • Page 134 134
  • Page 135 135
  • Page 136 136
  • Page 137 137
  • Page 138 138
  • Page 139 139
  • Page 140 140
  • Page 141 141
  • Page 142 142
  • Page 143 143
  • Page 144 144
  • Page 145 145
  • Page 146 146
  • Page 147 147
  • Page 148 148
  • Page 149 149
  • Page 150 150
  • Page 151 151
  • Page 152 152
  • Page 153 153
  • Page 154 154
  • Page 155 155
  • Page 156 156
  • Page 157 157
  • Page 158 158
  • Page 159 159
  • Page 160 160
  • Page 161 161
  • Page 162 162

GOCLEVER 530 LTE Instrukcja obsługi

Kategoria
Smartfony
Typ
Instrukcja obsługi