Quick Start Guide - PL
OGÓLNE WARUNKI GWARANCJI GOCLEVER
1. GOCLEVER SP. Z O.O. z siedzibą w Poznaniu (60-431) przy ul.
Sianowskiej 4a, zwany dalej Gwarantem zapewnia, że urządzenie
marki GOCLEVER, jest wolne od wad konstrukcyjnych i materiałowych,
które mogłyby naruszyć jego funkcjonalność, o ile przestrzegana była
instrukcja obsługi dostarczona przy zawarciu umowy.
2. Gwarancja obowiązuje wyłącznie na terytorium Polski.
3. Gwarant bezpłatnie usunie ewentualną niesprawność urządzenia,
zgodnie z postanowieniami niniejszej gwarancji pod warunkiem
przedstawienia wypełnionej w dniu zakupu karty gwarancyjnej
wraz z kopią dowodu zakupu. Dokonywanie zmian i skreśleń w karcie
gwarancyjnej przez osoby nieupoważnione powoduje utratę uprawnień
wynikających z niniejszej gwarancji.
4. Okres gwarancji na urządzenia GOCLEVER wynosi 24 miesiące, licząc
od daty sprzedaży sprzętu, jednak nie dłużej niż 27 miesięcy od daty
produkcji umieszczonej na Produkcie.
5. Tryb przyjmowania produktów uszkodzonych w systemie DOOR to
DOOR przysługuje nabywcy w terminie 12 miesięcy od daty zakupu,
jednak nie dłużej niż 15 miesięcy od daty produkcji. Po przekroczeniu
tych terminów użytkownik powinien przesłać uszkodzone urządzenie
do punktu serwisowego na własny koszt po wcześniejszym uzyskaniu
numeru RMA zgodnie z procedurą reklamacyjną. Natomiast koszt
przesyłki do klienta po naprawie pokrywa Gwarant.
6. Gwarancja dla wyświetlaczy LCD i akumulatorów zamontowanych w
urządzeniach GOCLEVER wynosi 6 miesięcy od daty zakupu, jednak nie
dłużej niż 9 miesięcy od daty produkcji, w ekranach TFT LCD 3,5” do
10,1” dopuszczalne jest wystąpienie do 5 błędnych pikseli (białe, czarne
lub tzw. sub-piksele).
7. Okres gwarancji na akcesoria dołączone do urządzenia (np. uchwyty,
kable itp.) wynosi 1 miesiąc od daty sprzedaży z wyłączeniem uszkodzeń
mechanicznych ( nie dotyczy gwarancja door-to-door )
8. Wady ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie w
możliwie najkrótszym terminie nieprzekraczającym 21 dni roboczych od
przyjęcia urządzenia na serwis. W przypadku konieczności sprowadzenia
części zamiennych z zagranicy, termin powyższy może ulec przedłużeniu
o kolejne 30 dni.
9. Reklamujący zobowiązany jest zgłosić usterkę poprzez formularz
reklamacyjny na stronie http://autorma.goclever.com/. W przypadku
nie zgłoszenia usterki i wysłania jej do gwaranta bez uzyskania numeru
reklamacyjnego przesyłka nie zostanie przyjęta na serwis.
10. Usterka musi być zgłoszona do serwisu nie później niż 14 dni od jej
zaistnienia.
11. Nabywca zobowiązany jest dostarczyć produkt w oryginalnym
opakowaniu, wraz ze wszystkimi akcesoriami. Odpowiedzialność za
uszkodzenia wynikające z użycia opakowania zastępczego ponosi
nabywca.
12