Gwarancja na kompak-towe maszyny rmy T oroRoczna ograniczona gwarancja
Kompaktowy Sprzęt UżytkowyProdukty z dziedzinyKompaktowego SprzętuUżytkowego
W arunki i produkty objęte gwarancją
Firma T oro i jej spółka zależna, T oro W arranty na podstawie wzajemnie zawartejumowy udzielają wspólnej gwarancji na zakupiony przez państwa Kompaktowy SprzętUżytkowy T oro („Produkt”) i oświadczają, że jest on wolny od wad materiałowych czywykonawstwa. Obowiązują poniższe okresy czasu, liczone od daty zakupu:
Produkty
Okres gwarancji
Kompaktowe ładowarki użytkowePro Sneak
,
koparki wzdłużne, frezarki do pnii osprzęt
Rok lub 1000 roboczogodzin, zależnieod tego, co nastąpi pierwsze
Silniki rmy Kohler
3 lata
*
Pozostałe silniki 2 lata
*
Jeżeli spełnione są warunki gwarancji, Produkt zostanie przez nas naprawionybezpłatnie; dotyczy to także diagnostyki, robocizny i części zamiennych.
*
Niektóre silniki stosowane w przypadku produktów T oro posiadają gwarancję producenta silników .
Instrukcja korzystania z serwisu gwarancyjnego
Jeśli uważasz, że posiadany produkt rmy T oro zawiera wadę materiałową lubwykonawczą, wykonaj poniższą procedurę:
1. Skontaktuj się z przedstawicielem autoryzowanego serwisu maszynkompaktowych rmy T oro, aby umówić się na przegląd w punkcie serwisowym.Aby znaleźć najbliższego przedstawiciela, wejdź na naszą stronę internetowąwww .T oro.com. Możesz również skontaktować się z naszym DepartamentemObsługi Klienta T oro, dzwoniąc pod poniższy darmowy numer .
2. Przywieź produkt z dowodem zakupu (paragonem) do przedstawiciela serwisu.
3. Jeśli z dowolnego powodu nie zadowala Cię analiza lub pomoc udzielona przezprzedstawiciela serwisu, skontaktuj się z nami:
Serwis Działu Obsługi Klienta
T oro W arranty Company
81 1 1 L yndale A venue South
Bloomington, MN 55420 - 1 196
Darmowy numer: 888 - 384 - 9940
Obowiązki właściciela
Musisz konserwować posiadany produkt T oro, przestrzegając procedur konserwacjiopisanych w Instrukcji obsługi . Koszty takiej rutynowej konserwacji, wykonywanejprzez przedstawiciela lub przez Ciebie, pokrywasz T y . Części zaplanowanedo wymiany w ramach wymaganej konserwacji (Części do konserwacji) sąobjęte gwarancją przez okres do planowego czasu wymiany dla danej części.Niewykonywanie wymaganych czynności konserwacyjnych i regulacyjnych może byćpodstawą do odrzucenia roszczeń gwarancyjnych.
Elementy i sytuacje nie objęte gwarancją
Nie wszystkie uszkodzenia i usterki Produktu, które wystąpią w okresie gwarancyjnym,są wadami materiałowymi lub wykonania. Niniejsza wyrażona gwarancja nie obejmuje:
•Uszkodzeń Produktu wynikających z korzystania z nieoryginalnych częścizamiennych T oro, instalacji i korzystania z dodatkowego wyposażenia orazzmodykowanych i niezatwierdzonych akcesoriów .
•Uszkodzeń Produktu wynikających z niewykonywania zalecanych czynnościkonserwacyjnych i/lub regulacyjnych.
•Uszkodzeń Produktu wynikających z użytkowania produktu w sposób agresywny ,niedbały lub lekkomyślny .
•Części podlegających zużyciu w następstwie używania, chyba że okażąsię wadliwe. Przykłady części podlegających zużyciu podczas normalnegostosowania produktu to między innymi pasy , wycieraczki, świece zapłonowe,opony , ltry , uszczelki, płyty trudnościeralne, uszczelnienia, pierścienieuszczelniające, łańcuchy napędu, sprzęgła.
