PL
PROBLEMY W DZIAŁANIU DZIAŁANIA NAPRAWCZE
Urządzenie nie włącza się po
wciśnięciu przycisku On/Off.
Wyłącz i odłącz urządzenie z zasilania, wyjmij wkład ltrujący, odczekaj
20 sekund i włącz ponownie urządzenie, Sprawdź, czy wtyczka
przewodu zasilającego jest dobrze wciśnięta do gniazdka.
Woda lub para wydostają się wyjątkowo
z dyszy pary.
W przypadku powtarzających się problemów krople wody mogą się
wydostawać z dyszy pary.
Kawa espresso lub zwykłą kawa nie
jest dostarczenie ciepła.
Zmień ustawienie temperatury kawy. Podgrzej liżanki płucząc je w
ciepłej wodzie.
Kawa jest zbyt jasna lub zbyt słaba. Sprawdź, czy w pojemniku na ziarna znajduje się kawa i czy
spływa ona właściwie. Nie używaj kawy tłustej, skarmelizowanej lub
aromatyzowanej. Zmniejsz objętość kawy za pomocą przycisków
wyboru.
Przekręć przycisk wielkości mielenia w lewą stronę, by uzyskać
drobniejsze mielenie.
Kawa wypływa zbyt wolno lub nie
wypływa wcale.
Przekręć przycisk wielkości mielenia w prawą stronę, by uzyskać
większe mielenie (może zależeć od rodzaju używanej kawy).
Wykonaj jeden lub więcej cyklów płukania.
Przetrzyj wilgotną gąbką wylot na kawę.
Kawa nie jest wystarczająco kremowa. Przekręć przycisk wielkości mielenia w lewą stronę, by uzyskać
drobniejsze mielenie (może zależeć od rodzaju używanej kawy).
Zmień wkład systemu Claris Aqua Filter (postępuj zgodnie z procedurą
instalacji). Wykonaj jeden lub więcej cyklów płukania.
Urządzenie nie robi kawy. Podczas przygotowania wykryto problem.
Urządzenie zresetowało się automatycznie i jest gotowe do wykonania
nowego cyklu.
Zamiast kawy w ziarnach została użyta
kawa zmielona.
Odkurz za pomocą odkurzacza zmieloną kawę z pojemnika na ziarna.
Nietypowy odgłos wydobywa się z
młynka.
W młynku znajdują się obce elementy. Skontaktuj się z Punktem obsługi
klienta KRUPS.
Przycisk regulacji wielkości mielenia
trudno się przekręca.
Zmień regulację mielenia tylko wtedy, gdy jest włączone.
W młynku znajdują się obce elementy: skontaktuj się z punktem obsługi
klienta KRUPS.
Wylot pary systemu OTC wydaje się
być częściowo lub całkowicie zatkany.
Wyjmij dyszę za pomocą klucza do demontażu (39).
Uruchom cykl płukania systemu OTC, by usunąć resztę osadu.
Wyczyść wylot pary i sprawdź, czy otwór dyszy nie jest zatkany osadem
mleka lub kamienia. Użyj igły do czyszczenia w razie potrzeby (40).
System OTC nie zasysa mleka.
System OTC nie robi wcale pianki lub
robi ją w niewielkiej ilości.
Sprawdź, czy system jest odpowiednio zamontowany.
Sprawdź, czy przycisk regulujący znajduje się w pozycji przepisu Latte.
Sprawdź, czy wylot pary nie jest zatkany.
Sprawdź, czy nie zapomniano końcówki lub czy jest ona właściwie
zamontowana.
Sprawdź, czy giętki przewód nie jest zatkany, skręcony i czy jest dobrze
połączony z wkładem, by uniknąć wessania powietrza.
Sprawdź, czy przewód ssący mleka jest zanurzony w mleku.
Opłucz i wyczyść system (zob. odpowiednie rozdziały).
Przy przygotowaniach na bazie mleka: zalecamy używanie mleka
świeżego, pasteryzowanego lub UHT, niedawno otworzonego. Zaleca
się również używanie zimnego pojemnika.
Po umyciu szuady na kawę
(1)
,
ostrzeżenie wciąż się wyświetla.
Wyjmij szuadę na kawę
(1)
, odczekaj 6 sekund i włóż ją z powrotem na
miejsce. Sprawdź, czy jest dobrze zamocowana.
Awaria prądu nastąpiła w czasie cyklu. Urządzenie resetuje się automatycznie po ponownym podłączeniu do
prądu i jest gotowe do wykonania nowego cyklu. Jeśli awaria nastąpiła
podczas cyklu czyszczenia lub usuwania kamienia, urządzenie
rozpocznie cykl w miejscu, gdzie cykl ten został przerwany.
141