53
W razie przeciążenia (ponad 150 kg) na wyświetlaczu pojawi się komunikat “- - - -”.
5.
Na wyświetlaczu pojawi się wskaźnik , dane zostaną przekazane do urządzenia
mobilnego.
6. Zejdź z wagi. Włącz urządzenie, stając na platformie wagi.
III. CZYSZCZENIE URZĄDZENIA
Do czyszczenia urządzenia nie należy używać ściernych środków czyszczących, środków
zawierających alkohol oraz twardych szczotek mogących uszkodzić powierzchnię
urządzenia.
Platformę wagi należy czyścić miękką wilgotną tkaniną, a potem wytrzeć do sucha.
Zanurzanie urządzenia w wodzie lub mycie pod bieżącą wodą jest ZABRONIONE.
Zabrania się również mycia urządzenia w zmywarce.
Przed długim przechowywaniem urządzenia baterie należy wyjąć z niego.
IV. ZANIM ZWRÓCISZ SIĘ DO SERWISU
PRODUCENTA
Usterka Możliwe przyczyny Rozwiazanie problemu
Urządzenie nie działa;
Urządzenie jest wyłączone;
Włącz urządzenie, stając na
platformie wagi
Baterie wyczerpały się;
Należy wymienić baterie zgod-
nie z działem „Przed rozpoczę-
ciem użytkowania”;
Wartości na wyświetlaczu
nie odpowiadają rzeczywi-
stej wadze przedmiotów;
Wybrano nieprawidłową
jednostkę pomiaru;
Za pomocą przełącznika
jednostek pomiaru na tylnym
panelu wagi wybierz jednostkę
Nie przestrzegano zasad doko-
nywania pomiaru;
waga powinna być ustawiona na
równej powierzchni;
Urządzenie wyłącza się
automatyczne;
Uaktywniła się funkcja auto-
matycznego wyłączenia urzą-
dzenia;
Jest to normalne zjawisko – waga
wyłącza się automatycznie po
zakończeniu pracy
Próba synchronizacji urzą-
dzenia z urządzeniem
mobilnym zakończyła się
niepowodzeniem;
Funkcja Bluetooth w urzą-
dzeniu mobilnym jest
wyłączona;
Należy włączyć funkcję Blueto-
oth w urządzeniu mobilnym;
Aplikacja
Ready for Sky
w urzą-
dzeniu mobilnym jest nieak-
tywna;
Należy uruchomić aplikację
Re-
ady
for
Sky
w urządzeniu mobil-
nym;
Urządzenia znajdują się w zbyt
dużej odległości od siebie;
Należy upewnić się, że urządze-
nia znajdują się w odległości
maksymalnie 15 metrów od
siebie i nie występują zakłócenia
sygnału;
Uwaga! W przypadku występowania usterek w pracy aplikacji Ready for Sky nie należy
kontaktować się z serwisem producenta. Należy skontaktować się z działem wsparcia
technicznego REDMOND w celu uzyskania wskazówek, w jaki sposób usunąć usterki w
pracy aplikacji Ready for Sky. Państwa propozycje i uwagi zostaną uwzględnione
podczas aktualizacji aplikacji.
V. ZOBOWIĄZANIA GWARANCYJNE
Dany produkt objęty jest 2 lata gwarancją liczoną od daty zakupu. W ciągu całego okresu
gwarancyjnego producent zobowiązuje się do usunięcia wad fabrycznych (spowodowanych
nieodpowiednią jakością materiałów lub błędem w produkcji urządzenia) poprzez naprawę,
wymianę części lub całego urządzenia. Gwarancja nabiera mocy tylko wówczas, jeśli data
zakupu potwierdzona jest pieczątką sklepu i podpisem sprzedawcy na karcie gwarancyjnej.
Gwarancja obejmuje wyłącznie urządzenia, które były używane zgodnie z instrukcją obsługi,
nie były naprawiane, nie były rozkładane na części oraz nie były uszkodzone wskutek
nieprawidłowego użytkowania, a także urządzenia które posiadają komplet akcesoriów.
Gwarancja nie obejmuje zwykłego zużycia eksploatacyjnego urządzenia oraz takich ele-
mentów jak ltry, żarówki, pokrycia ceramiczne i teonowe, gumowe uszczelki itp.
Okres eksploatacji wyrobu i czas trwania zobowiązań gwarancyjnych liczony jest od
dnia sprzedaży lub od daty produkcji wyrobu (w przypadku, gdy określenie daty sprzedaży
jest niemożliwe).
Datę produkcji przyrządu można znaleźć w numerze seryjnym, znajdującym się na na-
klejce identykacyjnej na korpusie wyrobu. Numer seryjny składa się z 13 znaków. 6-y
i 7-y znaki oznaczają miesiąc, 8-y – rok produkcji urządzenia.