Rozwiązywanie problemów | 11
Rozwiązywanie problemów
W razie braku współpracy aplikacji DDM z Wyświetlacz em na pasku powiadomień
wyświetlona zostanie poniższa ikona aplikacji DDM.
Kliknięcie tej ikony spowoduje wyświetlenie bardziej szczegółowego komunikatu o
błędzie aplikacji DDM.
Należy pamiętać, że aplikacja DDM jest obsługiwana tylko przez Wyświetlacz y rmy
Dell. W przypadku używania Wyświetlacz innych producentów aplikacja DDM nie
będzie działać.
Jeśli aplikacja DDM nie wykryje obsługiwanego Wyświetlacz a rmy Dell i/lub nie
będzie się z nim komunikować, należy wykonać poniższe czynności w celu rozwiązania
tego problemu:
1. Upewnij się, że kabel wideo jest prawidłowo podłączony do Wyświetlacz a i
komputera PC — złącza powinny być dobrze dopasowane do gniazd.
2. Sprawdź w menu OSD Wyświetlacz a, czy włączony został kanał DDC/CI.
3. Upewnij się, że korzystasz z poprawnego i najnowszego sterownika karty
gracznej zapewnianego przez jej producenta (Intel, AMD, NVidia itp.).
Sterownik karty gracznej jest częstą przyczyną awarii aplikacji DDM.
4. Odłącz wszystkie stacje dokujące, przedłużacze lub konwertery od Wyświetlacz
a i gniazda karty gracznej. Niektóre tanie przedłużacze, koncentratory lub
konwertery mogą nie obsługiwać prawidłowo DDC/CI, przyczyniając się tym
samym do awarii aplikacji DDM. Zaktualizuj sterownik tego typu urządzenia do
najnowszej wersji.
5. Uruchom ponownie system.
Aplikacja DDM może nie działać w przypadku poniższych Wyświetlacz :
• Modele Wyświetlacz Dell sprzed roku 2013 oraz Wyświetlacz y Dell serii D.
Więcej informacji można znaleźć w witrynach pomocy technicznej dla produktów
rmy Dell.