www.dell.com/jp (tylko w Japonii)
www.euro.dell.com (tylko w Europie)
www.dell.com/la (w krajach Ameryki Łacińskiej i na Karaibach)
www.dell.ca (tylko w Kanadzie)
Aby uzyskaćdostęp do pomocy technicznej firmy Dell, można odwiedzićnastępujące witryny internetowe lub wysłaćwiadomośće-mail na jeden z
następującychadresów:
l Witryny pomocy technicznej firmy Dell:
support.dell.com
support.jp.dell.com (tylko w Japonii)
support.euro.dell.com (tylko w Europie)
l Adresy e-mail pomocy technicznej firmy Dell:
l Adresy e-mail działówmarketinguisprzedaży firmy Dell:
l Anonimowyprotokółtransmisjiplików(FTP):
ftp.dell.com - należy zalogowaćsięjako użytkownik anonymous, a jako hasła użyćswojego adresu e-mail.
Usługa AutoTech
Dzwoniąc na numer automatycznej pomocy technicznej firmy Dell - AutoTech - można uzyskaćzarejestrowane odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
klientówfirmyDelldotyczącekomputerówprzenośnych i stacjonarnych.
W przypadku kontaktowania sięz usługąAutoTech należy użyćtelefonu z wybieraniem tonowym, aby wybraćtematy odpowiadające pytaniom użytkownika.
Aby uzyskaćnumer telefonu dla swojego regionu, zobacz Kontakt z firmąDell.
Automatyczna obsługastanuzamówienia
StanrealizacjizamówieniadowolnegoproduktufirmyDellmożna sprawdzićw witrynie support.dell.com lub dzwoniąc do serwisu automatycznej obsługi stanu
zamówienia.Automatzgłoszeniowy prosi użytkownikaopodanieinformacjipotrzebnychdozlokalizowaniazamówieniaidostarczeniasprawozdanianajego
temat. Aby uzyskaćnumer telefonu dla swojego regionu, zobacz Kontakt z firmąDell.
Problemyzzamówieniem
Wprzypadkuproblemówzzamówieniem,takichjakbrakczęści, niewłaściwe części lub błędy na fakturze, należy skontaktowaćsięz firmąDell w celu
uzyskania pomocy. Przed wybraniem numeru należy przygotowaćfakturęlub dokument dostawy. Aby uzyskaćnumer telefonu dla swojego regionu, zobacz
Kontakt z firmąDell.
Informacje o produkcie
W witrynie sieci Web firmy Dell pod adresem www.dell.com można znaleźćinformacje dotyczące innych dostępnychproduktówfirmyDell,atakże złożyć
zamówienie.Abyuzyskaćnumer telefonu dla swojego regionu lub aby skontaktowaćsiętelefonicznie ze specjalistąds. sprzedaży, zobacz Kontakt z firmąDell.
Zwracanieproduktówwceludokonanianaprawygwarancyjnejlubuzyskania
zwrotu pieniędzy
Wszystkieelementy,któremająbyćoddanezarównodonaprawy,jakidozwrotu,należy przygotowaćzgodnie z poniższymiwskazówkami:
1. Zadzwońdo firmy Dell, aby uzyskaćnumer autoryzacji zwrotu materiału (RMA - Return Material Authorization), a następnie napisz go wyraźnie w