•Uszkodzeń powstałych w wyniku wpływów zewnętrznych. Do elementówuznawanych za będące poza wpływami zewnętrznymi należą m.in. pogoda,praktyki przechowywania, zanieczyszczenia, stosowanie niedozwolonych płynówchłodzących, smarów , dodatków , substancji chemicznych itp.
•Elementy ulegające normalnemu zużyciu. Normalne zużycie obejmuje międzyinnymi zużycie pomalowanych powierzchni, zadrapania symboli gracznych itp.
•Naprawy , które są konieczne w związku z niezastosowaniem się do zalecanejprocedury tankowania (więcej informacji podano w Instrukcji obsługi )
– Gwarancja nie obejmuje usuwania zanieczyszczeń z układu paliwowego
– Stosowania starego paliwa (starszego niż miesiąc) czy paliwazawierającego ponad 10% etanolu lub ponad 15% MTBE
– Nieopróżniania układu paliwowego w okresie niekorzystania,przekraczającego miesiąc
•Wszystkie elementy objęte oddzielną gwarancją producenta.
•Koszty związane z odbiorem i dostawą
W arunki ogólne
Na podstawie tej gwarancji naprawy mogą być wykonywane tylko przez autoryzowanezakłady serwisowe maszyn kompaktowych rmy T oro.
Firmy T oro i T oro W arranty nie ponoszą odpowiedzialności za pośrednie,przypadkowe lub wynikowe szkody związane z użytkowaniem produktów T oroobjętych tą gwarancją, w tym za jakiekolwiek koszty czy wydatki związanez zapewnieniem maszyn lub usług zastępczych w uzasadnionych okresachwystępowania usterek lub braku eksploatacji w oczekiwaniu na naprawę wramach gwarancji. Wszelkie domniemane gwarancje dotyczące wartościhandlowej i przydatności do określonych zastosowań są ograniczone do okresuobjętego niniejszą gwarancją. Niektóre kraje nie zezwalają na wyłączenie szkódprzypadkowych lub wynikowych lub ograniczeń dotyczących okresu trwaniadomniemanych gwarancji, więc powyższe wyłączenia i ograniczenia mogą niemieć zastosowania.
Niniejsza gwarancja udziela określonych praw , a w zależności od kraju właścicielowimogą przysługiwać także inne prawa.
Oprócz gwarancji emisji zanieczyszczeń, o której mowa poniżej, w stosownychprzypadkach nie ma innych wyraźnych gwarancji. Układ kontroli emisji spalin wProdukcie może być objęty osobną gwarancją spełniającą wymagania ustalone przez
amerykańską Agencję Ochrony Środowiska (Environmental Protection Agency; EP A)lub Kalifornijską Radę Ochrony Czystości Powietrza (California Air Resources Board;CARB). Ograniczenia określone powyżej nie mają zastosowania do gwarancji naukład kontroli emisji spalin. Szczegółowe informacje można znaleźć w dokumencieCalifornia Emission Control W arranty Statement dołączonym do Produktu lubzawartym w dokumentacji producenta silnika.
Wszystkie kraje oprócz USA i Kanady
Klienci, którzy zakupili produkty T oro poza terenem Stanów Zjednoczonych czy Kanady powinni skontaktować się z Dystrybutorem (Przedstawicielem) T oro w celu uzyskaniadanych na temat polityki gwarancyjnej dotyczącej danego kraju, prowincji lub stanu. Jeżeli są Państwo z jakichkolwiek przyczyn niezadowoleni z usług Dystrybutora lub mająPaństwo trudności z uzyskaniem informacji na temat gwarancji, proszę skontaktować się z dystrybutorem T oro. Jeśli zawiodą wszystkie inne sposoby uzyskania takichinformacji, skontaktuj się z T oro W arranty Company .
Australijskie prawo konsumenckie: Klienci z Australii mogą znaleźć informacje dotyczące australijskiego prawa konsumenckiego w opakowaniu lub uzyskać je ulokalnego przedstawiciela rmy T oro.
374 - 0261 Rev E